Linus Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Jag har insett att min CPU behöver en Freeze-funktion, så jag kikar på Cubase SL3 nu. 🙂 Funkar Freeze-funktionen på Rewire-kanaler också? Eller endast på VST-instrument och effekter? Ska man starta en tråd kanske? 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Sitter i skolan nu, har MUM 😲
Jocke Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Äntligen klarade jag sista uppdraget på GTASA! Hurra för mig. Nu får dom släppa ett nytt GTA.
Jocke Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Äntligen klarade jag sista uppdraget på GTASA! Hurra för mig.Nu får dom släppa ett nytt GTA. Tog det lång tid eller? Ja. 😉 Menar du hela spelet? Har väl suttit både en och annan dag och natt... 😎
Jocke Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Äntligen klarade jag sista uppdraget på GTASA! Hurra för mig.Nu får dom släppa ett nytt GTA. Tog det lång tid eller? Ja. 😎 Menar du hela spelet? Har väl suttit både en och annan dag och natt... 🙂 Bra. Då ska jag köpa spelet...tror jag. Är även sugen på något krigspel där man får skjuta och döda. Skitcoolt!! 🙂 Vet du om det finns nån flygsimulator till x-box? Det gör det väl inte...? Tycker jag du ska göra. Man skjuter och dödar och krigar och flyger och har sig i GTA så det borde ju räcka med bara det. 😄 Nä, jag har ingen aning om flygsimulatorer. Du får låna min Tomcat. Köpte igår.
Jocke Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Tjena Jecko! Läget? Jo, det är bra Murcas. Förutom att jag får svinont i magen av kaffe. 🙂 Tror jag. Dricker massa kaffe nu för att kolla om det är det... 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Tjena Jecko! Läget? Jo, det är bra Murcas. Förutom att jag får svinont i magen av kaffe. 🙂 Tror jag. Dricker massa kaffe nu för att kolla om det är det... 😎 🙂 Haha, mänskligt experiment med trial & error som arbetssätt
Twilight_Zound Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Fyyyyyyyy faaaaaaan va traaaaaaaaadigt..... Så ska man snart till jobbet............................IGEN?!?!?!?!?!? 😲
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Hej!!! Gissa vad Grahn! 😲 Fest ikväll igen 🙂😮 hahah
ViktorDenStore Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 hej viktor 🙂 Tjena snygging 😲 Hur är det? 😮
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 hej viktor 😮 Tjena snygging 🙂 Hur är det? 🙂 jo de är bara bra gulleplutt 😮 självdå? 😲
ViktorDenStore Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 hej viktor 😮 Tjena snygging 🙂 Hur är det? 🙂 jo de är bara bra gulleplutt 😮 självdå? 😲 Jotack... nu är det bättre. Vi hade insparksfest igår på skolan, så då blev det lite för sent oså. Åt för lite o sov för lite. Så idag va hela klassen väääldigt seg, därför gick jag hem efter lunch. Men nu har jag sovit 4.5 h så jag är piggare nu... 🙂 .Viktor
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 hej viktor 😄 Tjena snygging 🥰 Hur är det? 🙂 jo de är bara bra gulleplutt 🥰 självdå? Jotack... nu är det bättre. Vi hade insparksfest igår på skolan, så då blev det lite för sent oså. Åt för lite o sov för lite. Så idag va hela klassen väääldigt seg, därför gick jag hem efter lunch. Men nu har jag sovit 4.5 h så jag är piggare nu... 🙂 .Viktor vet du vad?... jag har 2 veckors nollning 😛...så detdär du säger har jag gjort alla dagarna i veckan 😛...komma till universitetet...leka/plugga/fula sig...sen fest på kvällen...så har alla mina dagar sett ut 😛 😄 Att vara bakfull i skolan varje dag är inte så farligt längre 😄...bara första dan 😛
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 (redigerat) Hej Marcus! Hej Per! Redigerat 25 augusti 2005 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 (redigerat) EDIT: Läget Pazo? Ska kila til träningen nu, c ya! Redigerat 25 augusti 2005 av MarcusRombo
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 EDIT: Läget Pazo? Ska kila til träningen nu, c ya! de e fint! fest ikväll igen ju 🥰
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Hm, ingen fest ikväll här 🥰 Men föräldramöte! 🥰 okey! Inte lika bra dock!
Per_a_55 Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Hm, ingen fest ikväll här 😛 Men föräldramöte! 🥰 okey! Inte lika bra dock! 🥰 Nä, men å andra sidan har jag haft migrän hela dan så jag vill ändå inte ha fest
Pazo Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 Hm, ingen fest ikväll här 😛 Men föräldramöte! 😛 okey! Inte lika bra dock! 🥰 Nä, men å andra sidan har jag haft migrän hela dan så jag vill ändå inte ha fest okey! du är inte säker på att en whiskey löser problemet? 🥰
Recommended Posts