Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet...

Postat
Då har men invigt stocksund som fiskeplats. 1 abborre på 3 timmar. Iofs ett lite rejälare napp nu på slutet. Troligen brax eller kanske ål. Bara så ni vet...

Spännande!!

Om ni vill så kan jag återkomma med fler rapporter. Ser fram emot havsöringssäsongen som börjar om ungefär en månad. Ska utforska skärgården lite närmre tänkte jag. Var på väg att göra en utflykt till djurgården härromdan bara för att reka men det blev inte av. Får ta det i helgen eventuellt.

(mer?)

Postat

Spännande!!

...bombfiske eller? Handgranatkast? Misilmetning?

speciminmete. 30 grams päronsänke med glidtackel. Kamasankrok (stl 2, kanske tog i lite i överkant, va en hel del smått o naggade).

Postat

Är nog ingen mening med att slänga efter H-Ö nu ändå. Men ska dit utan spö o kolla in lite platser. Ska funka fint att vada på vissa ställen där också.

Postat

Öm i fingrarna...

Postat
Harru spelat bass?

Yupp! Inte populärt att spela samtidigt som vi tittar på morden i midsumer, men hon stod ut :rolleyes:

Postat

Är det bara jag som tycker forumet är segt i kväll?

Nu skall jag kolla Ernst - älskar att hata Ernst!

Postat

Ernst är slut och Felia vill inte dra igång forumet ordentligt, så jag knoppar in. Natt!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

oj onj oj oj vad trött jag är 🙁 ska sova alldeles strxa!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

öööööh. god natt.

musik (oregistrerad)
Postat

stavas det med D?

Postat

Inte ens här är det aktivitet... 🙂

Ska jag behöva gå och lägga mig som resten av världen nu när jag inte kan slösurfa nya trådar på forumet? Jag menar, jag ska väl inte behöva bidra med nåt själv?

Nä, buuu för er. 🙁

Postat
Äntligen ensamma....du och jag, tråden! 🙁

haha. nähädu.. Har inte kommit i säng än. Jävla Diablo

Postat
Äntligen ensamma....du och jag, tråden!  🙂

haha. nähädu.. Har inte kommit i säng än. Jävla Diablo

🙁

det lät bekant, roligast med fler i nätet 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Grymt imponerad faktiskt!

🙁

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Aaaaa.....

städläge

musik (oregistrerad)
Postat

Nej, i ögat är inget att ha. Har du det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.