Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 morrn 🙂 Läget? 😳 jo det är fint. segar på som vanligt. sj?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 morrn 😱 Läget? 😳 jo det är fint. segar på som vanligt. sj? jofan, lite segt, vaknade typ nyss. pizza snart! 🙂
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 *väntar på att kaffet ska bli färdigt* Morrn morrn... Mjo, man kanske skulle gå o göra i ordning en kopp 😳
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 väntar på att äggen ska bli färdiga så att jag kan göra mackor med ägg å kaviar 😳
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 väntar på att äggen ska bli färdiga så att jag kan göra mackor med ägg å kaviar 😳 Mums... det lät ju inte heller fel 🙂 Jag har redan käkat frukost, men man kanske skulle ta en extra frukost med kaffe o eggmacka 😱
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 väntar på att äggen ska bli färdiga så att jag kan göra mackor med ägg å kaviar 😳 Mums... det lät ju inte heller fel 🙂 Jag har redan käkat frukost, men man kanske skulle ta en extra frukost med kaffe o eggmacka 😱 Hej vds! 😱 De här är min andra frukost! tog en tallrik med flingor för ett tag sen! men eftersom min morgon slutar ca klockan 14.00 så är de fortfarande gott med frukost 😱
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Börjar faktiskt fundera på att gå och lägga mig! 😳 Har du varit vaken hela natten som vanligt lr? 🙂 Det var det fräckaste!!! 😱 Du får järna säga NI till mig! 😱 😱 Jo jag har suttit och gåttigenom lite gamla texter som jag skrivit........ 😱 Men nu är jag klar. 😱 😱
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 ååååhhh fyfan va de är! Vadå fyfan vad det är? hahah! råkade visst sudda bort GOTT!!!
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 ååååhhh fyfan va de är! Vadå fyfan vad det är? hahah! råkade visst sudda bort b] 😕 !? 😕 på min står det gott inte
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 väntar på att äggen ska bli färdiga så att jag kan göra mackor med ägg å kaviar Mums... det lät ju inte heller fel Jag har redan käkat frukost, men man kanske skulle ta en extra frukost med kaffe o eggmacka 😕 Hej vds! 😕 De här är min andra frukost! tog en tallrik med flingor för ett tag sen! men eftersom min morgon slutar ca klockan 14.00 så är de fortfarande gott med frukost Ja, precis... Ska väl gå o sätta på en kopp då 🙂 Äggmacka eller inte äggmacka, det är frågan! red_house_painter: Hej
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 jag har precis diskat klart å ätit klart osv...Sitter å plinkar lite på min gitarr. kom på en rätt snygg melodi. Ska pilla lite på den i reason
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 jag har precis diskat klart å ätit klart osv...Sitter å plinkar lite på min gitarr. kom på en rätt snygg melodi. Ska pilla lite på den i reason Ok Gör du bara elektronisk musik eller blir det lite akustiskt ibland också? Lyssnade på dina elektrolåtar o det låter bra, men det är inte riktigt min stil 😕
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Vad gör ni föresten, älsklingar? Vi hänger på forumet! Vad gör du? Jag med Med er...
Pazo Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 jag har precis diskat klart å ätit klart osv...Sitter å plinkar lite på min gitarr. kom på en rätt snygg melodi. Ska pilla lite på den i reason 😕 Ok 😕 Gör du bara elektronisk musik eller blir det lite akustiskt ibland också? Lyssnade på dina elektrolåtar o det låter bra, men det är inte riktigt min stil 🙂 jag gör ju några beats ...samplingarna är ju acustisca! ne men jag har gjort tre fyra låtar där jag spelat in gitarr 🙂
ViktorDenStore Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 Det vore kul att veta vem som har flest-första-inlägget-på-ny-sida-ledningen. Jag leder ialla fall på Sista-inlägget-på-flest-sidor-tävlingen
Recommended Posts