MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😠 😕 Jag saknar närhet *Viktor ger Marcus en räjäl kram, o tar på honom lite här o var...* Känns det bättre nu? 😠 Öhm, lite kanske 😲 Det skulle nog vara bättre om någon flicka utförde dom saker du beskrev 😕 Typ.
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😠 😕 Jag saknar närhet *Viktor ger Marcus en räjäl kram, o tar på honom lite här o var...* Känns det bättre nu? 😠 Öhm, lite kanske 😲 Det skulle nog vara bättre om någon flicka utförde dom saker du beskrev 😕 Typ. 😲 VA? Duger inte jag längre eller? Svikare!!! Kom Grahn... 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😠 😕 Jag saknar närhet *Viktor ger Marcus en räjäl kram, o tar på honom lite här o var...* Känns det bättre nu? 😠 Öhm, lite kanske 😲 Det skulle nog vara bättre om någon flicka utförde dom saker du beskrev 😕 Typ. 😲 VA? Duger inte jag längre eller? Svikare!!! Kom Grahn... 😠 Varför finns det ingen generad smiley?
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😉 🥰 Jag saknar närhet 😆 *Viktor ger Marcus en räjäl kram, o tar på honom lite här o var...* Känns det bättre nu? 🥰 Öhm, lite kanske 😆 Det skulle nog vara bättre om någon flicka utförde dom saker du beskrev 😕 Typ. 😮 VA? Duger inte jag längre eller? Svikare!!! Kom Grahn... 🥰 Varför finns det ingen generad smiley? Prata med Olsberg 😉
tordA Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vad du spammar Rockis! 😆 Spam ? what ever... bäst att passa på nu bara några dagar kvar 😆
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vad du spammar Rockis! 😕 Spam ? what ever... bäst att passa på nu bara några dagar kvar 🥰 Till? 😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vad du spammar Rockis! 😆 Spam ? what ever... bäst att passa på nu bara några dagar kvar 😕 Tills vadå? 😆
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vad du spammar Rockis! 😆 Spam ? what ever... bäst att passa på nu bara några dagar kvar 😕 Tills vadå? 😆 Härmas inte...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vad du spammar Rockis! 😆 Spam ? what ever... bäst att passa på nu bara några dagar kvar 😕 Tills vadå? 😆 Härmas inte... Förlåt! (Nu vill jag ha den genereda smileyn igen) Du Rockis, var det inte du som postade en länk till en annan tråd på ett annat forum med bilder på någon snubbes helt sjukt stora studio som var under construction? Kan du ge mig den länken nu? (Nu vill jag ha den genereda smileyn igen)
tordA Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 jag gräver... lyssna på en skvätt musik under tiden Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 jag gräver... lyssna på en skvätt musik under tiden Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆😆 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 NY SIDA!!! Va dutti! Har du lärt dig räkna i skolan VDS? 😆
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 NY SIDA!!! Va dutti! Har du lärt dig räkna i skolan VDS? 😆 Nä, det va ren chansning 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Nån som inte sett NileCity? Jag hoppas verkligen, för allas eget bästa, att dom sett Nile City. Alla avsnitt!!! Det är en milstolpe för svensk humor på TV.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 NY SIDA!!! Va dutti! Har du lärt dig räkna i skolan VDS? 😆 Nä, det va ren chansning 😆 😕🥰🥰 Jag ska ner och kika på min favoritfilm nu. Good Will Hunting. Rockis, ser fram emot länken! 😉 Ska gotta mig åt den senare inatt om du hittar den 😉 Puss på er så länge! 🥰
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Nån som inte sett NileCity? Jag hoppas verkligen, för allas eget bästa, att dom sett Nile City. Alla avsnitt!!! Det är en milstolpe för svensk humor på TV. Lätt
tordA Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Du Rockis, var det inte du som postade en länk till en annan tråd på ett annat forum med bilder på någon snubbes helt sjukt stora studio som var under construction? Kan du ge mig den länken nu? (Nu vill jag ha den genereda smileyn igen) gearslutz.com showthread.php3?t=28227 😆
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 NY SIDA!!! Va dutti! Har du lärt dig räkna i skolan VDS? 😆 Nä, det va ren chansning 😆 😕🥰🥰 Jag ska ner och kika på min favoritfilm nu. Good Will Hunting. Rockis, ser fram emot länken! 😉 Ska gotta mig åt den senare inatt om du hittar den 😮 Puss på er så länge! 🥰 Kyssar & smek... 😉
tordA Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Rockis, ser fram emot länken! 😕 Ska gotta mig åt den senare inatt om du hittar den 🥰 det är "Piggy Moonrust" ( 😆 )som jag känner 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 NEJ JÄVLAR! KVÄLLEN BLEV RÄDDAD IAF! 🥰 Blir upphämtad om 20 min, ska hem till Roddan och basta och dricka bärs 😆🥰😆🥰😕
Recommended Posts