Pazo Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 NY SIDA 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Hej fnykis!!! 🙂 Va göru? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Du med viktor...misstolka mig inte 🙂 Du med Pazo... 🥰 Jag då? 🙁 Tack för grattarna! 🙂 oj.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Du med viktor...misstolka mig inte 🙂 Du med Pazo... 🥰 Jag då? 🙂 Tänkte ju precis nämna dig också! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Hej fnykis!!! 🙁 Va göru? HEEJ!! 🙂 Jag e hos en polare! 🥰 Han e galen i Judas Priest o han e stolt över det! JUDAS PRIEST!!!!!! / Polare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Du med viktor...misstolka mig inte 🙁 Du med Pazo... 🙂 Jag då? 🙁 Tänkte ju precis nämna dig också! 🥰 ja e inte bög! 🙂 De e ju bara Grahn jag gillar här! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Min e finare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Du med viktor...misstolka mig inte 🙁 Du med Pazo... 🙂 Jag då? 🙁 Tänkte ju precis nämna dig också! 🥰 ja e inte bög! 🙂 De e ju bara Grahn jag gillar här! 🥰 Nehe! 🙁 Fetdiss 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Du med viktor...misstolka mig inte 🙁 Du med Pazo... 🙂 Jag då? 🙁 Tänkte ju precis nämna dig också! 🥰 ja e inte bög! 🙂 De e ju bara Grahn jag gillar här! 🥰 🙁 🙁 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Jag med Grahn... 🥰 Du med Grahn 🙁 Min sångerska här bredvid tycker att vi har riktigt intelektuella inlägg 🙂 äh! vad vet sångerskor om manlig kärlek och OT 🙁 🥰🙁🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Vad gör Viktor och vokalisten? Det kan ju blir ett skitbra bandnamn! 🙂 Viktor Och Vokalisten. VOV liksom. Så sjukt jävla phett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Så fort jag kommer slutar ni skriva. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 N 🙂 I 🥰 N 🙁 J 🙂 A 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Vad gör Viktor och vokalisten? Det kan ju blir ett skitbra bandnamn! 🙂 Viktor Och Vokalisten. VOV liksom. Så sjukt jävla phett. Det var fan inget dåligt förslag. 🥰 Alla mina förslag är alltid bra! 🙁 Bara för det ska jag finnas med på ett hörn i det där projektet!! Jag vill mixaaaa! (parodi på raden "jag vill knarkaaa" från Fucking Åmål) Men bara om vokalisten är söt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Teliaroboten är så jävla grymma! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag. Konstigt snackar dom iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag. Nedanför Säffle. Ligger Säffle uppe hos dig då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 IT FEELS TO BE APART FOR A MILLION YEARS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 IT FEELS TO BE APART FOR A MILLION YEARS! Jag känner för att bli en apparat i miljoner år! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 N 🙂 I 🥰 N 🙁 J 🙂 A 🥰 Visst är det där vackert? ^ Sann OT anda 🙁 Vart fan tog Viktor Och Vokalisten vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag. Nedanför Säffle. Ligger Säffle uppe hos dig då? 🙂 Näe. Det ligger ovanför Göteborg... 🥰 Ligger Götebog uppe hos dig då? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Vart fan tog Viktor Och Vokalisten vägen? Dom kanske är och hoppar och studsar i sängen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 "Fucking jävla kuuk Åmååål!!!" Vart ligger Åmål förresten, är det uppe vid dig Grahn? Näe det ligger där nere nånstans. Tror jag. Nedanför Säffle. Ligger Säffle uppe hos dig då? 🙂 Näe. Det ligger ovanför Göteborg... 🙂 Ligger Götebog uppe hos dig då? 🥰 Japp! 🥰 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Vart fan tog Viktor Och Vokalisten vägen? Dom kanske är och hoppar och studsar i sängen? 🙂 Ja precis. Dom har disco... 🥰 True N 🙁 I 🙂 N 🥰 J 🙁 A 🙁 Style Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 VARFÖR SPAMMAR NI INTE?!?!?!!?!?!?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 N 🙂 I 🥰 N 🙁 J 🙂 A 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Då får jag väl fortsätta själv då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Vilka töntar ni är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts