Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Elvlis (oregistrerad)

Hej!

Jag tycker nästan att brittisk humor känns mer svensk än svensk humor!

En grej som nog är unik i svensk humor är att det inte finns några tabun, allt är tillåtet! Så länge det är roligt är det okej!

Kommer ihåg ngn grej dom klippt ihop Göran Persson så han sa ngt i stil med "Jag vill... förnedra... medelålders kvinnor... och... din dotter!"

Garva som fn, helt absurt men har svårt att tänka mig Bush eller ngn annan i motsvarande utländskt humorprogram, skulle bli alldeles

för grovt men på Svenska är det på ngt sätt helt okej! Vet inte varför men det är så, deäså deäså!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag tycker nästan att brittisk humor känns mer svensk än svensk humor!

En grej som nog är unik i svensk humor är att det inte finns några tabun, allt är tillåtet! Så länge det är roligt är det okej!

Kommer ihåg ngn grej dom klippt ihop Göran Persson så han sa ngt i stil med "Jag vill... förnedra... medelålders kvinnor... och... din dotter!"

Garva som fn, helt absurt men har svårt att tänka mig Bush eller ngn annan i motsvarande utländskt humorprogram, skulle bli alldeles

för grovt men på Svenska är det på ngt sätt helt okej! Vet inte varför det är så?

😕 Du tänker för mkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Elvlis (oregistrerad)

Hej!

Du skulle bara veta, detta är bara droppe i havet, som krusning på vågorna, som lax i dammen som simmar fram och tillbaka,

fram och tillbaka - Vad vill Laxen? vem är han? Har han barn? Tänker han för mycket... tänkte Laxen och simmade sorgset vidare!

Redigerat av Elvlis
Link to comment
Dela på andra sajter

Elvlis (oregistrerad)

Hej igen!

Ooops somna visst till, har det hänt ngt?

(Drömde en underlig dröm om en lax som simmade runt och tänkte på om honom tänkte för mycket på sina tankar!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, vad go strings in love är Viktor! 🥰

🙂 Tack...

Kul att du gillar den. Den verkar vara populär 🥰

Ja, det kan jag tänka mig! vad är det för program du använt? Alltså vad för VST-instrument eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, vad go strings in love är Viktor! 🥰

🙂 Tack...

Kul att du gillar den. Den verkar vara populär 🥰

Ja, det kan jag tänka mig! vad är det för program du använt? Alltså vad för VST-instrument eller liknande.

Edirol HQ Orchestral till stråkarna

Trilogy & Broomstick Bass Demo till Bas

Trummorna är typ SampleTank-demo

🙂 Sen lite mix o trix på det så låter det rätt ok...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Tjenare!

Bastningen igår var mindre lyckad 🥰 Det var 2 tjejer där så vi killar bastade i underkläder, så dom blev jätteblöta. Så vi körde utan underkläder när vi drog vidare till Målet för att käka. Därifrån drog jag sedan hem till Sanna, där jag även är nu. Hade velat haft kalsonger 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare!

Bastningen igår var mindre lyckad 🙂 Det var 2 tjejer där så vi killar bastade i underkläder, så dom blev jätteblöta. Så vi körde utan underkläder när vi drog vidare till Målet för att käka. Därifrån drog jag sedan hem till Sanna, där jag även är nu. Hade velat haft kalsonger 🥰

Vad vill du att vi ska svara på detta? 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

gomorron eller nåt sånt!

Vaknade vid 15.00 idag  😛

🤪🤪🤪

Coolt 🤪

Jäklar, hur dags gick du o la dig?

öh. Idag vare nog runt 5. Igår blev de nära sex 🤪

EDIT: Klockslaget sex alltså...inte nåt annat 🤪

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...