Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Jag ska också sova så att jag är pigg på min födelsedag 😄

Puss & gonatt på er...

En extra puss till Marcus som förstod att det va den äckliga Olinda jag tänkte på 😄

😉

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Ja! Det ska vi fan!

Postat

Fast jag måste dricka massa te innan 😑

Postat (redigerat)

Med honung i

Tjena Jocke!

Redigerat av MarcusRombo
Postat
😑

NÄMEN TJENA GRAHN! Såg inte att du kom in hit 😄 Vad gör du?

Postat

Tjena Rambo.

Om du dricker massa te nu så måste du fylla på med ny vätska (förslagsvis vatten) eftersom te är vätskedrivande och då har du timmar med toalettbesök framför dig eftersom du inte vill sova med full blåsa. Därför får du tyvärr hänga här ett tag till. På ett slumrande forum med febril aktivitet i den här skumma tråden. Sorry...

musik (oregistrerad)
Postat

Varför går fastighetsägare efter almanackan när det gäller värme på elementen och inte efter det verkliga vädret? Här är svinkallt!

😑

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Hoppas morgonen imorgon startar lugnare än den idag! På väg ut till köket i morse var det första jag fick syn på ett negerhuvud pressat mot mitt fönster i köket två våningar upp! Han hade röd-gul-orange randig stickad mössa och en massa flätor. Hela rasta fari-kitet! Varför? Jo, de bygger om taket på huset och hade hunnit sätta upp ställning från gryningen och framåt tydligen. Starkt jobbat!

😑

Postat
Tjena Rambo.

Om du dricker massa te nu så måste du fylla på med ny vätska (förslagsvis vatten) eftersom te är vätskedrivande och då har du timmar med toalettbesök framför dig eftersom du inte vill sova med full blåsa. Därför får du tyvärr hänga här ett tag till. På ett slumrande forum med febril aktivitet i den här skumma tråden. Sorry...

Men fan då! Jag måste ändå dricka MASSOR av te för jag har ont i halsen. Och jag är kallad till match på Lördag. Är jag fortfarande förkyld då kan jag inte spela. Och spelar jag iaf kan jag dö 😑 Har hört om skitmånga som dött av träning när dom varit sjuka. Och andra som fått typ hjärtmuskelinflammation och shit. 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Jag har haft hjärtmuskelinflammation i gymnasiet och förbud att vara med i gympan då i 2-3 månader. Lärarhelvetet trodde inte på mig.

😑

Postat (redigerat)

Fan vad folk det blev här helt plötsligt! 😄

Musik: Låter EJ bra. 😑

Redigerat av MarcusRombo
musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Idag beställde jag en FW-kabel från webbshopen för 29 kr. Den fysiska butiken tog 175 kr. Samma affär är det dessutom!!! Är det inte skrämmande? Hämtar den imorgon från samma butik.

😑

Redigerat av musik
Postat
Idag beställde jag en FW-kabel från webbshopen för 29 kr. Den fysiska butiken tog 175 kr. Samma affär är det dessutom!!! Är det inte skrämmande? Hämtar den imorgon från samma butik.

😑

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

M Rombo: njaa...hjärtat är ok numera. Men nu brottas jag med annat hälsoskit. Att halsen svullnar upp väldigt invärtes på hösten och vintern så inte mycket luft kan passera. Astungt!

😑

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

De hade kabeln inne, han fingrade på den och sa: vill du köpa den för 29 kr istället för 175 kr får du återkomma imorgon, så får du den för 29 kr, men då får du lägga en webbeställning på den först!

😑😄😛

Postat
Hej!

M Rombo: njaa...hjärtat är ok numera. Men nu brottas jag med annat hälsoskit. Att halsen svullnar upp väldigt invärtes på hösten och vintern så inte mycket luft kan passera. Astungt!

😑

😄😛

Postat
Hej!

De hade kabeln inne, han fingrade på den och sa: vill du köpa den för 29 kr istället för 175 kr får du återkomma imorgon, så får du den för 29 kr, men då får du lägga en webbeställning på den först!

😑😄😛

Låter ju skitskumt. Har dom vunnit på lotto och vill jävlas med folk?

Postat
Hej!

😑  😄  🙂

Låter ju skitskumt. Har dom vunnit på lotto och vill jävlas med folk?

😛

Postat
Hur går det med blåsan, Mackan?

MVH Jocke - blåsexpert

😑😄 Tänkte precis gå in att skriva att du hade helt rätt. Måste pissa NU! 😛😄😉 Vilken jävla tajming du hade! 🙂

Postat
Kände det på mig.

MVH Jocke - blåsexpert

Vi kanske har samma blåsa? 😆

Postat
Kände det på mig.

MVH Jocke - blåsexpert

😆

Tacka mig för att du slipper springa så ofta.

Postat
Kände det på mig.

MVH Jocke - blåsexpert

😆

Tacka mig för att du slipper springa så ofta.

😆

Postat (redigerat)

Nä fan, jag tror jag pissat klart och önskar er därmed en fortsatt trevlig natt och god sömn slutligen.

Edit: And a few smilies to top it off: 😱🙁😳😆😆😆😲😮😑

Redigerat av Jocke
Postat
Nä fan, jag tror jag pissat klart och önskar er därmed en fortsatt trevlig natt och god sömn slutligen.

Edit: And a few smilies to top it off: 😱🙁😳😆😆😆😲😮😑

I hear you.

Postat

grattis_top.jpg

på födelsedagen Viktor!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.