Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Nu kom det en gunga och cyklade förbi på fönsterbrädan med en rostig bokhylla på styret.
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 dax att lyfta på döskallarna 😆🙂 Hm, intressant att se vad andra brukar göra på nätet..... 😉
tordA Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Hm, intressant att se vad andra brukar göra på nätet..... 🙂 skulle tro det va 😉
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 dax att lyfta på döskallarna 😆 😉 ooooh. Sjyssta boobs!! 🙂 En del har skinslamsa över ögonen, andra har döskallar på brösten 😛
Per_a_55 Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Har vindsstegen helt tappat sugen? Dess öron slokar betänkligt i krukan.
tordA Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 lyssna på första låten 😄 😄 😄 😄 😄 Lyssnade på "Drive you crazy". För jäkla sjysst. Tummen upp!! Är ni en grupp där du lirar gitarr eller, Rockfart? Jag gillar det som fasiken alltså. 😎 bara äggklyvare 😉🙂 😛😄😆
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 *jagärpuckad* ... men snygg Tack!! 😄😛 😆 Vad händer annars då? Nån ny musik på G, nån? ........ Eller spelar ni bara i C-dur (🙂) 😉
tordA Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 klar korvspad är inte klar 😉🙂😆 jag hoppar till jamma.se nu l8ter
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 *jagärpuckad* ... men snygg Tack!! 😄😄 😄 Vad händer annars då? Nån ny musik på G, nån? ........ Eller spelar ni bara i C-dur (🙂) 😉 Ja just D! 😄 😆 Tänk att hur dåliga skämt jag än kommer med så kan du matcha dem, Grahn 😛
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 *jagärpuckad* ... men snygg Tack!! 😄😄 😄 Vad händer annars då? Nån ny musik på G, nån? ........ Eller spelar ni bara i C-dur (🙂) 😉 Ja just D! 😄 😆 Tänk att hur dåliga skämt jag än kommer med så kan du matcha dem, Grahn 😛 Vi har samma humor helt enkelt. 😄 Mjo, det verkar onekligen så 😄
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Nu ska jag va nördig o spela spel... vi hörs/syns här sen 😉
Pazo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Händer det något kul annars då? Som t.ex. att nån som har spelat av en E sträng eller att nån har råkat spela sönder högtalarn eller att nån kanske till och med har lirat sönder en cymbal?? Jo sånt är alltid roligt.... 🙂 Förresten så har jag alltid undrat över varför det är så mycket träflisor vid trummisens fötter.. 😉 Trumpinnar?
Pazo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 (redigerat) Tycke viktor den lite större var inne nyss? Redigerat 9 augusti 2005 av Pazo
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Tycke viktor den lite större var inne nyss? 😱
Pazo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Undra om jag ska plocka förstaplatsen igen... haha! Tom. jag har ju gått om dig!! 😄
Pazo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Visst vare fint när finländaren tog sönder stavhoppsmaskinen! 😱 Eller när de regnade så mkt att de fick ställa iN! Eller den extremt läckra "plocka upp" regn maskinen 😄
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Får jag också låna lite av den här sidan Pazo? 😱
Pazo Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Får jag också låna lite av den här sidan Pazo? 😱 Javisst! jag är så generös så! 😄
ViktorDenStore Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Får jag också låna lite av den här sidan Pazo? 😄 Javisst! jag är så generös så! 😄 Schyst 😱 Du ä tamefan nästan lika schyst som är... 🙂
Recommended Posts