ViktorDenStore Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU SNACKAR VI RIKTIGA GREJJOR!!! 😱 Äntligen är bilarna bortbytta mot tjejer 🙁 Min sångerska som jag kompade kom på 2:a plats 😆 Tjejen som kom trea dock va tamefan bland det snyggaste jag sätt... Omg!!! Stackars er som inte va där 😄 Puss puss
Per_a_55 Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Nej nej nej Per, det här är jag (visst är jag gullig): KAN DU SKRATCHA MARCUS???!!! 🙁😄😱🙁🙂😆😄 ja, jag är så jävla bra på det!!!!!!!. Skryt lagom....
Per_a_55 Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU SNACKAR VI RIKTIGA GREJJOR!!! 😱 Äntligen är bilarna bortbytta mot tjejer 🙁 Min sångerska som jag kompade kom på 2:a plats 😆 Tjejen som kom trea dock va tamefan bland det snyggaste jag sätt... Omg!!! Stackars er som inte va där 😄 Puss puss
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU SNACKAR VI RIKTIGA GREJJOR!!! 😄 Äntligen är bilarna bortbytta mot tjejer 🙁 Min sångerska som jag kompade kom på 2:a plats 🙁 Tjejen som kom trea dock va tamefan bland det snyggaste jag sätt... Omg!!! Stackars er som inte va där 😆 Puss puss 😱 Va det där ett försök till att va rolig eller... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Nej nej nej Per, det här är jag (visst är jag gullig): KAN DU SKRATCHA MARCUS???!!! 😆😄🙁🙂🙂🙂😎 ja, jag är så jävla bra på det!!!!!!!. Skryt lagom.... 🙁😄😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU SNACKAR VI RIKTIGA GREJJOR!!! 😎 Äntligen är bilarna bortbytta mot tjejer 🙁 Min sångerska som jag kompade kom på 2:a plats 🙂 Tjejen som kom trea dock va tamefan bland det snyggaste jag sätt... Omg!!! Stackars er som inte va där 🙂 Puss puss Jag är helt på din sida VDS! Mer flickor åt folket (men fan om du rör min fru Lindsay 😄😱😆😄🙁 )
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Cementmixer... 🙁 EDIT: "Bra lokalsinne", som vi skulle sagt i min umgängeskrets. Redigerat 17 augusti 2005 av MarcusRombo
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU SNACKAR VI RIKTIGA GREJJOR!!! 🙂 Äntligen är bilarna bortbytta mot tjejer 🙁 Min sångerska som jag kompade kom på 2:a plats 🙂 Tjejen som kom trea dock va tamefan bland det snyggaste jag sätt... Omg!!! Stackars er som inte va där 😎 Puss puss Jag är helt på din sida VDS! Mer flickor åt folket (men fan om du rör min fru Lindsay 😄😱😆😄🙁 ) Varför skulle jag göra det? Jag har ju Grahn 🙂 Grahn: Det var tre stycken bara eftersom det va final 🙂 Vi skulle ha varit 5. Men en hade dött o en hade blivit Oljekejk o flyttat till Sydkorea. Pusssssssar
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 🙁 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. SHE'S SO FUCKING HOT!!!
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Eller ja... Vad som verkar vara sista uppdraget iaf.
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 😄 Någon som håller me mej? Oooh!! 😱 Christina Milian woooow 🙁
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 🙁 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. HE'S SO FUCKING HOT!!! Easy boy...
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) va fan hände?? Redigerat 17 augusti 2005 av Fnykis
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 🙁 Någon som håller me mej? What the..? UUUSSCH!!! 🙁 😄 VA? 😱 ä han inte snygg va?? 😆😄 Jag vet inte om det är nåt fel på min dator eller så. Men, rent spontant så här så, nä.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 🙁 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. HE'S SO FUCKING HOT!!! Easy boy... Jocke dom där är sååå dåliga! 😄
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 😄 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. HE'S SO FUCKING HOT!!! Easy boy... Jocke dom där är sååå underbart genialiska! 😱 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 😄 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. HE'S SO FUCKING HOT!!! Easy boy... Jocke dom där är sååå underbart genialiska! 😆 🙁 Snart vet jag någon som blir chockad när det kommer en knytnäve farandes ut genom skärmen 😱
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 *vissling* 😆 Någon som håller me mej? OH. MY. GOD. HE'S SO FUCKING HOT!!! Easy boy... Jocke dom där är sååå underbart genialiska! 😛 😱 Snart vet jag någon som blir chockad när det kommer en pussmun direkt ur skärmen 😉 😱
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Kan vi inte byta till nån snyggare bild nu... 😱😱😆
Per_a_55 Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 😱 Där slog du huvudet på spiken Grahn (eller om det var tvärtom....)
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Kan vi inte byta till nån snyggare bild nu... 😱😱😆
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 nu ska ja lägga mej.. för ja ska få TANDSTÄLLNING imorron! 😱😱 😆 See ya guys!
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 nu ska ja lägga mej.. för ja ska få TANDSTÄLLNING imorron! 😱😱 Gonatt och lycka till!
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Nu ska jag se Family Guy - avsnitt 7, säsong 4. Ni som tycker det är en dålig och töntig Simpsons-kopia kan sluta tycka det, pressa några säsonger och avnjuta världens bästa tecknade serie.
Recommended Posts