Fnykis Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hur går det med din hemsida linus? Det är ju bara en startbild...
Linus Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 (redigerat) Den lade jag på is i våras. Jag hade många andra webbsajter att hålla styr på. Jag ska jobba vidare på sidan numera, men det tar sin tid också. Jag knappar i Anteckningar. 🙂 Redigerat 26 augusti 2005 av Linus
Linus Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Förlåt mig Studio. 😄 Jag köpte Sound on Sound ikväll. Verkar vara ett bra nummer. Dessutom fick man en DVD med trevliga grejer.
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Förlåt mig Studio. 😄Jag köpte Sound on Sound ikväll. Verkar vara ett bra nummer. Dessutom fick man en DVD med trevliga grejer. Citerat min far... "De ena utesluter inte de andra" 🙂
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 😄 🙂 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 🙂 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 🙂 😉 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 😛 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen? Det är 30 per sida. Alltid. Var du inte med på dom sidor när vi brukade räkna ner från typ 20? 🙂 (eller blir det upp kanske? 😄 )
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 🙂 😉 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 🙂 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen? Det är 30 per sida. Alltid. Var du inte med på dom sidor när vi brukade räkna ner från typ 20? 🙂 (eller blir det upp kanske? 😄 ) Ok... nja vet inte... Jag har alltid trott att ni har gissat er fram 😛
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 🙂 Jaha! Nu tog shipsen slut! 🙂 Och jag som inte var färdig! 😄 Appråpå det... jag är hungrig! C ya soon
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 🙂 😉 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 🙂 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen? Det är 30 per sida. Alltid. Var du inte med på dom sidor när vi brukade räkna ner från typ 20? 🙂 (eller blir det upp kanske? 😄 ) Ok... nja vet inte... Jag har alltid trott att ni har gissat er fram 😛 Jo men de som orkar räkna är väll få? Nej nej nej, jag brukar räkna, och vectro verkar göra det dom få gånger han är här inne.
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Här finns alltid lite att hämta i köket. Idag blev det följande: 1 stort glas mjölk 2 mackor 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 kom just på att bankomaten stängde kl:nio i villket fall? 😄 Kan en bankomat stänga? 🙂
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Så går det till här ute på landet! 😄 🙂 Var bor du nånstans?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 kom just på att bankomaten stängde kl:nio i villket fall? 😄 Kan en bankomat stänga? 😮 🙂 Öhm! Inte riktigt men, den blir inlåst när Ica stänger! 🙂 😉😛🙂🙂😆😆 Stackare 😛
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Så går det till här ute på landet! 🙁 😉 Var bor du nånstans? Kopparbärs! kopparberg alltså. (Örebro län). 10m ifrån bryggeriet. Och likalångt till en kyrkogård. 😉 😄 Haha ok
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 😄 😄 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 🙂 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen? Det är 30 per sida. Alltid. Var du inte med på dom sidor när vi brukade räkna ner från typ 20? 😛 (eller blir det upp kanske? 😉 ) Ok... nja vet inte... Jag har alltid trott att ni har gissat er fram 😄 Jo men de som orkar räkna är väll få? Nej nej nej, jag brukar räkna, och vectro verkar göra det dom få gånger han är här inne. OK! 🙁 Jag brukar ta mina på tur bara! 😎 Det vore kul att veta vilka som har fläst! 🙂 Vilka som har flest no 1 inlägg på sidorna? 😉
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Blues Brothers - Sweet Home Chicago Japp. Den svänger som katten. Mjo... är lite Blueskväll hemma hos Viktor nu... 😉
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hittade en påse ostbågar i skafferiet. Är det din VDS? Nä fy i bubblan... äter inte sånt trams! Chips kan gå, men inte ostbågar ... bläää! Godis är bäst bland snacksgodsakerna...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Du satt bara och väntade på förstasidan va? 😛 😄 Haha... nä jag blev faktiskt förvånad själv 🙂 Är det uträknat hur många inlägg det blir på varje sida, eller varierar det beroende på längd på inläggen? Det är 30 per sida. Alltid. Var du inte med på dom sidor när vi brukade räkna ner från typ 20? 😄 (eller blir det upp kanske? 😉 ) Ok... nja vet inte... Jag har alltid trott att ni har gissat er fram 😎 Jo men de som orkar räkna är väll få? Nej nej nej, jag brukar räkna, och vectro verkar göra det dom få gånger han är här inne. OK! 🙁 Jag brukar ta mina på tur bara! 🙂 Det vore kul att veta vilka som har fläst! 🙂 Vilka som har flest no 1 inlägg på sidorna? 😉 Ja presis. Jag vet, men jag får inte säga får Olsberg 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hittade en påse ostbågar i skafferiet. Är det din VDS? Nä fy i bubblan... äter inte sånt trams! Chips kan gå, men inte ostbågar ... bläää! Godis är bäst bland snacksgodsakerna... Usch, inte jag heller. Man luktar ju jätteilla efteråt 😉
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hittade en påse ostbågar i skafferiet. Är det din VDS? Nä fy i bubblan... äter inte sånt trams! Chips kan gå, men inte ostbågar ... bläää! Godis är bäst bland snacksgodsakerna... Homofob! 😉 😉 Ähm har jag konstiga assosiationer eller?! 🙁 Ah!
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hittade en påse ostbågar i skafferiet. Är det din VDS? Nä fy i bubblan... äter inte sånt trams! Chips kan gå, men inte ostbågar ... bläää! Godis är bäst bland snacksgodsakerna... Usch, inte jag heller. Man luktar ju jätteilla efteråt 😉 Det är därför man dricker fantatill dem och avrundar med en påse seganappar mix!! 🙁 Eller turkiskpeppar och en fegis. 😄 Gör man? Gör Du menar du väl 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Fan, jag får inte riktigt ihop det med mina hi-hats till min Bevlar remix. 😉
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Skall nog poppa lite Blues jag med. 😉 Gör så... 😉 Personligen har jag övergått till min pop-mapp nu men kör hårt ändå 🙁
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Fan, jag får inte riktigt ihop det med mina hi-hats till min Bevlar remix. 😉 Ajfan...
Recommended Posts