MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Idag får vi tänka på Marcus... Han spelar match nu 🙂 Hoppas det går bra 😉 5-0. 1 mål för min del, flera heta chanser. Spelade 45 minuter. Vätskebrist. Det är hårt att springa 45 minuter under solen. Men jävlar vad underbart. Bönderna hade ju ingen chans! Vi hade inte ens ordinarie målvakt.
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Det är bra 😆 lite småhungrig, orkar inte göra mat heller 😆 Självdå?
MusicGene Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 snart dax att börja trycka i sig alkoholen för att komma iform.
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 snart dax att börja trycka i sig alkoholen för att komma iform. Svep en kvarting åt mig oxå. mig med! känner ingen häromkring man kan festa me så jag stannar väl inne 😆
ViktorDenStore Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Idag får vi tänka på Marcus... Han spelar match nu 😛 Hoppas det går bra 😆 5-0. 1 mål för min del, flera heta chanser. Spelade 45 minuter. Vätskebrist. Det är hårt att springa 45 minuter under solen. Men jävlar vad underbart. Bönderna hade ju ingen chans! Vi hade inte ens ordinarie målvakt. Grattis 🙂 Kul... ni verkar som sagt va jäkligt bra 😆
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 får väl ta och göra mat kanske då!...kommer sen pus! 😆
ViktorDenStore Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 VDS 😆 Tja Pazo 😆 Hur är det? Jag ska strax cykla mot "Rhapsody in Rock" 😛
ViktorDenStore Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Cykla mot, eller cykla till? Eller både och? till... Jag ska gå o titta & lyssna alltså 😛 EDIT: Jag ska sitta still o titta/lyssna, men jag ska cykla dit... 😆 Jag ska inte gå samtidigt som jag tittar o lyssnar... 😆 (Det är aldrig fel att vara övertydlig) Redigerat 20 augusti 2005 av ViktorDenStore
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 VDS 😄 Tja Pazo 😄 Hur är det? Jag ska strax cykla mot "Rhapsody in Rock" 😎 det är bra! 🙁 Nice å kolla på wells! sån musik är fan rolig att spela 🙂
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 😎 inga spärrar innan godkännande 🙁 ( 😄 vad snackar han om...? 😎 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😄 🙂
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 😎 inga spärrar innan godkännande 🙂 ( 😄 vad snackar han om...? 🙂 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😄 😎 🙁 Vad är det för nåt? ful sida en den verkar funktionell...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Idag får vi tänka på Marcus... Han spelar match nu 🙂 Hoppas det går bra 🙁 5-0. 1 mål för min del, flera heta chanser. Spelade 45 minuter. Vätskebrist. Det är hårt att springa 45 minuter under solen. Men jävlar vad underbart. Bönderna hade ju ingen chans! Vi hade inte ens ordinarie målvakt. Grattis 😎 Kul... ni verkar som sagt va jäkligt bra 😄 tack 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Idag får vi tänka på Marcus... Han spelar match nu 🙂 Hoppas det går bra 😄 5-0. 1 mål för min del, flera heta chanser. Spelade 45 minuter. Vätskebrist. Det är hårt att springa 45 minuter under solen. Men jävlar vad underbart. Bönderna hade ju ingen chans! Vi hade inte ens ordinarie målvakt. Grattis som fan!! Verkar gå bra för er. 😄 😎 🙁
tordA Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 😎 ( 😄 vad snackar han om...? 😎 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😄 😎 🙁 Vad är det för nåt? ful sida en den verkar funktionell... ingen design...än 🙂 jag testar att det funkar mot MySQL hård kamp mellan Sabaton och VII Gates 🙂
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 testpiloter sökes än så länge är det dåligt med hjälptexter 🙂 inga spärrar innan godkännande 😎 ( 😄 vad snackar han om...? 😎 ) NomineringsCentralen PM's mig synpunkter 🙂 strax kommer det att finnas en kontaktruta 😄 😎 🙁 Vad är det för nåt? ful sida en den verkar funktionell... ingen design...än 🙂 jag testar att det funkar mot MySQL hård kamp mellan Sabaton och VII Gates 🙂 okey! nu fattar jag ännu mindre men det blir säkert bra!! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Idag gjorde jag mitt livs första ris 🙁 😄😄
Pazo Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 den blev lite överkokt (mjölig?). men inte farligt alls 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 den blev lite överkokt (mjölig?). men inte farligt alls 😄 Kan du inte koka ris ordentligt pazo? 😄
Recommended Posts