ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 skall sätta in maffiabröder i dvdspelaren nu... Lycka till... ett lätt uppdrag för en del, ett svårare för andra 😱
VacUm Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet...
VacUm Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet... Spännande!! Om ni vill så kan jag återkomma med fler rapporter. Ser fram emot havsöringssäsongen som börjar om ungefär en månad. Ska utforska skärgården lite närmre tänkte jag. Var på väg att göra en utflykt till djurgården härromdan bara för att reka men det blev inte av. Får ta det i helgen eventuellt. (mer?)
VacUm Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet... Spännande!! ...bombfiske eller? Handgranatkast? Misilmetning? speciminmete. 30 grams päronsänke med glidtackel. Kamasankrok (stl 2, kanske tog i lite i överkant, va en hel del smått o naggade).
VacUm Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Är nog ingen mening med att slänga efter H-Ö nu ändå. Men ska dit utan spö o kolla in lite platser. Ska funka fint att vada på vissa ställen där också.
Augustus Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Nu snus och té. Har inte snusat på en dryg timme så hoppas på en behaglig känsla!...om man gör den tillräckligt stor så kanske...
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Harru spelat bass? Yupp! Inte populärt att spela samtidigt som vi tittar på morden i midsumer, men hon stod ut
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Är det bara jag som tycker forumet är segt i kväll? Nu skall jag kolla Ernst - älskar att hata Ernst!
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Själv är jag bakom flötet!! 😛 Här snackar vi HÖG kvalité på skämten 😎
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Ernst är slut och Felia vill inte dra igång forumet ordentligt, så jag knoppar in. Natt!
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Natti natti Per... 🙂 Jag ska nog också ta o krypa till sängs strax... måste ju vänja sig vid skolans tider snart 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 oj onj oj oj vad trött jag är 🙁 ska sova alldeles strxa!
Jocke Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Inte ens här är det aktivitet... 🙂 Ska jag behöva gå och lägga mig som resten av världen nu när jag inte kan slösurfa nya trådar på forumet? Jag menar, jag ska väl inte behöva bidra med nåt själv? Nä, buuu för er. 🙁
Pluffo Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 Äntligen ensamma....du och jag, tråden! 🙁
VacUm Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Äntligen ensamma....du och jag, tråden! 🙁 haha. nähädu.. Har inte kommit i säng än. Jävla Diablo
Pluffo Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 Helt djävla ensam. 🙁 Nej, nej.....eller....jo, jo?
tordA Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Äntligen ensamma....du och jag, tråden! 🙂 haha. nähädu.. Har inte kommit i säng än. Jävla Diablo 🙁 det lät bekant, roligast med fler i nätet 😄
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Hej! Grymt imponerad faktiskt! 🙁 :musik
Pazo Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Får jag också låna lite av den här sidan Pazo? 🙂 Javisst! jag är så generös så! 😄 Schyst Du ä tamefan nästan lika schyst som är... 🙂 😄
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Nej, i ögat är inget att ha. Har du det?
Recommended Posts