ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 😱 Hej Älskling... 🥰 Hur mår du? Är du otrogen?!?! I want you out of my house! i sense a TRIANGELDRAMA!!! 😱 Varför inte en quartet om du är med ... 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 😎 Hej Älskling... 🥰 Hur mår du? Är du otrogen?!?! I want you out of my house! i sense a TRIANGELDRAMA!!! 😱 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 😎 Hej Älskling... 😱 Hur mår du? Är du otrogen?!?! I want you out of my house! ... Det är ju faktiskt Grahn & jag som är gifta... 😱 Men du bor ju hos mig din lilla jävel!!
Pazo Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 😱 Hej Älskling... 🥰 Hur mår du? Är du otrogen?!?! I want you out of my house! i sense a TRIANGELDRAMA!!! 😱 Varför inte en quartet om du är med ... 😎 gärna! 😄 My Ninja sensen tell me that the triangeldram now has become a FYRKANTSDRAMA!!! 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 😱 Gaypojken/Viktor... Same shit, diffrent names... 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 (redigerat) ...sådär ja. Vad tyckte ni? Visst var det bra?? 😎 Riktigt phet. Redigerat 16 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Nu är det dags för träning mina älsklingar! Så vi får talas vi senare! Kyss & smek! //Eran Marcus 😎
Pico Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 TITTUT!! 😎 Tjena faan läget! 😱 Jo fan lugnt serru... självrå? 😱
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Nu är det dags för träning mina älsklingar! Så vi får talas vi senare! Kyss & smek! //Eran Marcus 😱 PUSS!! 🥰 Du är så måttlig min man... 😎 Marcus min lilla bock, du är lite hetare tror jag visst 🥰 😱
Pazo Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 vad alla skaffar sysslor 😱 iof jag med! 😱 men de nämner vi inte mkt 😎
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 vad alla skaffar sysslor 🥰 iof jag med! 😱 men de nämner vi inte mkt 😎 Nu va det mat... så jag hann inte spela många sekunder 😱 - Smaklig måltid, Viktor - Tack, Viktor
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 *klurar* 😎 Jag undrade just varför det luktade bränt... 😱
musik (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Hej! Det finns tusentals miljarder frågor att besvara varje dag. * Varför är nästan alla fickkalendrar svarta? * Varför ber fastighetsskötare om att få låna en kniv av mig när de har en egen? * Varför tar bläck slut överhuvudtaget? * Varför är kebabrulle lika gott varje gång? * Var somrarna bättre (varmare) förr? * Varför görs inga bilar utan motor? * Är Acapulco den starkaste pizza de kommit på? * Måste man jobba eller går livet ut på något annat? * Varför slösar de flesta människor bort 40-50 timmar av sitt liv per vecka? * Drömmer tvestjärtar om sex? * När dör detta forum? * Kommer jag att slå ihjäl någon imorgon? * Är städning jobbigare än maraton? * Varför heter scanner scanner och inte bildläsare? * Är BTO världens bästa band genom tiderna? * Är detta många frågor? * Är signaturmelodin till Morden i Midsomer hypnotiserande? * Kommer Johann Boskamp att köpa en Ukrainare eller en Belgare? * Får de fatt på våldtäktsmannen från igår? * Har livet en mening? * Har meningen ett liv? * Varför skällde Schäferhunden på Boxern som hälsade på den idag? * Vad kommer efter TV:n? * Är Playstation 3 som kommer i juni 2006 riktigt naturtroget vad gäller bilden? * Kommer FIFA 2006 ut i februari? * Är Sting 60 år? * Finns det någon människa som inte kan joddla? * Kan man baka smulpaj utan vätska? * Varför äter folk vattenmelon? * Vad kommer efter datorn, om sisådär 200 år? * Föds man på nytt till jorden? * Varför stämplar aldrig bibliotekspersonalen i böcker man lånar längre? * Är ICA den dyraste matkedjan i Sverige? * Varför är tjejer underbara? * Kommer fotolabben att försvinna nu med fotoskrivarnas framväxt? * Varför knarkar en del? * Hur kan någon vettig person lägga pengar på märket Porsche? * Är Jaguar XKR världens vackraste bil någonsin? * Vad är nyttan med tejp som inte fäster? * Varför har man trägolv i badrummen i England? * Varför dras flugor till svältande i Afrika? * Hur många promille av Sveriges befolkning har investerat i nya vägguttag? * Finns det någon seriös konkurrent till Scalextric? * Hur ska jorden en dag kunna överleva utan mig? * Varför dör så många i flygolyckor nuförtiden? * Varför är antalet smileys så begränsat på detta forum? * Varför heter det smileys när en hel del av dessa inte alls ler? * Kommer det att finnas påsar av plast och papper om 200 år? * Bör man tro på regressionsterapi? * Hur många daggmaskar ryms i en normalstor burk för daggmaskförvaring? * Vinner Sverige mot Tjeckien med 1-0 imorgon? 😎 några stycken//:musik
Per_a_55 Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Åhej! Alla frågor besvaras med: Därför! Varför har jag varit i Stockholm idag? Därför! Nu är jag hemma igen!
musik (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Ungefär som en mikrovågad rätt... 😎
Per_a_55 Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Nä, det var kallt i planet (men inte som i ett grekiskt plan)
Fnykis Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 ...sådär ja. Vad tyckte ni? Visst var det bra?? 😎 Otroligt bra Grahn! Very nice! Hej! Det finns tusentals miljarder frågor att besvara varje dag. * Varför är nästan alla fickkalendrar svarta? * Varför ber fastighetsskötare om att få låna en kniv av mig när de har en egen? * Varför tar bläck slut överhuvudtaget? * Varför är kebabrulle lika gott varje gång? * Var somrarna bättre (varmare) förr? * Varför görs inga bilar utan motor? * Är Acapulco den starkaste pizza de kommit på? * Måste man jobba eller går livet ut på något annat? * Varför slösar de flesta människor bort 40-50 timmar av sitt liv per vecka? * Drömmer tvestjärtar om sex? * När dör detta forum? * Kommer jag att slå ihjäl någon imorgon? * Är städning jobbigare än maraton? * Varför heter scanner scanner och inte bildläsare? * Är BTO världens bästa band genom tiderna? * Är detta många frågor? * Är signaturmelodin till Morden i Midsomer hypnotiserande? * Kommer Johann Boskamp att köpa en Ukrainare eller en Belgare? * Får de fatt på våldtäktsmannen från igår? * Har livet en mening? * Har meningen ett liv? * Varför skällde Schäferhunden på Boxern som hälsade på den idag? * Vad kommer efter TV:n? * Är Playstation 3 som kommer i juni 2006 riktigt naturtroget vad gäller bilden? * Kommer FIFA 2006 ut i februari? * Är Sting 60 år? * Finns det någon människa som inte kan joddla? * Kan man baka smulpaj utan vätska? * Varför äter folk vattenmelon? * Vad kommer efter datorn, om sisådär 200 år? * Föds man på nytt till jorden? * Varför stämplar aldrig bibliotekspersonalen i böcker man lånar längre? * Är ICA den dyraste matkedjan i Sverige? * Varför är tjejer underbara? * Kommer fotolabben att försvinna nu med fotoskrivarnas framväxt? * Varför knarkar en del? * Hur kan någon vettig person lägga pengar på märket Porsche? * Är Jaguar XKR världens vackraste bil någonsin? * Vad är nyttan med tejp som inte fäster? * Varför har man trägolv i badrummen i England? * Varför dras flugor till svältande i Afrika? * Hur många promille av Sveriges befolkning har investerat i nya vägguttag? * Finns det någon seriös konkurrent till Scalextric? * Hur ska jorden en dag kunna överleva utan mig? * Varför dör så många i flygolyckor nuförtiden? * Varför är antalet smileys så begränsat på detta forum? * Varför heter det smileys när en hel del av dessa inte alls ler? * Kommer det att finnas påsar av plast och papper om 200 år? * Bör man tro på regressionsterapi? * Hur många daggmaskar ryms i en normalstor burk för daggmaskförvaring? * Vinner Sverige mot Tjeckien med 1-0 imorgon? :rollseyes: några stycken//:musik Någon annan som läste alla? 😐
VacUm Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Jodå. Men jag kunde svara på mer än hälften. Du måste ha det jobbigt Musik.
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 latmask 😎 Mitt liv är värt mer än så... 😐
Recommended Posts