Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

...kom precis ifrån utifrån...från studion.

Bläddrade bland alla min cd:s med gamla demosnuttar jag gjort. Hittade en rocksnutt som jag nog tänker göra en ny inspelning på.

coolt va??  🙂  🙂

Stencoolt! 🙂 Säkert. 🙂

Jag fick ett infall och måste se din studio nu, Grahn. Har du bilder?

Marcus och Viktor också eftersom ni säkert läser det här. Kan inte få nog av studiobilder men orkar inte gå igenom fototråden nu. Kan ni länka om ni har bilder uppe?

hemma hos mig finns det inte så mycket att se 😉

En dator och en yamaha "mixing console" i princip 🙂 plus dj utrustning då 🙂

http://weldion.org/~marcusrombo/Bild%20024.jpg

Vem är det på väggen? :rolleyes:

there can be only one 😄 hon är MIN

Har hon inget namn... 😉

Trodde du visste 😄 Sorry, Hilary Duff såklart! Funderar på att ändra mitt nick här på forumet snart också. Nu när vi är gifta så måste jag ju heta MarcusDuff här. Men eftersom jag är gift med Lindsay Lohan också kan jag ju lika väl ändra till MarcusLohan.

🙂 JAG SOM TRODDE ATT DET VA DU O JAG MARCUS!?!?!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

MarcusRombo (oregistrerad)
...kom precis ifrån utifrån...från studion.

Bläddrade bland alla min cd:s med gamla demosnuttar jag gjort. Hittade en rocksnutt som jag nog tänker göra en ny inspelning på.

coolt va??  🙂  🙂

Stencoolt! 🙂 Säkert. 🙂

Jag fick ett infall och måste se din studio nu, Grahn. Har du bilder?

Marcus och Viktor också eftersom ni säkert läser det här. Kan inte få nog av studiobilder men orkar inte gå igenom fototråden nu. Kan ni länka om ni har bilder uppe?

hemma hos mig finns det inte så mycket att se 😉

En dator och en yamaha "mixing console" i princip 😄 plus dj utrustning då 🙂

http://weldion.org/~marcusrombo/Bild%20024.jpg

Likadan yamahamixer som jag har. 🙂

...fast jag använder den inte. Nån som vill köpa?

Visst är den go! Fast jag har anvädning för den väldigt sällan 😄 Bara när jag spelar in DJ set. Sen går datorn via den också.

Som jag då fast jag har inga DJ grejer.

...har även koppla hifistereon via den så jag kan skicka musiken till mina hifihögtalare oxå. Skit bra när man vill kolla läget lixom... 😎

Fan nu blev jag visst ot i ot-tråden. Förlåt!! :rolleyes:😄😉

Jag kör också så. Ut till stärkaren som står bakom mixern på bilden och sen vidare till högtalarna som också syns i bild 🙂 Sen ut från mixern in till datorn också så klart. Så man får passa sig lite för vilka knappar man trycker på, att skicka datorsignalen in till datorn är ingen mysig upplevelse för varken örat eller högtalarna/lurarna 🙂

Så nu vet ni hur det ser ut hemma hos mig! Sitter framför datorn som syns i bild just! Sitter på stolen som syns lite smått i bild 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lirar du Squares 2, VacUm?

Vad röstar ni för att jag ska göra?

  • 1. Skriva text till en tysk låt jag håller på med.
  • 2. Lira Squares 2.
  • 3. Lira GTA SA.
  • 4. Börja plita ner en hemsida med prylförslag till en framtida studio.
  • 5. Gå och dö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lirar du Squares 2, VacUm?

Vad röstar ni för att jag ska göra?

  • 1. Skriva text till en tysk låt jag håller på med.
     
  • 2. Lira Squares 2.
     
  • 3. Lira GTA SA.
     
  • 4. Börja plita ner en hemsida med prylförslag till en framtida studio.
     
  • 5. Gå och dö.

Lira GTA SA förstås.

Till xbox eller?

Jag har klurat på att köpa det spelet. coolt som satan är det.

:rolleyes:

Så får det bli. 😉

Till PC såklart! Det är sjukt bra! Fortfarande ganska kul, fortfarande inte klar med det och jag skaffade det när det kom ut till PC.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
...min studio är så himla fet så den ryms inte på ett kort.

Måste köpa en STÖRRE kamera.

:rolleyes:

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Lirar du Squares 2, VacUm?

Vad röstar ni för att jag ska göra?

  • 1. Skriva text till en tysk låt jag håller på med.
     
     
  • 2. Lira Squares 2.
     
     
  • 3. Lira GTA SA.
     
     
  • 4. Börja plita ner en hemsida med prylförslag till en framtida studio.
     
     
  • 5. Gå och dö.

Lira GTA SA förstås.

Till xbox eller?

Jag har klurat på att köpa det spelet. coolt som satan är det.

:rolleyes:

Så får det bli. 😉

Till PC såklart! Det är sjukt bra! Fortfarande ganska kul, fortfarande inte klar med det och jag skaffade det när det kom ut till PC.

När det kom ut var jag och min polare vakna hela natten för att kunna komma i tid tills butiken öppnade. Vi var helt uppspelta, hade dreglat över trailern hur länge som helst. Sen köpte vi det, drog hem och lirade konstant. HELA TIDEN! Sen... öhm.. vad hände sen? Jo just det, sen skaffade han en flickvän, har inte sett spelet sedan dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Om ni vill höra min tyska blivande hit - jag lovar, det kommer bli en hit - så kan ni klicka här.

Men sno den inte! :rolleyes:

Här är en annan genialisk låt som skrevs under årets segeltur. Gylfen lirar och sjunger som den avdankade rockstjärna han är.

Den där var ju skitfet! 😉 Är det bara jag som tycker uttalet låter lite franskt? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

När det kom ut var jag och min polare vakna hela natten för att kunna komma i tid tills butiken öppnade. Vi var helt uppspelta, hade dreglat över trailern hur länge som helst. Sen köpte vi det, drog hem och lirade konstant. HELA TIDEN! Sen... öhm.. vad hände sen? Jo just det, sen skaffade han en flickvän, har inte sett spelet sedan dess.

:rolleyes:

Du får väl sno det av honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni vill höra min tyska blivande hit - jag lovar, det kommer bli en hit - så kan ni klicka här.

Men sno den inte!  😆

Här är en annan genialisk låt som skrevs under årets segeltur. Gylfen lirar och sjunger som den avdankade rockstjärna han är.

Den där var ju skitfet! 😆 Är det bara jag som tycker uttalet låter lite franskt? 😆

Hehe... Wie bist keine expert auf Deutsch. Baum.

Är det bara jag som tycker att "grojn" låter som "Grahn" fast man uttalar det jävligt konstigt bara?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
När det kom ut var jag och min polare vakna hela natten för att kunna komma i tid tills butiken öppnade. Vi var helt uppspelta, hade dreglat över trailern hur länge som helst. Sen köpte vi det, drog hem och lirade konstant. HELA TIDEN! Sen... öhm.. vad hände sen? Jo just det, sen skaffade han en flickvän, har inte sett spelet sedan dess.

😆

Du får väl sno det av honom?

Har inget PS2 😆 När det kom hade jag precis lagt mina pengar på ett liv, så PS2 fick vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Om ni vill höra min tyska blivande hit - jag lovar, det kommer bli en hit - så kan ni klicka här.

Men sno den inte!   😆

Här är en annan genialisk låt som skrevs under årets segeltur. Gylfen lirar och sjunger som den avdankade rockstjärna han är.

Den där var ju skitfet! 😆 Är det bara jag som tycker uttalet låter lite franskt? 😆

Hehe... Wie bist keine expert auf Deutsch. Baum.

Är det bara jag som tycker att "grojn" låter som "Grahn" fast man uttalar det jävligt konstigt bara?

Just rotweiler låter väldigt franskt. rååtttvaajlöööööör!

Grahn och Grojn är samma person 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ni vill höra min tyska blivande hit - jag lovar, det kommer bli en hit - så kan ni klicka här.

Men sno den inte!   😆

Här är en annan genialisk låt som skrevs under årets segeltur. Gylfen lirar och sjunger som den avdankade rockstjärna han är.

Den där var ju skitfet! 😆 Är det bara jag som tycker uttalet låter lite franskt? 😆

Hehe... Wie bist keine expert auf Deutsch. Baum.

Är det bara jag som tycker att "grojn" låter som "Grahn" fast man uttalar det jävligt konstigt bara?

Just rotweiler låter väldigt franskt. rååtttvaajlöööööör!

Grahn och Grojn är samma person 😉

Haha, det har du helt rätt i! Ska piska Gülfen när han kommer i veckan och nöta düskt uttal.

Skaffa GTA till PC eller sno hans PS2. Är han nykär märker han inget.

Nu ska jag tömma blåsa, fylla på tillbringaren med vatten och lira GTA.

Ciao! Tittar till er sen...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad händer ?

Min halstablett spelade just Beyer's senaste på sina tår! 😆

Wouw... visa mig sen 😉😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag planerar att spela i några minuter nu... sen ska det sovas i några timmar...

Sen ska jag vakna, äta frukost... bjuda en sångerska på lunch, sen ska vi spela tillsammans o sen vet jag inte längre...

Puss puss på er, vi syns nog imorrn vid nåt tillfälle... 😆

Viktor - eller som Marcus så fint säger VDS

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Skaffa GTA till PC eller sno hans PS2. Är han nykär märker han inget.

😆😆😆😉😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen kontroll över min kreativitet, kreativitet kräver inpiration för att kunna funka, för att finna inspiration behövs motivation, för att få motivation behövs glädje, för att finna glädje krävs nåt roligt, men för att kunna göra nåt roligt behövs kreativitet.

Redigerat av solid studio
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...