Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

musik (oregistrerad)
Postat

Nu ska jag sova.

Igen.

😛

:musik

Postat

Tjo! sitter i skolan å softar lite i en datasal. klassen ska ut och äta pizza samt titta på film och dricka öl . sen efter det blire det...kom igen Grahn! du vet vad!...FEST 🙂 femte dagen i rad nu! Fy fan va trött jag ar för tillfälet. imorse blev det nastan omojligt att vakna.

yeah hi!

Postat
Lördag hela veckan eller? 😄

Halloj förresten!! 😄

🙂

Hej! 😛

Jo man kan säga att de är lördag hela veckan. Jag och några till ska försoka att festa varje dag hela nollningen. alltså i en vecka till. Blir PARTYSPREE! 😄

är upp i fem hitills. vill komma upp i 12 eller nogot 🙂

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Vad är en fest?

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Lite stolt är man allt över att ha den enda tråden inom kategorin Nyhetstips. Varför det står att min tråd om Yamano har två svar begriper jag dock inte.

🙂

Postat
Tja 😄

Vad händer?

EDIT: Glömde det lilla frågetecknet

Hej! 😄 sitter i universitet och surfar lite medans jag väntar på att saker och ting ska borja

Ok 😎 Najs

Vad är det för saker o ting som du väntar på? 😛

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

H

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! 😛😄😄😎

Postat

Yippie, internet funkar igen. 😛 HAr varit heldött i en hel timme 😄

Postat
Yippie, internet funkar igen. 😄  HAr varit heldött i en hel timme  😄

😛

Hur överlevde du det?!!

Åt lövbiff med fetasallad, chips och dippa!

Postat
Yippie, internet funkar igen. 😄  HAr varit heldött i en hel timme  😎

😛

Hur överlevde du det?!!

Åt lövbiff med fetasallad, chips och dippa!

😄

Postat
🙂
Postat
Hur mår mina sexy-babes idag då? 🙂

Mjau..... Kurr kurr

Jodå, mår fint

Postat

Äh...

nu kanske det

dags att

sova?

Okej då

Gonatt!

🙂

Postat

Det är härligt att se hur den här tråden hålls vid liv 😄

Jag tror dock att jag börjar tappa i placering 🙂

Postat

Sitter fortfarande och funderar över mitt musicerande överlag. Ingen gillar mina låtar utom jag och mina kompisar. Jag sjunger för dåligt . Mina produktioner håller inte trots att jag lånat in Hasse på gitarr. Clash spelade in London Calling. Jag och Torkel har 4 schlagers färdiga att skickas in. Carola är fortfarande populär. Hon sjunger inte på en enda av våra låtar. Det gör jag. Jag måste skriva att "denna låt skall sjungas av en kvinna". Förlaget svarar -Du måste jobba mer med rösten! Jamen, den här låten skall sjungas av en kvinna!!!!! Ja, men din röst håller inte.

Jamen det skiter väl jag i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu startar jag ett eget förlag och opererar om mig. Tar bort pungen och hela skiten. En låt är en låt är en låt är en låt är en låt. Snälla Carola! Om du läser det här, kom och hjälp mig! Du har nu chansen att verkligen uppfylla flera av tio Guds bud. Skit i porchen och kom hit!!!!

Laphroaig är gott. Amen

Postat
Sitter fortfarande och funderar över mitt musicerande överlag. Ingen gillar mina låtar utom jag och mina kompisar. Jag sjunger för dåligt . Mina produktioner håller inte trots att jag lånat in Hasse på gitarr. Clash spelade in London Calling. Jag och Torkel har 4 schlagers färdiga att skickas in. Carola är fortfarande populär. Hon sjunger inte på en enda av våra låtar. Det gör jag. Jag måste skriva att "denna låt skall sjungas av en kvinna". Förlaget svarar -Du måste jobba mer med rösten! Jamen, den här låten skall sjungas av en kvinna!!!!! Ja, men din röst håller inte.

Jamen det skiter väl jag i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu startar jag ett eget förlag och opererar om mig. Tar bort pungen och hela skiten. En låt är en låt är en låt är en låt är en låt. Snälla Carola! Om du läser det här, kom och hjälp mig! Du har nu chansen att verkligen uppfylla flera av tio Guds bud. Skit i porchen och kom hit!!!!

Laphroaig är gott. Amen

😄

🙂

Postat
🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.