Piffen Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 sport kan ta sig där. så länge man inte utövar den själv adderar den bara kilon i tvsoffan.. 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 sport kan ta sig där. så länge man inte utövar den själv adderar den bara kilon i tvsoffan.. 😲 AMEN! Vi förlorade en match igår, så dagens träning var ej att leka med. Föreställ er detta: En kvadrat (markerad med koner), med sidor på ca 7 meter. Du börjar i ena hörnet. Först 8 väldigt täta grodhopp (nästan bara rakt upp i luften), sen springa fullt till nästa kon, därifrån, till nästa kon, gör du såna hära (vet inte vad dom heter, öhm), man går, och vid varje steg ska knänen enda ner till marken. Sen när du nått nästa kon med hjälp av "knänen-ner-till-marken", springer du fullt till nästa kon, där du gör 10 armhävningar, sen jogga till den första konen igen. Och sen tar du fyra såna här varv. Jag är trött imorgon.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Jag har inte ens gjort något sen jag kom hem. Gick direkt och satte mig här, har inte ens orkat mig till duschen än 😲 Ska äta muffins efter duschen, det har jag gjort mig förtjänt av 🙁
nkai Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Kvällen blev rätt lyckad! Ett guld och ett brons i höjd, och så tog "di gule" en trepoängare mot häcken. Nu kan man sova gött inatt! 😲 Ha det gött pajks!
Pluffo Postat 8 augusti 2005 Trådstartare Postat 8 augusti 2005 nej nej nej------eller------jo jo jo!!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 nej nej nej------eller------jo jo jo!!! 😲
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 (redigerat) Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Redigerat 8 augusti 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta..
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt!
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt! Nej, det ver jag väl, men det är jävligt gott!
ViktorDenStore Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Spanien är ett land, där man dansar tango... Canada är ett land, där man spelar basket... Norrköping är en stad, o där bor jag...
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt! Nej, det ver jag väl, men det är jävligt gott! Hm, kan aldrig vara nyttigt med den där whiskyn...
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt! Nej, det ver jag väl, men det är jävligt gott! Hm, kan aldrig vara nyttigt med den där whiskyn... Upprepa dig inte! Du är tjatig!
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt! Nej, det ver jag väl, men det är jävligt gott! Hm, kan aldrig vara nyttigt med den där whiskyn... Upprepa dig inte! Du är tjatig! Jaja, sup på då för fan
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hm, jag blir så trött av att se andra jobba (det är annat med idrott, då har man ju whisky i glaset som piggar upp) edit: jaja, visky befrämjar inte stavningen Ge fan i whiskyn då klantarschel Tjöta.. Ja, du måste skärpa dig! Whisky är inte nyttigt! Nej, det ver jag väl, men det är jävligt gott! Hm, kan aldrig vara nyttigt med den där whiskyn... Upprepa dig inte! Du är tjatig! Jaja, sup på då för fan Tack
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Satan, tomt redan Här får du lite bättre kvalitet
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Tack tack tack, nu klarar jag mig ett tag. Någon som vill smaka?
Per_a_55 Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Nänä, då skruvar jag på korken och går och lägger mig, här var det ju dött!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Tack tack tack, nu klarar jag mig ett tag. Någon som vill smaka? Jag vill ha! Skulle behöva det nu! Peeew
tordA Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 tacka vet jag Blåbär's 😄 men den har dom tydligen slutat med 🙂🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 öhm... eh... erhm... jag tycker om saft...
Recommended Posts