Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 ...näe på den GAMLA hondan... 😄😄😉😄 ...fast den är ju gammal oxå...hmmm... 😄 Okej då, behåll den.....
Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes....
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Det finns inte många bilar jag vill ha hellre än: http://www.blocket.se/view/3326641.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Hade en kompis som hade en 850, ända fördelen mot gamla 750ian är att 850 har ett bättre elsystem (och är snyggare). Själv kan jag tänka mig att byta Spitfiren mot en Z4 (fast nu har jag en Duett på g så det börjar bli trångt) Aha, I see. Fast jag gillar Z3'orna bättre.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄
Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄 Ska fråga pappa.....
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 En av Sveriges finaste skönheter? OMG! Tilde De Paula 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄 Ska fråga pappa..... 😄
Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄 Ska fråga pappa..... 😄 Jo, det gick! Han är 84 så det funkar (fast han har en Volvo -88)
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Herregu Marcus... har du ingen smak alls... Tilde De Paula, är fan inte hälften så snygg som varken Anine Bing eller Ebba Hultkvist!!! Så det så!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄 Ska fråga pappa..... 😄 Jo, det gick! Han är 84 så det funkar (fast han har en Volvo -88) Volvo är inte bra Per, du får lära pappsen! 😄
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Sötare en en sockerbit... (poetiskt av mig va 😉)
Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Marcus, är du äldre än mig? Det där är en Mercedes.... Kan man vara äldre än dig? 😄 (Förlåt, var tvungen, morfar fyller år idag och då har jag dragit massa såna där skämt 😉 ) Ja, visst är det det. Men jävlar vad fet den är! med LV klädsel och allt! 😄 Ska fråga pappa..... 😄 Jo, det gick! Han är 84 så det funkar (fast han har en Volvo -88) Volvo är inte bra Per, du får lära pappsen! 😄 Det är svårt att lära gamla pappor sitta....
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Herregu Marcus... har du ingen smak alls... Tilde De Paula, är fan inte hälften så snygg som varken Anine Bing eller Ebba Hultkvist!!! Så det så! WOOOOOT?! Tilde är ju typ hetast i landet tillsammans med Emma S!
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Klicka på gubben: 😄 Snacka om att ha de rätta på de rätta ställena så att säga ... 😉
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Herregu Marcus... har du ingen smak alls... Tilde De Paula, är fan inte hälften så snygg som varken Anine Bing eller Ebba Hultkvist!!! Så det så! WOOOOOT?! Tilde är ju typ hetast i landet tillsammans med Emma S! Nej inte hon ... inte den där äckliga Emma med den fula läppen? 😉 Eller tänker jag på fel person...
Per_a_55 Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 (redigerat) Nä, nu skall jag knoppa in. Gonatt! Edit: Passar ju bra att somna in med en ny sida Redigerat 11 augusti 2005 av Per_a_55
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Nä, nu skall jag knoppa in. Gonatt! Edit: Passar ju bra att somna in med en ny sida Gonatt då älskling... 😉 Puss puss
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Herregu Marcus... har du ingen smak alls... Tilde De Paula, är fan inte hälften så snygg som varken Anine Bing eller Ebba Hultkvist!!! Så det så! WOOOOOT?! Tilde är ju typ hetast i landet tillsammans med Emma S! Nej inte hon ... inte den där äckliga Emma med den fula läppen? 😉 Eller tänker jag på fel person... Du tänker nog på Olinda 😄
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Jag ska också sova så att jag är pigg på min födelsedag 😉 Puss & gonatt på er... En extra puss till Marcus som förstod att det va den äckliga Olinda jag tänkte på 😄
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Olinda stod det om i expressen va? Vet inte...
Recommended Posts