Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 den blev lite överkokt (mjölig?). men inte farligt alls 😎 Kan du inte koka ris ordentligt pazo? 🙁 hahha...ne! vill ni veta vad som är ännu värre!?!?!? Jag lyckades göra detta i en automatisk riskokare 😄 🙂 😄
nkai Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Ris är av ondo. Det blir alltid sunkigt när jag gör det. 😄 Måste nog vara nåt fel på riset. 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Mitt ris blir alltid jättebra 😄
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Ris är av ondo. Det blir alltid sunkigt när jag gör det. 😄 Måste nog vara nåt fel på riset. 😄 håller hitills med 🙁
MusicGene Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 fan va sunkigt. Det blir inget festande idag. BLÄ! Tur att jag bokat in ordentligt imorrn så jag får min helgfylla. Den behövs! Jag får väl sitta och mixa ihop lite provocerade låtar ikväll. "You were the one, the knight in shiny armour!" låter väl lite bögigt när en tenor sjunger?
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 fan va sunkigt. Det blir inget festande idag. BLÄ! Tur att jag bokat in ordentligt imorrn så jag får min helgfylla. Den behövs! Jag får väl sitta och mixa ihop lite provocerade låtar ikväll. "You were the one, the knight in shiny armour!" låter väl lite bögigt när en tenor sjunger? var bor du då?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 hmmm...de händer inte så mkt 😆 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Moriken & Marcus Rombo - Radar 😆 Inna di tung stuff. Nu ska jag ner i duschen..
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Moriken & Marcus Rombo - Radar 😆 Inna di tung stuff. Nu ska jag ner i duschen.. 😱 Ethan - In my heart (vocal mix)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Moriken & Marcus Rombo - Radar 😆 Inna di tung stuff. Nu ska jag ner i duschen.. 😱 Ethan - In my heart (vocal mix) Inna di ingen aning om vad det är 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Nu ska jag iväg och dricka lite bärs! Syns sen! 😆
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Repris, testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙁 inga spärrar innan godkännande 😱 ( 😱 vad snackar han om...? 😎 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😆 Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 😄 😄😎
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Nu ska jag iväg och dricka lite bärs! Syns sen! 😆 puss! 😱
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Repris,testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 😎 inga spärrar innan godkännande 😱 ( 😱 vad snackar han om...? 😎 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😆 Nominera någon då... det finns väll fler än NEKO 😄 😄🙂 fattar fortfarande inte meningen 🙁
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 att rösta fram-bort något sämsta ljudkort, någon... föreslå en kategori(data) och gallup(sämsta ljudkort) alla får nominera lämpliga kandidater(Galaxy mega, Omph turbo etc) omröstning startar(flest poäng=sämst=skall man inte köpa) 😆
D Vibe Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Måste bara gnälla lite. Min skruttomobil la av ikväll 😆.. Och jag som tänkte greja med musik, men nu orkar jag fan inte, så det får bli en TV-kväll istället.
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Måste bara gnälla lite. Min skruttomobil la av ikväll 😆.. Och jag som tänkte greja med musik, men nu orkar jag fan inte, så det får bli en TV-kväll istället. bumpa upp klagomålstråden!
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 *blåser upp min uppblåsbara rabarber* rabarber? barbara?
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 läser du fnykis? joo.. jag har läst sen jag skrev senast..
Recommended Posts