Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Här är det storstädning: kök, badrum, kläder, papperstravar, broschyrer och annat i rum. Nedpackning av gammal pc och av ny pc som gäller. Täta vindsbesök många trappor upp utan hiss.

Dessutom plötslig vattenskada tyvärr inför den annalkande lägenhetsvisningen. Busy värre!

Måste köpa kopiepapper och få en backup på hederligt papper också.

Har precis testat mitt nya SD-kort i pc:ns 6-i-1-läsare (inte vet jag om den var så sexig...) plus i min hp usb digital drive, vilket är en flyttbar pjäs som rymmer ett SD-kort. Perfekt när man lagrar på sånt från en pc till en annan. Ypperliga resultat hursomhelst!

Har läst i en av nio hp-handböcker igen och tror mig ha kommit på felet med min nya pc-laptop. Antagligen har de i fabriken inte väntat på att ikonen "säkert ta ut pcmcia-kortet" skulle dyka upp vid testningen av kortplatsen. Om man inte gör på det sättet står det i manualen, så kommer inte pc:ns sådan kortplats att fungera överhuvudtaget därefter! Den låser sig och kommer inte hitta nånting. Precis!!

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Hej!

Här är det storstädning: kök, badrum, kläder, papperstravar, broschyrer och annat i rum. Nedpackning av gammal pc och av ny pc som gäller. Täta vindsbesök många trappor upp utan hiss.

Dessutom plötslig vattenskada tyvärr inför den annalkande lägenhetsvisningen. Busy värre!

Måste köpa kopiepapper och få en backup på hederligt papper också.

Har precis testat mitt nya SD-kort i pc:ns 6-i-1-läsare (inte vet jag om den var så sexig...) plus i min hp usb digital drive, vilket är en flyttbar pjäs som rymmer ett SD-kort. Perfekt när man lagrar på sånt från en pc till en annan. Ypperliga resultat hursomhelst!

Har läst i en av nio hp-handböcker igen och tror mig ha kommit på felet med min nya pc-laptop. Antagligen har de i fabriken inte väntat på att ikonen "säkert ta ut pcmcia-kortet" skulle dyka upp vid testningen av kortplatsen. Om man inte gör på det sättet står det i manualen, så kommer inte pc:ns sådan kortplats att fungera överhuvudtaget därefter! Den låser sig och kommer inte hitta nånting. Precis!!

😄

:musik

Turunge som tar första-platsen på sidan... 😆

😄 Kul med storstädning 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej, det är huuuur tråkigt som helst! Det är väl därför den kallas STOR? Hade man gjort den oftare så var den väl alltid liten?

*filosoferar*

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ur ett Freudianskt perspektiv var anledningen till den hemsideshänvisningen mitt inlägg nyss om att pc:n inte hittar pcmcia-platsen.

Bra kartläsare hursomhelst!

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

ni verkar inte vara så spam sugna så då sticker jag och gör något annat istället 😆😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Var köper man golvskydd? Sådana man sätter under stolsben för att spara trägolv.

De hade inga i Hemköp matbutik.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Varför är det alltid brist på glödlampor med E27-sockel? Speciellt om det ska vara klot i de högre wattstyrkorna! Beger mig av uppåt vinden för att hämta det tunga artilleriet i städutrustning nu.

batesmurfen har jag inte sett//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...