Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

nu ska jag sova. huvudvärk. :rolleyes:

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

A man and a woman were having drinks when they got into an argument about who enjoyed sex more.

The man said, "Men obviously enjoy sex more than women. Why do you think we're so obsessed with getting laid?"

"That doesn't prove anything," the woman countered. "Think about this... When your ear itches and you put your little finger in it and wiggle it around, then pull it out, which feels better-your ear or your finger?

Postat

Ni är ett jädra pack muffinfreaks hela bunten! 😉😆:rolleyes:😳🙁😆😱🙂😱

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

MusicGene kan inte hitta mindre elektroniska bilder, ty han har amputerat de vitala delar som var tillfyllest för att delge dylika bilder, ehuru han själv föreslog detta i en annan tråd.

😉

bajjenödig?//:musik

Postat
Det där var förstås den minsta bilden du kunde hitta? 😉

🙂

Fnykis: Var det där DINA muffins? 🙂

Postat
Det där var förstås den minsta bilden du kunde hitta? 😉

och jag som tyckte detaljerna försvann för mycket när jag komprimerade den till jpg istf bmp...

Postat

Fnykis: Jag har några invändningar om fyllningen i de där muffinsarna? Är det som jag misstänker, avföring och kött?

musik (oregistrerad)
Postat

Vad dåligt! Servern hittas inte, står det i länken hp skickade mig för nytt BIOS!

Bajs!

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

...Förresten finns det en ännu modernare BIOS såg jag nyss. Men den hittar inte servern ändå! Ska jag passa på att installera nya drivrutiner för min ganska nya laptop också? De för PCMCIA-platsen är nämligen från 2001, trots at PC-modellen kom mars 2005.

Skumt?

Postat
Vad dåligt! Servern hittas inte, står det i länken hp skickade mig för nytt BIOS!

Bajs!

Dålig datorsupport = tummen ner.

Vet nån förresten hur stor förstärkare man bör ha för att kunna spela tillsammans med trummor och bas (och höras 😉) Räcker en 30w?

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Det beror på vilket instrument du spelar. Jag har en liten Fender rörbestyckad på 70W för gitarr. Det funkar, men 30W låter lite lite!

😉

Postat
Hej!

Det beror på vilket instrument du spelar. Jag har en liten Fender rörbestyckad på 70W för gitarr. Det funkar, men 30W låter lite lite!

😉

Oj, glömde säga att det är gitarr jag spelar 🙂

Tack för svaret, hade kikat lite på en Line6 spider II, men jag har inte råd med en särskilt stor. Får nog behålla min semiskräp-Behringer ett tag till..

Postat
Det där var förstås den minsta bilden du kunde hitta?  🙂

😆

Fnykis: Var det där DINA muffins? 🙂

Usch nej! 😉

Fnykis: Jag har några invändningar om fyllningen i de där muffinsarna? Är det som jag misstänker, avföring och kött?

Nej det där var MusicGenes teknik.. smakade -dold- ! blääää.. 🙂

mina var desto bättre DOM VAR JÄTTEGOA!! 😉

Postat

Tyckte dom där muffinsen såg jättegoda ut 😉

Postat
Tyckte dom där muffinsen såg jättegoda ut  🙂

Hufvudvärken borta nu?

Japp! 😄 Nästan iaf :rolleyes:

Postat (redigerat)

oj

Redigerat av MarcusRombo
Postat (redigerat)

oj

Redigerat av MarcusRombo
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

PC. Tisdag.

Postat (redigerat)
mina var desto bättre DOM VAR JÄTTEGOA!!  😆

både jag och barnen fick varsin Mufflin 😄

nu blev ni andra avis va... :rolleyes:

🙂

Redigerat av Rockfart
musik (oregistrerad)
Postat

"Big Muff" DEPECHE MODE.

:rolleyes:

Postat

Musik - hur går det med datorn och BIOS?

musik (oregistrerad)
Postat

Hej PER A 55!!!!

Jo...såhär är det va....

musik (oregistrerad)
Postat

Jag skulle installera det BIOS hp skickade till mig via mail. Men då sa min pc "Servern hittas ej". Sedan fann jag på deras hemsida ett ännu modernare BIOS till min pc, skapat 20/7. Samma sak dock "Servern hittas ej", även på deras hemsida.

Jag har NU fått en akut vattenskada i lägenheten!! Så det är mycket nu....

:rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag har precis sparat en del pc-stuff på cdr. Men så tänkte jag skriva ut en del också, som back-up, då jag blir utan pc ett tag antagligen. Då märkte jag att pappret var slut. Får köpa imorgon.

Har testat ljudkortet en sista gång ikväll, men det är meningslöst att hålla på längre. Affärerna är ju stängda då det är helg, så det får bli tisdag. Måndag måste jag ringa förvaltningen om skadan. Tar bort det värsta nu ikväll/natt/gryningen/morgonen/förmiddagen...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.