Linus Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 12 Jo, den där går jag säkert på igen! 😆 Du sätter ett hjärta vid dom där inläggen så jag ska dra mig dit också!! 😆 You got me! 😆
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Flicka sparkade ihjäl igelkott Tragisk nyhet, men läs kommentarerna! 😆 Jag blir så upprörd när jag läser om dagens ungdom, på min tid dödade vi bara för mat Mammutar och Stegosaurusar. Nu för tiden är ungdomen så revoltist, de bara lyssnar på sin skränmusik, Beatles och allt vad det heter! Någon borde läxa upp den där uppstudsiga flickan. Karin Nej ushiamej! Fattar inte hur man kan göra nåt sånt! 😆 AAARRGH!!
Pazo Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Först till 400 får en polkagris. Det är antingen din eller min tur ju den här gången 😆 jag då? 😆
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Hej! Varför byter vissa namn? 😆 nam nam//:musik
Linus Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Först till 400 får en polkagris. Det är antingen din eller min tur ju den här gången 😆 jag då? 😆 DREAM ON, Pazo! Polkagrisen är MINNNNN!!!! *Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel **Dreggel**Dreggel**Dreggel**Dreggel*
Linus Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Skynda på! Jag har bara 10 minuter kvar på internetcaféet! 😆
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic AAAAARRRRRRGGGHHH!!!! 😆😆😆😛😄🥰😄
Pazo Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Först till 400 får en polkagris. Det är antingen din eller min tur ju den här gången 😆 NÄHEDU! 😆 Pazo: nu får du berätta. Hur känner du till Nicklas Larsson? 😆 Det stod att du egentligen hetter Nicklas Larsson i "varför ditt alias" tråden. Jag bara drog de namnet sen i denna tråden för att vara fyndig. sen visade det sig att de var en faktiskt händelse bakom de hela! Och att du gick in stenhårt för att komma på hur jag visste de 😛 SLUTSATS: Jag trodde nästan du hette Nicklas Larsson på redigt, inget mer än det!, de var du som förstorade allt 😄
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Den första flickan jag va med gick hem vid 17 ungefär... Nu har jag varit o invigt en lägenhet som två tjejer ska hyra till i februari ungefär... 😆 Tjejstatus idag: 3 st 😆
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Skynda på! Jag har bara 10 minuter kvar på internetcaféet! 😆 Orka internetcafe´... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Först till 400 får en polkagris. Det är antingen din eller min tur ju den här gången 😆 NÄHEDU! 😄 Pazo: nu får du berätta. Hur känner du till Nicklas Larsson? 😛 Det stod att du egentligen hetter Nicklas Larsson i "varför ditt alias" tråden. Jag bara drog de namnet sen i denna tråden för att vara fyndig. sen visade det sig att de var en faktiskt händelse bakom de hela! Och att du gick in stenhårt för att komma på hur jag visste de 🥰 SLUTSATS: Jag trodde nästan du hette Nicklas Larsson på redigt, inget mer än det!, de var du som förstorade allt 😄 JAHA! 😆😆
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Linus & Danabacken, så ni har hittat hit ikväll 😉 O musik är ju inte heller allt för aktiv här i vanliga fall... Välkommna anyway...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Killstatus idag: 14 (dessutom var alla svettiga)
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Killstatus idag: 14 (dessutom var alla svettiga) Bläää...
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 T Ä N K P Å P O L K A G R I S E N ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Pazo Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Först till 400 får en polkagris. Det är antingen din eller min tur ju den här gången 😱 NÄHEDU! 😄 Pazo: nu får du berätta. Hur känner du till Nicklas Larsson? 😱 Det stod att du egentligen hetter Nicklas Larsson i "varför ditt alias" tråden. Jag bara drog de namnet sen i denna tråden för att vara fyndig. sen visade det sig att de var en faktiskt händelse bakom de hela! Och att du gick in stenhårt för att komma på hur jag visste de 😄 SLUTSATS: Jag trodde nästan du hette Nicklas Larsson på redigt, inget mer än det!, de var du som förstorade allt 😄 JAHA! 😉😱 P|34Z3 0/\/\6 0W|\|Z0R 😮
Linus Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Den första flickan jag va med gick hem vid 17 ungefär...Nu har jag varit o invigt en lägenhet som två tjejer ska hyra till i februari ungefär... 😱 Tjejstatus idag: 3 st 😉 😱 Nu är jag impad!! 😱 En gran blir inte impad! Möjligen ympad!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 😉 Marcus Lohan, är du släkt med Lindsay Lohan? Vi är förlovade faktiskt. Och NEJ, jag kan inte fixa autografer eller nåt sånt.
Danabacken Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Vad ska första postaren in på 400 få? EN POLKAGRIS!! 😉
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Polkagris är faktiskt en god glassmak från Triumfglass, annars är det väl sisådär...
Recommended Posts