herwhisper Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Nä nu så ska det käkas, kotlettrad med ädelostsås...mmmm 😛
Pazo Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Tjo! sitter i skolan å softar lite i en datasal. klassen ska ut och äta pizza samt titta på film och dricka öl . sen efter det blire det...kom igen Grahn! du vet vad!...FEST 🙂 femte dagen i rad nu! Fy fan va trött jag ar för tillfälet. imorse blev det nastan omojligt att vakna. yeah hi!
Pazo Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Lördag hela veckan eller? 😄 Halloj förresten!! 😄 🙂 Hej! 😛 Jo man kan säga att de är lördag hela veckan. Jag och några till ska försoka att festa varje dag hela nollningen. alltså i en vecka till. Blir PARTYSPREE! 😄 är upp i fem hitills. vill komma upp i 12 eller nogot 🙂 🙂
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hej! Lite stolt är man allt över att ha den enda tråden inom kategorin Nyhetstips. Varför det står att min tråd om Yamano har två svar begriper jag dock inte. 🙂 :musik
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 (redigerat) Tja 🙂 Vad händer? EDIT: Glömde det lilla frågetecknet Redigerat 26 augusti 2005 av ViktorDenStore
Pazo Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Tja 🙂 Vad händer? EDIT: Glömde det lilla frågetecknet Hej! 🙂 sitter i universitet och surfar lite medans jag väntar på att saker och ting ska borja
ViktorDenStore Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Tja 😄 Vad händer? EDIT: Glömde det lilla frågetecknet Hej! 😄 sitter i universitet och surfar lite medans jag väntar på att saker och ting ska borja Ok 😎 Najs Vad är det för saker o ting som du väntar på? 😛
herwhisper Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Men jag önskar att jag hadde det! Trött som en gris!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 H EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! 😛😄😄😎
Per_a_55 Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Yippie, internet funkar igen. 😛 HAr varit heldött i en hel timme 😄
Per_a_55 Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Yippie, internet funkar igen. 😄 HAr varit heldött i en hel timme 😄 😛 Hur överlevde du det?!! Åt lövbiff med fetasallad, chips och dippa!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Yippie, internet funkar igen. 😄 HAr varit heldött i en hel timme 😎 😛 Hur överlevde du det?!! Åt lövbiff med fetasallad, chips och dippa! 😄
Fnykis Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 lalalalalalalallalalalalalalalalalalalaalaalaaa... dreadlocks... 🙂
Per_a_55 Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Hur mår mina sexy-babes idag då? 🙂 Mjau..... Kurr kurr Jodå, mår fint
Per_a_55 Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Äh... nu kanske det dags att sova? Okej då Gonatt! 🙂
Pluffo Postat 26 augusti 2005 Trådstartare Postat 26 augusti 2005 Det är härligt att se hur den här tråden hålls vid liv 😄 Jag tror dock att jag börjar tappa i placering 🙂
Fnykis Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 SOVA?? 🙂😄😆 VAAA??? DET ÄR JU FÖR FANKEN LÖRDAG IMORRON!!! hej pluffo.. 😆
Bebopkeys Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Sitter fortfarande och funderar över mitt musicerande överlag. Ingen gillar mina låtar utom jag och mina kompisar. Jag sjunger för dåligt . Mina produktioner håller inte trots att jag lånat in Hasse på gitarr. Clash spelade in London Calling. Jag och Torkel har 4 schlagers färdiga att skickas in. Carola är fortfarande populär. Hon sjunger inte på en enda av våra låtar. Det gör jag. Jag måste skriva att "denna låt skall sjungas av en kvinna". Förlaget svarar -Du måste jobba mer med rösten! Jamen, den här låten skall sjungas av en kvinna!!!!! Ja, men din röst håller inte. Jamen det skiter väl jag i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu startar jag ett eget förlag och opererar om mig. Tar bort pungen och hela skiten. En låt är en låt är en låt är en låt är en låt. Snälla Carola! Om du läser det här, kom och hjälp mig! Du har nu chansen att verkligen uppfylla flera av tio Guds bud. Skit i porchen och kom hit!!!! Laphroaig är gott. Amen
Fnykis Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Sitter fortfarande och funderar över mitt musicerande överlag. Ingen gillar mina låtar utom jag och mina kompisar. Jag sjunger för dåligt . Mina produktioner håller inte trots att jag lånat in Hasse på gitarr. Clash spelade in London Calling. Jag och Torkel har 4 schlagers färdiga att skickas in. Carola är fortfarande populär. Hon sjunger inte på en enda av våra låtar. Det gör jag. Jag måste skriva att "denna låt skall sjungas av en kvinna". Förlaget svarar -Du måste jobba mer med rösten! Jamen, den här låten skall sjungas av en kvinna!!!!! Ja, men din röst håller inte. Jamen det skiter väl jag i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu startar jag ett eget förlag och opererar om mig. Tar bort pungen och hela skiten. En låt är en låt är en låt är en låt är en låt. Snälla Carola! Om du läser det här, kom och hjälp mig! Du har nu chansen att verkligen uppfylla flera av tio Guds bud. Skit i porchen och kom hit!!!! Laphroaig är gott. Amen 😄 🙂
Recommended Posts