Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Snus är svinbra. Det var ett misstag att sluta. Börjar jag igen är det slöseri med slutning. Vafan är det för bra med snus? 😆 Det får du gå tillbaks några sidor för att läsa.
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 🙁 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆... 😄🙁 Jättevackert! Hoppas Grahn blir rörd. jag kunde inte titta! 😛 ska man klicka nån stans för att få se den? 😉
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Snus är svinbra. Det var ett misstag att sluta. Börjar jag igen är det slöseri med slutning. Vafan är det för bra med snus? 😆 Det får du gå tillbaks några sidor för att läsa. Isåfall är jag inte nyfiken...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 🙁 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆... 😄🙁 Jättevackert! Hoppas Grahn blir rörd. jag kunde inte titta! 😛 ska man klicka nån stans för att få se den? 😉 Oj förlåt... det va ju på engelska 🙁 Om du scrollar ner så finns det "Free Download" eller nån dyr download... 🙁 Ta den som är gratis... Men om det inte funkar så kommer det snart en ny "spegel" som du kan tanka ifrån 🙁
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 (redigerat) Bara till dig älskling En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån...... 😄🙁 Jättevackert! Hoppas Grahn blir rörd. jag kunde inte titta! 😉 ska man klicka nån stans för att få se den? 😆 Oj förlåt... det va ju på engelska Om du scrollar ner så finns det "Free Download" eller nån dyr download... Ta den som är gratis... Men om det inte funkar så kommer det snart en ny "spegel" som du kan tanka ifrån All right!! 🙁🙁🙁 :( 🙁 EDIT: All right? ja kunde visst engelska.. 😛 Redigerat 15 augusti 2005 av Fnykis
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Den nya spegeln är dock JÄÄÄÄVLIGT seg för den blir aldrig klar... 😆
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Den nya spegeln är dock JÄÄÄÄVLIGT seg för den blir aldrig klar... 😆 Fortfarande inte klar...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 *väntar* Funkar inte den första, älskling? 🥰😠
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 NU funka de! Vad var det för vit kub som hoppade runt hela tiden?? 😠
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Vem FAN tog bort filen? 😠🥰😠 Den ska få med mig att göra...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Vem FAN tog bort filen? 😠 🥰 😠 Den ska få med mig att göra... Vad händer? ...och fötter? Händer är att nån har tagit bort filen o fötter är att den kommer få en sådan (fot alltså) i huvet när jag får reda på VEM det är...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Nu behöver du varken vara sur eller salt längre älskling... New Mirror Ingen kan däläjta denna 😠
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Nu behöver du varken vara sur eller salt längre älskling... New Mirror Ingen kan däläjta denna 😠 Den är Rar.packad så om nån skulle ha missat att skaffa ett program till rar-filer så finns det HÄR (högerklicka > spara som)
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Hejsan svejsan, här har ni äntligen mig. Hej Grojn... måste tyvärr sova nu 😠 Men vi kanske syns imorrn... Puss på dig också...
zutztrutz Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Hejsan svejsan, här har ni äntligen mig. Hej Grojn... måste tyvärr sova nu 🥰 Men vi kanske syns imorrn... Puss på dig också... 😠
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Gonatt Titta på Filmen så länge, så syns vi när jag är tillbaka efter skolan imorrn 😠
zutztrutz Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Gonatt Titta på Filmen så länge, så syns vi när jag är tillbaka efter skolan imorrn 🙂 FULING 🥰😠 Nåja, var ju ganska gulligt ändå 😠
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Gomorron... *gäääääääääääsp* Fy fan, tidigt att behöva gå upp kl 9. O imorrn kommer det förmodligen bli om möjligt ÄNNU tidigare... Frukosten väntar... Hej hej .Viktor
ViktorDenStore Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 NU ska jag gå... :lol:/:blink: (smileysarna betyder: delade känslor)
Jocke Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Woah! Är den här tråden bara vaken på natten och när VDS vaknar? 🙂
Linus Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Jag är lessen allihopa, det är jag verkligen! 🙂 HHAHAHAHAHAH! *dreggel**dreggel**dreggel**dreggel**dreggel**dreggel**dreggel**dreggel**dreggel * SKA BLI GOTT Hahaha! Grattis! Smakade polkagrisen gott?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Vem FAN tog bort filen? 😱 😱 😱 Den ska få med mig att göra... Vad händer? ...och fötter? Sådär sa alltid mitt ex. Sofie, är det du?
musik (oregistrerad) Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Verför suger inte skurdukar (=skurtrasor) upp vatten? Städning pågår. 😱 :musik
Jocke Postat 16 augusti 2005 Postat 16 augusti 2005 Verför suger inte skurdukar (=skurtrasor) upp vatten? Städning pågår. 😲 :musik Det gör dom. Hoppas du har sparat kvittot.
Recommended Posts