Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Nicklas Larsson!

Var e du!?

Hur känner du till Nicklas Larsson? 🙁🙂😉 Det där är ju en klassiker.

Om det var egen tråd du menade med "kom igen kom igen", så är det redan ordnat 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Nicklas Larsson!

Var e du!?

Hur känner du till Nicklas Larsson? 😆😛😉 Det där är ju en klassiker.

Om det var egen tråd du menade med "kom igen kom igen", så är det redan ordnat 🙁

De du! Mystiska kontakter man har 🙂

Jag blev ju din första postare marcus 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nicklas Larsson!

Var e du!?

Hur känner du till Nicklas Larsson? 😛😄😄 Det där är ju en klassiker.

Om det var egen tråd du menade med "kom igen kom igen", så är det redan ordnat 😉

De du! Mystiska kontakter man har 😉

Jag blev ju din första postare marcus 🥰

Nejmen seriöst! 😛 Hur vet du om det?

Någon som vill höra hela bakgrundshistorien till det där? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicklas Larsson!

Var e du!?

Hur känner du till Nicklas Larsson? 😛😄😄 Det där är ju en klassiker.

Om det var egen tråd du menade med "kom igen kom igen", så är det redan ordnat 😉

De du! Mystiska kontakter man har 😉

Jag blev ju din första postare marcus 🥰

Nejmen seriöst! 😛 Hur vet du om det?

Någon som vill höra hela bakgrundshistorien till det där? 😄

till vilken historia?

Historian om hur jag kan Nicklas Larsson, eller hur Nicklas Larsson kom till?

Om det är din berätellse säger jag...JA!

Om det är min så får du tänka efter lite först 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Det hela började i skolan. Jag har, som bekant för vissa, inte varit i skolan så mycket. Detta var förra hösten någon gång, och min klass hade lektion i samhällskunskap.

Läraren håller på att gå igenom ett grupparbete vi ska börja med, hon skriver upp olika grupper på tavlan, och sedan namn på elever under. Sen tittar hon på mig och frågar: "Vad heter du då?" "Nicklas Larsson", svarar jag. "Okej", säger hon. Hela klassen tokflabbar. Och hon frågar vad det är som är så kul, "nä, ingenting", svarar jag.

"OKej, är det någon jag glömt?", säger läraren och tittar ner på klasslistan. "Ja, Marcus Rombo har jag glömt, han har inte varit här så mycket va?" Alla skrattar och jag svarar att han varit sjuk en hel del. "Okej, tråkigt för honom. Men han får vara i den här gruppen." Det var en väldigt tråkig grupp, så då säger jag, lite halvklantigt "Nejmen den där gruppen vill inte JAG vara i." Alla APFLABBAR. Läraren förstår INGENTING. Då säger jag; "Näe, men han vill nog inte vara i den där gruppen." Läraren tittar ner på klasslistan för att kunna få ihop alla grupper enligt allas önskningar. "Men du är ju inte med på den här listan", säger hon och pekar på mig. "Jodå, jag står under Frida Ovland", svarar jag. "Men det är ju Marcus Rombo ju!", säger hon, "Ja, precis!" svarar jag (Alla garvar som fan nu), varav läraren säger: "Men nu fattar jag ingenting, har jag blandat ihop Marcus Rombo och Nicklas Larsson nu?!". Alla, inklusive jag, gråter nästan av skratt nu, och den stackars läraren såg ut om världens största frågetecken.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nicklas Larsson!

Var e du!?

Hur känner du till Nicklas Larsson? 😛😄😄 Det där är ju en klassiker.

Om det var egen tråd du menade med "kom igen kom igen", så är det redan ordnat 😉

De du! Mystiska kontakter man har 😉

Jag blev ju din första postare marcus 🥰

Nejmen seriöst! 😛 Hur vet du om det?

Någon som vill höra hela bakgrundshistorien till det där? 😄

till vilken historia?

Historian om hur jag kan Nicklas Larsson, eller hur Nicklas Larsson kom till?

Om det är din berätellse säger jag...JA!

Om det är min så får du tänka efter lite först 😄

Jag menade historien om hur det kom till.

Men hur vet du om det där? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Det där är ett bevis på hur rolig jag kan vara. Men min humor har börjat avta på senare tid, fan, jag får inge brudar nu för tiden 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hela började i skolan. Jag har, som bekant för vissa, inte varit i skolan så mycket. Detta var förra hösten någon gång, och min klass hade lektion i samhällskunskap.

Läraren håller på att gå igenom ett grupparbete vi ska börja med, hon skriver upp olika grupper på tavlan, och sedan namn på elever under. Sen tittar hon på mig och frågar: "Vad heter du då?" "Nicklas Larsson", svarar jag. "Okej", säger hon. Hela klassen tokflabbar. Och hon frågar vad det är som är så kul, "nä, ingenting", svarar jag.

"OKej, är det någon jag glömt?", säger läraren och tittar ner på klasslistan. "Ja, Marcus Rombo har jag glömt, han har inte varit här så mycket va?" Alla skrattar och jag svarar att han varit sjuk en hel del. "Okej, tråkigt för honom. Men han får vara i den här gruppen." Det var en väldigt tråkig grupp, så då säger jag, lite halvklantigt "Nejmen den där gruppen vill inte JAG vara i." Alla APFLABBAR. Läraren förstår INGENTING. Då säger jag; "Näe, men han vill nog inte vara i den där gruppen." Läraren tittar ner på klasslistan för att kunna få ihop alla grupper enligt allas önskningar. "Men du är ju inte med på den här listan", säger hon och pekar på mig. "Jodå, jag står under Frida Ovland", svarar jag. "Men det är ju Marcus Rombo ju!", säger hon, "Ja, precis!" svarar jag (Alla garvar som fan nu), varav läraren säger: "Men nu fattar jag ingenting, har jag blandat ihop Marcus Rombo och Nicklas Larsson nu?!". Alla, inklusive jag, gråter nästan av skratt nu, och den stackars läraren såg ut om världens största frågetecken.

HAHAHAHAHA!!!! 😄🥰😄😉laugh.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hela började i skolan. Jag har, som bekant för vissa, inte varit i skolan så mycket. Detta var förra hösten någon gång, och min klass hade lektion i samhällskunskap.

Läraren håller på att gå igenom ett grupparbete vi ska börja med, hon skriver upp olika grupper på tavlan, och sedan namn på elever under. Sen tittar hon på mig och frågar: "Vad heter du då?" "Nicklas Larsson", svarar jag. "Okej", säger hon. Hela klassen tokflabbar. Och hon frågar vad det är som är så kul, "nä, ingenting", svarar jag.

"OKej, är det någon jag glömt?", säger läraren och tittar ner på klasslistan. "Ja, Marcus Rombo har jag glömt, han har inte varit här så mycket va?" Alla skrattar och jag svarar att han varit sjuk en hel del. "Okej, tråkigt för honom. Men han får vara i den här gruppen." Det var en väldigt tråkig grupp, så då säger jag, lite halvklantigt "Nejmen den där gruppen vill inte JAG vara i." Alla APFLABBAR. Läraren förstår INGENTING. Då säger jag; "Näe, men han vill nog inte vara i den där gruppen." Läraren tittar ner på klasslistan för att kunna få ihop alla grupper enligt allas önskningar. "Men du är ju inte med på den här listan", säger hon och pekar på mig. "Jodå, jag står under Frida Ovland", svarar jag. "Men det är ju Marcus Rombo ju!", säger hon, "Ja, precis!" svarar jag (Alla garvar som fan nu), varav läraren säger: "Men nu fattar jag ingenting, har jag blandat ihop Marcus Rombo och Nicklas Larsson nu?!". Alla, inklusive jag, gråter nästan av skratt nu, och den stackars läraren såg ut om världens största frågetecken.

Önskar jag var med då! 😄 HAHAHA!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har, som bekant för vissa, inte varit i skolan så mycket.

😄😄🥰

Näe, ska gå tvåan nu. Börjar i en HELT ny klass på Onsdag, känner ingen 😉 Massa nya fina små söta flickor.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är ett bevis på hur rolig jag kan vara. Men min humor har börjat avta på senare tid, fan, jag får inge brudar nu för tiden  🥰  😄

Brudar.... 😄

HEHEHE!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
jag får inge brudar nu för tiden

Varför plural? Räcker det inte med en brud? 😄

Uppenbarligen inte 😄

24

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...