Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 PEEER!!!! VAKNAAA!!! HALLÅ??? PEEER!!!JAG VILL PRATA MED DEJ!! Mmmm, jag är ju på jobbet ju, kan man inte få sova ifred..... Aja, det jag ville säga var att jag inte fått nått mail från den där sidan också använder! 🙂 HJÄLP MEJ! 😄😄😄 Photobucket? Vad skall du få för mail av dom? Jag har för mig att jag aldrig fick något - det vara att börja ladda upp (men mitt minne är bara tre dagar så jag kan ha fel) man skulle få ett mail o bekräffta medlemskapet.. 😄
Per_a_55 Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 PEEER!!!! VAKNAAA!!! HALLÅ??? PEEER!!!JAG VILL PRATA MED DEJ!! Mmmm, jag är ju på jobbet ju, kan man inte få sova ifred..... Aja, det jag ville säga var att jag inte fått nått mail från den där sidan också använder! 🙂 HJÄLP MEJ! 😄😄😄 Photobucket? Vad skall du få för mail av dom? Jag har för mig att jag aldrig fick något - det vara att börja ladda upp (men mitt minne är bara tre dagar så jag kan ha fel) man skulle få ett mail o bekräffta medlemskapet.. 😄 Är du säker på att du angav rätt adress då, det är jäkligt lätt att slinta på nån bokstav... Kör en ny registrering, får du två mail kan du ju bara strunta i det ena.
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Tur för dig det väl? Söt formulering 😄 Förresten, man kan väl ha en 750 som tjänstebil? 🙂 😄 Inte när man jobbar på ett nedlagt flygfält som Per. Nänä, jag gick i gymnasiet på ett nedlagt flygfält, jag jobbar i en nedlagd fabrik! 😄 Sorry! Blandar alltid ihop det... Hur är det, handlar du fortfarande i den där nedlagda mjölkbutiken?
musik (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Hej! Tillbaka redan från verkstaden... *pust* 🙂 :musik
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 PEEER!!!! VAKNAAA!!! HALLÅ??? PEEER!!!JAG VILL PRATA MED DEJ!! Mmmm, jag är ju på jobbet ju, kan man inte få sova ifred..... Aja, det jag ville säga var att jag inte fått nått mail från den där sidan också använder! 🙂 HJÄLP MEJ! 😄😄😄 Photobucket? Vad skall du få för mail av dom? Jag har för mig att jag aldrig fick något - det vara att börja ladda upp (men mitt minne är bara tre dagar så jag kan ha fel) man skulle få ett mail o bekräffta medlemskapet.. 😄 Är du säker på att du angav rätt adress då, det är jäkligt lätt att slinta på nån bokstav... Kör en ny registrering, får du två mail kan du ju bara strunta i det ena. Kolla också så det inte fastnat i nåt spamfilter.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Tur för dig det väl? Söt formulering 😄 Förresten, man kan väl ha en 750 som tjänstebil? 😄 Jocke har helt rätt Marcus. En 750 som tjänstebil, vågar knappt tänka på förmånsvärdet.... Det var bättre förr, då blev förmånsvärdet sänkt rejält om man hade en bil som var minst sex år (tror jag det var). På den tiden gick det många halvgamla stora bilar som tjänstebilar 😄 Vad är förmånsvärde? 🙂 Ni stora pojkar får lära mig nu 😄 EDIT: Ni, inte nu. Redigerat 17 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Tur för dig det väl? Söt formulering 😄 Förresten, man kan väl ha en 750 som tjänstebil? 🙂 😄 Inte när man jobbar på ett nedlagt flygfält som Per. Nänä, jag gick i gymnasiet på ett nedlagt flygfält, jag jobbar i en nedlagd fabrik! 😄 Sorry! Blandar alltid ihop det... Hur är det, handlar du fortfarande i den där nedlagda mjölkbutiken? 😄
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Vad är förmånsvärde? 🙂 Ni stora pojkar får lära mig nu 😄 EDIT: Ni, inte nu. Jag har ingen aning! 😄 Edit: Nä. Redigerat 17 augusti 2005 av Jocke
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Vad är förmånsvärde? 🙂 Ni stora pojkar får lära mig nu 😄 EDIT: Ni, inte nu. Jag har ingen aning! 😄 😄
Jocke Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Äh, jag skriver det här istället. 😄 Förmodligen nåt som innebär större kostnader för flådiga tjänstebilar. Avgift i relation till värde på bilen? 🙂
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 PEEER!!!! VAKNAAA!!! HALLÅ??? PEEER!!!JAG VILL PRATA MED DEJ!! Mmmm, jag är ju på jobbet ju, kan man inte få sova ifred..... Aja, det jag ville säga var att jag inte fått nått mail från den där sidan också använder! 😆 HJÄLP MEJ! 😆😛😠 Photobucket? Vad skall du få för mail av dom? Jag har för mig att jag aldrig fick något - det vara att börja ladda upp (men mitt minne är bara tre dagar så jag kan ha fel) man skulle få ett mail o bekräffta medlemskapet.. 🙁 Är du säker på att du angav rätt adress då, det är jäkligt lätt att slinta på nån bokstav... Kör en ny registrering, får du två mail kan du ju bara strunta i det ena. Hade skrivit fel adress.. Nu funkar det! 😆😆😆
Per_a_55 Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Tur för dig det väl? Söt formulering 😆 Förresten, man kan väl ha en 750 som tjänstebil? 😛 Inte när man jobbar på ett nedlagt flygfält som Per. Nänä, jag gick i gymnasiet på ett nedlagt flygfält, jag jobbar i en nedlagd fabrik! 😆 Sorry! Blandar alltid ihop det... Hur är det, handlar du fortfarande i den där nedlagda mjölkbutiken? Nä, dom öppnade den igen....
musik (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Hej! Tillbaka från verkstan som sagt. HP-laptopens kortplats fungerar. Ljudkortet fungerar. Men de fungerar inte tillsammans. :musik
musik (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 ...det är Marcus Rombo i egen låg person...? :musik
Recommended Posts