Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet...

Spännande!!

Om ni vill så kan jag återkomma med fler rapporter. Ser fram emot havsöringssäsongen som börjar om ungefär en månad. Ska utforska skärgården lite närmre tänkte jag. Var på väg att göra en utflykt till djurgården härromdan bara för att reka men det blev inte av. Får ta det i helgen eventuellt.

(mer?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet...

Spännande!!

...bombfiske eller? Handgranatkast? Misilmetning?

speciminmete. 30 grams päronsänke med glidtackel. Kamasankrok (stl 2, kanske tog i lite i överkant, va en hel del smått o naggade).

Link to comment
Dela på andra sajter

Harru spelat bass?

Yupp! Inte populärt att spela samtidigt som vi tittar på morden i midsumer, men hon stod ut :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker forumet är segt i kväll?

Nu skall jag kolla Ernst - älskar att hata Ernst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ens här är det aktivitet... 🙂

Ska jag behöva gå och lägga mig som resten av världen nu när jag inte kan slösurfa nya trådar på forumet? Jag menar, jag ska väl inte behöva bidra med nåt själv?

Nä, buuu för er. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...