Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 att rösta fram-bort något sämsta ljudkort, någon... föreslå en kategori(data) och gallup(sämsta ljudkort) alla får nominera lämpliga kandidater(Galaxy mega, Omph turbo etc) omröstning startar(flest poäng=sämst=skall man inte köpa) ROCKFART!!! VARFÖR SKA DU FÖRSVINNA FRÅN FORUMET?? 😄😎 DU BARA FÖRSVANN FRÅN JAMMA MED!! 🙁🙁 UTAN ATT SÄGA NÅTT!! 🙁🙁
herwhisper Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 från det ena till det andra! Har ni sett Futurama?
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. DEN HAR HÅLLIT PÅ JÄTTELÄNGE JU!! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! HÄNG PÅ GRABBAR!! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA! NITA!
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙁 inga spärrar innan godkännande 😎 ( 😄 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁🙁 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁 🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁 🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁 um... jo det står: OnClick='DoOpen()' 🙂
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁 🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁 um... jo det står: OnClick='DoOpen()' 🙂 *sigh* joo.. men emellan 'DoOpen()'-paranteserna ska det stå en länk! Som t.ex. OnClick='DoOpen(www.hejjagheterfnykis.com/nominering)'
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙁 🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁 um... jo det står: OnClick='DoOpen()' 🙂 *sigh* joo.. men emellan 'DoOpen()'-paranteserna ska det stå en länk! Som t.ex. OnClick='DoOpen(www.hejjagheterfnykis.com/nominering)' 🙂 om du tittar högst upp så ser du: Sub DoOpen()On Error Resume Next Window.Open "NC.asp", "NomineringsCentralen", "height=680,width=870,scrollbars=yes,status=no,toolbar=no,menubar=no,locatio n=no" End Sub "DoOpen" är en skript-procedur som öppnar: "NC.asp" 🙂
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 bläääähhhhhh boooobbbaaaaaaaaaakiiiiiiiiickiiiiiiiiii!!
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 bläääähhhhhh boooobbbaaaaaaaaaakiiiiiiiiickiiiiiiiiii!! jaa.. vi ser dej pazo men vi är uppe i ett viktigt samtal..
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 A-nita 😄 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😎 vad snackar han om...? ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 🙁 🙂 🙂 aktuell omröstning: Sabaton 4röster 18poäng VII Gates 3röster 14 poäng 🙂 den är inge kul.. kollade "visa källkod" då stod det på om knappen att den inte ledde någon stans.. 🙁 um... jo det står: OnClick='DoOpen()' 🙂 *sigh* joo.. men emellan 'DoOpen()'-paranteserna ska det stå en länk! Som t.ex. OnClick='DoOpen(www.hejjagheterfnykis.com/nominering)' 🙂 om du tittar högst upp så ser du: Sub DoOpen()On Error Resume Next Window.Open "NC.asp", "NomineringsCentralen", "height=680,width=870,scrollbars=yes,status=no,toolbar=no,menubar=no,locatio n=no" End Sub "DoOpen" är en skript-procedur som öppnar: "NC.asp" 🙂 Det där handlar inte om knappen.. Såhär står det om knappen! "<input type='button' Style='cursor: hand;' value='Kliv in' OnClick='DoOpen()'>" Alltså "OnClick='DoOpen()'" är knappens "action" när den trycks ner! Men vi får snacka om det där i morron Rockfart för nu ska ja sova! Gonatt alla! 😑 Förresten Rockfart! Har du Msn? JAG VILL HA DEN I SÅ FALL OM DU SKA FÖRSVINNA FRÅN FORUMET!!!! haj.. (alltså inte haj utan haj.. alltså hajdå.. lixom.. asså om ni fattar.. 🙁 )
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 alla svindyra bilar ett ett tecken på framgång ! frågan kan vara, för vem, ägaren eller försäljaren 😎
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 BMW - Gran Turismo var det.... Fick fram den när ag goglade efter Gran! 😎
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 TooT på dig själv du 😆 komma här och förtuta mig i öronen 😎😆 nu tar jag min förkylning och förlägger mig som han sa, den gamle, Bonnier du vet 😛
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 TooT på dig själv du 😆komma här och förtuta mig i öronen 😎😛 nu tar jag min förkylning och förlägger mig som han sa, den gamle, Bonnier du vet 😛 😆
ViktorDenStore Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 vadå? ser du honom varje dag? 😎 Nä, bara varje fredag o varannan onsdag 😆 Eller inte...
hegobald Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Wells.. Jag ser en dokumetär om nån improvisationsguru som heter Keith som lirar med Miles David.. Han är rå. Hmm Jädrar vad fullmånen ställer till de.. Alla mina grannar sitter i trägårn och sjunger snapsvisor... En granne har t.o.m inhyrd trubadur med PA och allt 😎
Recommended Posts