MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 nu håller jag på med min dnb låt, den börjar ta sig.
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Hur får McDonalds sina hamburgare att smaka så plastigt? Jag köpte en rejäl hamburgare och strips av en hottentott idag. Den var god, smakade som hemlagat. Till och med på Burger King smakar burgarna mer som hemlagat. Äter man på McDonalds så är det dock något helt annat. Varför? 😆 :musik
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Själv tänkte jag satsa på min snm-låt när jag väl får tillbaka en fungerande pc. s=säckpipa och m=mungiga. 😆 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Hur får McDonalds sina hamburgare att smaka så plastigt? Jag köpte en rejäl hamburgare och strips av en hottentott idag. Den var god, smakade som hemlagat. Till och med på Burger King smakar burgarna mer som hemlagat. Äter man på McDonalds så är det dock något helt annat. Varför? 😆 :musik Det har med råvarorna och receptet att göra. Tror hamburgaren i sig är väldigt mycket billigare än dom du köper frysta på konsum.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Shakira måste skoja med sin nya video..? 😛 Hela Shakira är ett skämt.....ELLER NEJ jag menar hon är snygg. 😆 Jag menar samma sak som Grahn i det här fallet 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Tjena Grojn förresten! 😆 Spelat in nå nytt?
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Nämen titta. Där är hemsidan som jag länge har letat.. TACK!!! 🙂🥰🥰🥰🥰 Du & Jag, Grahn 🥰 😆😛 :P
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Nämen titta. Där är hemsidan som jag länge har letat.. TACK!!! 🙂🥰🥰🥰🥰 Du & Jag, Grahn 🥰 😆😛 :P Vad mysigt dom ser ut att ha det. VDS, vill du komma hem till mig ikväll och ha lika mysigt? 🥰
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Nämen titta. Där är hemsidan som jag länge har letat.. TACK!!! 🥰🥰🥰🥰🥰 Du & Jag, Grahn 🥰 😛 :P 🙂 Vad mysigt dom ser ut att ha det. VDS, vill du komma hem till mig ikväll och ha lika mysigt? 🥰 Självklart 😆 Jag ska bara fråga Grahn om han tycker att det är ok 😉
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Går det att byta namn på den här tråden till "Gaytråden - För oss som skapar gaystämning" ...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Nämen titta. Där är hemsidan som jag länge har letat.. TACK!!! 🥰🥰🥰🥰🥰 Du & Jag, Grahn 😉 😛 :P 🙂 Vad mysigt dom ser ut att ha det. VDS, vill du komma hem till mig ikväll och ha lika mysigt? 🥰 Självklart 😆 Jag ska bara fråga Grahn om han tycker att det är ok 😉 Ja okej da. Men bara om jag får vara med på ett hörn oxå. 🥰🥰🥰🥰🥰 🥰 Självklart... hur skulle vi kunna säga nej 😄🥰
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 För att vara lite "ogayig" för en gångs skull: När är "snart" Grahn, ska inte din hemsida öppna nu...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 För att vara lite "ogayig" för en gångs skull: När är "snart" Grahn, ska inte din hemsida öppna nu... Jo det börjar bli på tiden att göra det. Har tänkt fixa musik att lägga upp men det har aldrig blivit. Det har stått still med skapandet nu i sommar. 🙁 ...men till hösten och vintern kanske. 😄 Jag har gjort massor med musik... MEN det är ett problem... Jag är inge bra på att skriva texter, så därför blir aldrig låtarna helt klara 😛 Dock har jag en textskrivare som håller på med mina låtar just nu 😄 Och sångerskor känner jag i överflöd nästan 😎 Så visst, snart ska jag smälla upp mer musik på min sida också 🙂 Tillsvidare får ni "njuta" av min fina sommarsång till sommartävlingen vi hade här förut 😆 (nr 7, jag kom 3:a 🙂) Lyssna
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Världens Coolaste Hemsida ! ? Nämen titta. Där är hemsidan som jag länge har letat.. TACK!!! 🙁😎🙂🙂🥰 Du & Jag, Grahn 🥰 😛😆😄 Vad mysigt dom ser ut att ha det. VDS, vill du komma hem till mig ikväll och ha lika mysigt? 🥰 Självklart Jag ska bara fråga Grahn om han tycker att det är ok 😉 😄
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Nu ska jag gå ut till mina polare! CIAO!! 😛 Ciao
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Ska nog fan dra igång Cubase snart... Grahn, du är väl bassist i grunden va...? Vad kan ni mer för instrument killar... (ifall jag behöver hjälp med nåt 😛)
Linus Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Vart tog Vectro vägen då? Han kopplade ner modemet en stund
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 VDS, jag kan inte lira något instrument alls Men jag kan andra saker! (Jag har en jävla fin penissugarmun)
nkai Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 VDS, jag kan inte lira något instrument alls tongue.gif Men jag kan andra saker! (Jag har en jävla fin penissugarmun)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Viktor, jag vill låna en sak av dig
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Kanske ser ni på höjdhoppet? Sporten för vanskapta... :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 (redigerat) Nu kan det sanna OT folket få en liten preview på min DnB låt! 😏 Bristol by night (arbetstitel) EDIT: Kan tillägga att trummorna inte precis tog en dag att göra. Redigerat 14 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. NEEEEKOOO! När fan är det dags att nita den här egentligen?!?! Killar, vi måste skapa en debatt här!!! Kämpa för det vi tror på!! Är ni med mig?!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Nu kan det sanna OT folket få en liten preview på min nya låt! 😏 Bristol by night (arbetstitel) YEEAAH!! hardcore shit fo rizzle
Recommended Posts