musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 ...man kan inte vara borta mer än nån dag förrän en massa händer...inställd irl-träff.... inte för att jag skulle åka dit, men ändå tråkigt! 😕 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 åååhh... Äsch, det här är riktiga grejer: Nu ska jag fixa lite tvätt!
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 (redigerat) Hej! Hoppas inte Hackeman ser filmen på Femman jag kollar just nu. Han hade ju oturen att råka ut för nån typ som....(annan tråd). Jag kom nämligen på att min bärbara dator är bärbar! Man kan ha pc:n i ett annat rum... 😕 Apropå bilar: Jag gillar mest Jaguar, sedan Jaguar och sen...Jaguar. Fast Ferrari Dino är inte dum heller, liksom Rover V75, Maserati Coupé, Rolls Royce Camargue, Aston Martin. 🙁 :musik Redigerat 21 augusti 2005 av musik
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Hej! Är det inte så att, precis som riktiga musikinstrument kommer från USA, så kommer riktiga bilar från England, möjligen Italien eller USA. Japan? 😕 :musik
Fnykis Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Apropå bilar: Jag gillar mest Jaguar, sedan Jaguar och sen...Jaguar. Fast Ferrari Dino är inte dum heller, liksom Rover V75, Maserati Coupé, Rolls Royce Camargue, Aston Martin. 😕 :musik Oj oj oj.. Aston Martin har alltid suttit djupt inne i hjärtat på mej. Verkligen finfina grejor alltså! T.ex.
Fnykis Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Men nu ska jag gå och lägga mej! Skoldag imorron.. 😕🙁🙁 Hey guys!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Hej! Är det inte så att, precis som riktiga musikinstrument kommer från USA, så kommer riktiga bilar från England, möjligen Italien eller USA. Japan? 😕 :musik Eller Tyskland?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Men nu ska jag gå och lägga mej! Skoldag imorron.. 🙁🙁🙁 Hey guys! God natt! 😕
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Den där gula fina på bilden överst - var det verkligen en HONDA? Skitsnygg Grahn! Jaguar XKR är min favoritbil! Tänk om jag visste hur man skickar in bilder hit... 🙁 Aston Martin:s "vanliga", heter den DB7? Är ju skitsnygg! 😕 :musik
Per_a_55 Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Jag får väl ta ett kort på min BMW så ni håller tyst.... (fast det är mörkt ute nu). NATTI NATTI
Haunted-Mansion Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Follow the path of your ancestor!!! Ninja is back and this time with a sword that has been polished for centurys in the the black ninja forest. 😕
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Avföring också! Jag hämatde en fin bild på en Jagga. Då får jag upp ett felmeddelande från Forumet som säger att jag inte får skicka en bild om bilden har ett nummer eller ingår i en serie med flera bilder! Jobbigt. Klart den ingår i en serie. Jaguar har ju flera olika bilder på sin site. 😕 vindruvor//:musik
Haunted-Mansion Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Jag har nyligen startat en billänkar sida, ta en titt om ni vill tyvärr finns inga ninjas på sidan men det kan ni väl leva med. 😕
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 (redigerat) Gonatt... 🙁 Nu ska jag sova... EDIT: Föresten, jodå... Grahn, du är lika fin som Lindsay 😕 Redigerat 21 augusti 2005 av ViktorDenStore
Haunted-Mansion Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 http://www.billankar.se <-- Himla bra länk det där. 🙁 Just nu så har jag inte hunnit få upp något på sidan men det kommer samt att jag ska byta design. Om ni har nåra tips på hemsidor så dela med er 😕
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Hej! Yes Grahn, det var EXAKT så jag gjorde. Det stod: Du får inte visa såna bilder på detta forum! Och då var det ändå en bil bara... Ska lägga upp en näck brud. 😕 :musik
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Ähh!!! Det går ju f-n inte!! Det finns ju inget Klistra in. :musik
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 🙁 har du de på G med Elin lr? 😱 Är det fnykis syster du syftar på? 😱 Hon heter Johanna!! Vad heter din snygga kompis om hängde med till aneby då? 🙁 Mia 🙂 EDIT: sida 440 😕 hon Tom låter snyggt 🙁🙁
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 View Image kan man väl inte välja??? Jag har inget sånt i min lista. Vad ska jag välja? :musik
Haunted-Mansion Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Tack till Honda forever som visar uppskatning 😕 Fälgar kommer komma garanterat
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Tja Pazo 🙂 Läget? allt fint 🙁 såg fina brudar idag å allt 🙁 😱 Haha... Jasså, gör du inte det varje dag? Var bor du nånstans egentligen? 🙁 Dit ska jag aldrig åka om du inte ser vackra brudar varje dag 🙁😕 Men alltså...jag bodde i en liten by. de finns snygga, men man har inte träffat eller sett dem så mkt. Men nu när jag har flyttat så ska jag se mer 😱 för nu är jag i en stad 🙂
musik (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Jag bytte sida nu. Men fattar inte hur det funkar... Jag har en skojbild jag vill skicka. VAD ska jag markera i listan vid bilden? :musik
Recommended Posts