ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Nån som inte sett NileCity? Jag! Stackars människa! Mot videobutiken!!!
The Edge Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Nån som inte sett NileCity? Jag! Stackars människa! Mot videobutiken!!! Hehe, får bli någon annan dag. Mot sängen säger jag. Go natt allihopa 😕
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Nån som inte sett NileCity? Jag! Stackars människa! Mot videobutiken!!! Hehe, får bli någon annan dag. Mot sängen säger jag. Go natt allihopa 😕 Natti natti... må din sömn bli bättre än en dags städande i helvetet!
Elvlis (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 (redigerat) Se nedan: Edited by Grahn, 25:06, 52 avril, 2008. Redigerat 27 augusti 2005 av Elvlis
Elvlis (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Jag tycker nästan att brittisk humor känns mer svensk än svensk humor! En grej som nog är unik i svensk humor är att det inte finns några tabun, allt är tillåtet! Så länge det är roligt är det okej! Kommer ihåg ngn grej dom klippt ihop Göran Persson så han sa ngt i stil med "Jag vill... förnedra... medelålders kvinnor... och... din dotter!" Garva som fn, helt absurt men har svårt att tänka mig Bush eller ngn annan i motsvarande utländskt humorprogram, skulle bli alldeles för grovt men på Svenska är det på ngt sätt helt okej! Vet inte varför men det är så, deäså deäså!
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Jag tycker nästan att brittisk humor känns mer svensk än svensk humor! En grej som nog är unik i svensk humor är att det inte finns några tabun, allt är tillåtet! Så länge det är roligt är det okej! Kommer ihåg ngn grej dom klippt ihop Göran Persson så han sa ngt i stil med "Jag vill... förnedra... medelålders kvinnor... och... din dotter!" Garva som fn, helt absurt men har svårt att tänka mig Bush eller ngn annan i motsvarande utländskt humorprogram, skulle bli alldeles för grovt men på Svenska är det på ngt sätt helt okej! Vet inte varför det är så? 😕 Du tänker för mkt...
Elvlis (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 (redigerat) Hej! Du skulle bara veta, detta är bara droppe i havet, som krusning på vågorna, som lax i dammen som simmar fram och tillbaka, fram och tillbaka - Vad vill Laxen? vem är han? Har han barn? Tänker han för mycket... tänkte Laxen och simmade sorgset vidare! Redigerat 27 augusti 2005 av Elvlis
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Du skulle bara veta, detta är bara som droppe i havet, som krusning på vågorna, som lax i dammen som sorgset simmar fram och tillbaka, fram och tillbaka - Vad vill Laxen? vem är han? Har han många barn? Tänker han för mycket? 😕😛🙂
Elvlis (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej igen! Ooops somna visst till, har det hänt ngt? (Drömde en underlig dröm om en lax som simmade runt och tänkte på om honom tänkte för mycket på sina tankar!)
The Edge Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Morrn morrn... hur är det? Jo tack det knallar och går! Själv?
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Fan, vad go strings in love är Viktor! 🥰 🙂 Tack... Kul att du gillar den. Den verkar vara populär 🥰
The Edge Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Fan, vad go strings in love är Viktor! 🥰 🙂 Tack... Kul att du gillar den. Den verkar vara populär 🥰 Ja, det kan jag tänka mig! vad är det för program du använt? Alltså vad för VST-instrument eller liknande.
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Fan, vad go strings in love är Viktor! 🥰 🙂 Tack... Kul att du gillar den. Den verkar vara populär 🥰 Ja, det kan jag tänka mig! vad är det för program du använt? Alltså vad för VST-instrument eller liknande. Edirol HQ Orchestral till stråkarna Trilogy & Broomstick Bass Demo till Bas Trummorna är typ SampleTank-demo 🙂 Sen lite mix o trix på det så låter det rätt ok...
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Morrn morrn... hur är det? Jo tack det knallar och går! Själv? Bättre sent än aldrig: Jo tack... nu har jag fått kaffe o en glass så nu är det bra 🙂 Ska gå o spöa min kompis i pingis nu, vi syns 🥰 kyssar o smek 🥰 Viktor Redigerat 28 augusti 2005 av ViktorDenStore
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Tjenare! Bastningen igår var mindre lyckad 🥰 Det var 2 tjejer där så vi killar bastade i underkläder, så dom blev jätteblöta. Så vi körde utan underkläder när vi drog vidare till Målet för att käka. Därifrån drog jag sedan hem till Sanna, där jag även är nu. Hade velat haft kalsonger 🥰
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Tjenare! Bastningen igår var mindre lyckad 🙂 Det var 2 tjejer där så vi killar bastade i underkläder, så dom blev jätteblöta. Så vi körde utan underkläder när vi drog vidare till Målet för att käka. Därifrån drog jag sedan hem till Sanna, där jag även är nu. Hade velat haft kalsonger 🥰 Vad vill du att vi ska svara på detta? 🥰
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 😛🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪 :wacko: 🤪
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 gomorron eller nåt sånt! Vaknade vid 15.00 idag 😛 🤪🤪🤪 Coolt 🤪 Jäklar, hur dags gick du o la dig?
Pazo Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) gomorron eller nåt sånt! Vaknade vid 15.00 idag 😛 🤪🤪🤪 Coolt 🤪 Jäklar, hur dags gick du o la dig? öh. Idag vare nog runt 5. Igår blev de nära sex 🤪 EDIT: Klockslaget sex alltså...inte nåt annat 🤪 Redigerat 28 augusti 2005 av Pazo
ViktorDenStore Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 gomorron eller nåt sånt! Vaknade vid 15.00 idag 😛 🤪🤪🤪 Coolt 🤪 Jäklar, hur dags gick du o la dig? öh. Idag vare nog runt 5. Igår blev de nära sex 🤪 EDIT: Klockslaget sex alltså...inte nåt annat 🤪 Haha... ok 🤪
Recommended Posts