Staplegun Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Början av en låttext till nästa projekt - Spelas i på Onsdag. Hip hop. Framgång löser inget. Och dagens förebilder gör det inte. För vi behöver ingen som ljuger och spenderar överdrivet. Vi vill inte höra att vi måste anstränga oss för det bästa livet, när dom som anses ha det inte ens kan använda tvättmaskinen. Lösningen vi kommit på är att på alla sätt bli fulla och självsäkra. För ingen säger att vi duger, så vi försöker knulla oss älskvärda. Hiphop-texter är inget för mig direkt - dem är så samhällskritiska 🥰 Men du hade bra citat, de där på engelska 😛 😱 - 🥰
Fnykis Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Fan vad mycket bögporr det blev nu 😱 har ni fått in den där Elefantbajs 2000? ?
Staplegun Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Fan vad mycket bögporr det blev nu 😱 har ni fått in den där Elefantbajs 2000? ? "Stuck in the middle with you"
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 (redigerat) Fan vad mycket bögporr det blev nu 🥰 ALLTID!!! EDIT: Tyckte det saknades lite utropstecken... 😱 Redigerat 16 augusti 2005 av ViktorDenStore
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Välkommen tillbaka föresten Marcus! 🥰 Tack bög! 😱 Men nu ska jag kila igen! Till sängen! Skola imorgon ju! 🥰 Wish me luck. Puss & god natt
PunkMackan (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Hej! Sommaren är kort...det mesta jobbas bort. Men nyss va den här så ta för dig, solen skiner igår. Nu är jag tillbaka, lite äldre lite tuffare. Håll i er, de blir en lång trevlig höst med Punkmackan i faggorna. Ha det gött gubbar o tanter!
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Välkommen tillbaka föresten Marcus! 🥰 Tack bög! 😱 Men nu ska jag kila igen! Till sängen! Skola imorgon ju! 🥰 Wish me luck. Puss & god natt Får jag följa med... till sängen alltså... inte till skolan..!
Fnykis Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Välkommen tillbaka föresten Marcus! 😛 Tack bög! 🥰 Men nu ska jag kila igen! Till sängen! Skola imorgon ju! 🥰 Wish me luck. Puss & god natt Får jag följa med... till sängen alltså... inte till skolan..! jahaja!! 😱
Per_a_55 Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Åh, nu är det sovdags! 😱 Gonatt Puss och Kram!
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Natten är fortfarande ung för oss som har semester!
Fnykis Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 JAG HAR INTE FÅTT NÅTT MAIL FRÅN BILDUPPLADDNINGSSIDAN ÄN GRAHN!!! VA SKA JAG GÖRAA????
Fnykis Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Natten är fortfarande ung för oss som har semester! så sant, så sant fast ja e trött..
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Välkommen tillbaka föresten Marcus! 😛 Tack bög! 🥰 Men nu ska jag kila igen! Till sängen! Skola imorgon ju! 😛 Wish me luck. Puss & god natt Får jag följa med... till sängen alltså... inte till skolan..! jahaja!! 😱 Olle... du är för obögig... 🥰
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Viktor älsklingen: Kan du koka lite mackaroner till mig? Jag är så jävla hungrig.... 😱 Vad gör jag inte för dig, Älskling?
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Viktor älsklingen: Kan du koka lite mackaroner till mig? Jag är så jävla hungrig.... 😮 Vad gör jag inte för dig, Älskling? Ooh. TACK!! Vassego... 😆 Nu ska jag strax sova. Jag börjar kl 8.00 på skolan imorrn *gäsp* Då ska jag vara DÄR... herrejäklar! Hur ska detta sluta? puzzizar .Viktor
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Tro det eller ej men här kommer ett seriöst inlägg av ViktorDenStore: Comfortable John Mayer I just remembered that time at the market Snuck up behind me and jumped on my shopping cart And rolled down aisle five You looked behind you to smile back at me Crashed into a rack full of magazines They asked us if we could leave I can’t remember what went wrong last september Though I’m sure you’d remind me if you had to Our love was comfortable and so broken in I sleep with this new girl I’m still getting used to My friends all approve, Say she’s gonna be good for you They throw me high fives She says the Bible is all that she reads And prefers that I not use profanity Your mouth was so dirty Life of the party and she swears that she’s artsy But you could distinguish miles from coltrane Our love was comfortable and so broken in She’s perfect So flawless Or so they say She thinks I can’t see the smile that she’s faking And poses for pictures that aren’t being taken I loved you Grey sweatpants No makeup So perfect Our love was comfortable and so broken in She’s perfect So flawless I’m not impressed I want you back
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Där kan man snacka om fin text, Staplegun 😮
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Gonatt älsklingar... nu ska jag sova på riktigt 😮
musik (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 ...Ingen som vill ta upp de brittiska trägolven? ...varför Porsche är oändligt ful? ...eller nåt annat? 😮 :musik
brojd Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 ...Ingen som vill ta upp de brittiska trägolven? ...varför Porsche är oändligt ful? ...eller nåt annat? 😮 :musik Ja, Porsche är väl ingen höjdare om man jämför med en ferarri Spider.... 430... eller nåt...
musik (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Hej! Vill bara säga att det var kul så länge det varade. Lämnar in min pc om några timmar för service och då kommer jag inte att kunna nå detta Forum... Ajöken! 😳 :musik
ViktorDenStore Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Gomorron... 😲 Dags för en uppfriskande frukost tror jag allt 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 NU ÄR DET SKOLA!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😳😲😉 Hej & Hej då
Linus Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 ...Ingen som vill ta upp de brittiska trägolven? Jo, det kan jag väl göra... Vad har du under parketten? Plywood? Ska vi lägga nytt golv efter vi tagit upp trägolvet?
Recommended Posts