MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Men hörrö ni ni, har ni tänkt på att det snart är sidan 500? 🙂 Grahn, ibland tror man att du är dum. Jag har tänkt på det sen det var sidan 400...
Danabacken Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Men hörrö ni ni, har ni tänkt på att det snart är sidan 500? 🙂 Grahn, ibland tror man att du är dum. Jag har tänkt på det sen det var sidan 400... Och vem skrev första posten på sidan 400? 🙂😛 hehe!! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Men hörrö ni ni, har ni tänkt på att det snart är sidan 500? 🙂 Grahn, ibland tror man att du är dum. Jag har tänkt på det sen det var sidan 400... Och vem skrev första posten på sidan 400? 😛😛 hehe!! 🙂 Jag, hurså? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Men det är ju för fan stendött här!!! I'm outta here...
musik (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Jotack, Grahn, jag överlevde denna gången också. Andnöd och flera deciliter slem. Av stress. Marcus R: Starkt! De slog ju ut MFF i Champion League-kvalet! Skoja bara! 🙂 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Hej! Jotack, Grahn, jag överlevde denna gången också. Andnöd och flera deciliter slem. Av stress. Marcus R: Starkt! De slog ju ut MFF i Champion League-kvalet! Skoja bara! 🙂 :musik Det där är faktiskt jättekul. När folk frågade IRL innan vilka vi skulle möta idag, blev ju svaret Tun. Alla bara: VA?!?!?
The Edge Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Kan ni tänka er: När jag kom till posten för att skicka iväg ett paket idag så var var det stängt!! Vad är det för service?
The Edge Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 (redigerat) Kan ni tänka er:När jag kom till posten för att skicka iväg ett paket idag så var var det stängt!! Vad är det för service? Hahaha ja det var dåligt. Själv kan jag gå på Ica när jag behöver skicka iväg något.... 😲 Vadå! Kan man skicka saker från ica? Redigerat 27 augusti 2005 av The Edge
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Kan ni tänka er:När jag kom till posten för att skicka iväg ett paket idag så var var det stängt!! Vad är det för service? Hahaha ja det var dåligt. Själv kan jag gå på Ica när jag behöver skicka iväg något.... 😲 Vadå! Kan man skicka saker från ica? Ja, dom har anställda skickare.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Kan ni tänka er:När jag kom till posten för att skicka iväg ett paket idag så var var det stängt!! Vad är det för service? 😠 Hahaha ja det var dåligt. Själv kan jag gå på Ica när jag behöver skicka iväg något.... 😲 Vadå! Kan man skicka saker från ica? Ja, dom har anställda skickare. Hehe precis. Fast hos mig så får man stå med paketet under armen och vänta minst en halvtimme på att nån jävel ska komma och ta emot paketet. JAA för dom sitter ju i kassan bredvid och tar betalt för maten.... Bra service! 😆😕🙁😠 😆😕🙁😠😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad.
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😕 😲 Jag saknar närhet
ViktorDenStore Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vilken värdelös kväll. Är såååååå frustrerad. Säg som det är Marcus! Du saknar ju bara mig... 😕 😲 Jag saknar närhet *Viktor ger Marcus en räjäl kram, o tar på honom lite här o var...* Känns det bättre nu? 😕
Per_a_55 Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Fin kväll! Först en timme soul på tvåan, sen en timme triple and touch på ettan! Nu har jag bränt en god blues-cd och skall lägga mig och lyssna. Natti!
Recommended Posts