Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Fnykis: Regga dig där ----> http://i3.photobucket.com/ och lägg in din bild där och länka. Thank you grahn! Men är den att lita på? 😆
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 lessen fnykis tack.. *snyft* men ja är fortfarnade lessen... 😆
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 lessen fnykis tack.. *snyft* men ja är fortfarnade lessen... 😉 Det är lugnt. Det kommer fler tillfällen att vara först på sidan 401 i världens mest meningslösa tråd. Eller, nä! Det gör det inte! 😆
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jahopp... då va man helt ensam här då... 😆
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Det ser du väl att du inte är. 😆 😉 Hej Jocke... Vad gör du?
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Älskling... var är du? 😆 Här är jag!! 😉 Jaaaaaaa... 😛😄🙁🙁
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag hittade en liten film om oss älskling... jag ska visa strax... 😆
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du?
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du? Skriver här o väntar... på en seg server... 😆
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du? Jag funderar. Fundera åt mig också när du ändå håller på 😆
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Fnykis: Regga dig där ----> http://i3.photobucket.com/ och lägg in din bild där och länka. Thank you grahn! Men är den att lita på? 😆 Jodå. Du kan lite på den. 😉😄 Right!! 🙁 Fast det kommer inget mail.. 😛
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du? Jag funderar. Jag med.
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Fnykis: Regga dig där ----> http://i3.photobucket.com/ och lägg in din bild där och länka. Thank you grahn! Men är den att lita på? 😆 Jodå. Du kan lite på den. 😉😄 Right!! 🙁 Fast det kommer inget mail.. 😛 Tålamod Fnykis... Tålamod!!!
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Tror nog jag ska ta och göra lite fika... *hungrig* Jag vill också fika men jag börjar skolan imorrn så det går verkligen inte för sig... 😆 Tyvärr!!!
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 😉 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 😉 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆... Så söt... 😛
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Tror nog jag ska ta och göra lite fika... *hungrig* Jag vill också fika men jag börjar skolan imorrn så det går verkligen inte för sig... 😆 Tyvärr!!! Okej. Jag gör bara till mig då` ...va ska jag göra för fika? *klurar* Kaffe+snus. *funderar*
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du? Jag funderar. Jag med. Jag också NÄR DET JÄDRANS MAILET SKA KOMMA!!! 😆😉😛😄
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Tror nog jag ska ta och göra lite fika... *hungrig* Jag vill också fika men jag börjar skolan imorrn så det går verkligen inte för sig... 😆 Tyvärr!!! Okej. Jag gör bara till mig då` ...va ska jag göra för fika? *klurar* Kaffe+snus. *funderar* Näääääääää!!! Snus är inte bra...! Sluta med snus, rökning o annat skit nu för fan!!!
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag läser lite i forumet. Slösar bort värdefull tid. Lär mig saker jag inte vill veta. Och funderar på vad jag ska göra imorrn. Funderar på att lira lite GTA också. Väntar på ett sms. Och funderar på att dra igen fönstret lite. Funderar på att lägga om första versen på senaste demolåten. Om man skulle göra det imorrn kanske... Vad gör du? Jag funderar. Jag med. Jag också NÄR DET JÄDRANS MAILET SKA KOMMA!!! 😆😉😛😄 Snälla Fnykis... kan du inte skriva liiiiite störra posts... 🙁 🙁
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Snus är svinbra. Det var ett misstag att sluta. Börjar jag igen är det slöseri med slutning.
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Snus är svinbra. Det var ett misstag att sluta. Börjar jag igen är det slöseri med slutning. Vafan är det för bra med snus? 😆
Jocke Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 😄 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆... 😉😛 Jättevackert! Hoppas Grahn blir rörd.
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Bara till dig älskling 😄 En film jag hittade, undrar vart den kommer ifrån... 😆... 😉😛 Jättevackert! Hoppas Grahn blir rörd. 🙁🙁🙁
Recommended Posts