Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 här händer det mycket!!! Själv lyssnar jag på Mastering swedish! Så jävla bra lipar nu av skratt 😛🙂
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 här händer det mycket!!! Själv lyssnar jag på Mastering swedish! Så jävla bra lipar nu av skratt 😛🙂 Mastering swedish? Tell me moore, Roger Moore..... 🙂 Finns här i OT delen av forumet nånstan uppe! Masatering swedish heter tråden eller nåt!
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Monotoni! jasså de säger du? Ja de gör jag! Haru nåt problem med det?
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Monotoni! jasså de säger du? Ja de gör jag! Haru nåt problem med det? nej! du behöver inte vara så katig!
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Monotoni! jasså de säger du? Ja de gör jag! Haru nåt problem med det? nej! du behöver inte vara så katig! okey ta de lugnt grabben! inte behöva bråka nu broshän!
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Monotoni! jasså de säger du? Ja de gör jag! Haru nåt problem med det? nej! du behöver inte vara så katig! okey ta de lugnt grabben! inte behöva bråka nu broshän! Ne jag tar det lugnt! Du snor bara min sida å tar credit för allt jag gör! 😛
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Ne nu ska jag ta och spela in lite gitarr till nån ny låt!
Gogg Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 nanan lala! ...sång sång sång sång! Ehhm... låter bra.
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 De kan jag lova 🙂 Bara de inte är jag som sjunger då 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Tjabba tjena hallå! Grahn, mins första muffins blev PHETA! 😄
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 jag börjar! *Punch i pungen!* oouch!! 🤪 kom igen då!
Pazo Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 jag börjar! *Punch i pungen!* oouch!! 🤪 kom igen då! *swisch* 😱 aaargh!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Tjabba tjena hallå! Grahn, mins första muffins blev PHETA! 😄 Grattis!! 😆 Harru kolla in www.dagensmuffin.se? Ja! Jag fick receptet därifrån. Jag sa det igår men du kanske inte sett det 😆 Amerikanska chokladmuffins.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Tjabba tjena hallå! Grahn, mins första muffins blev PHETA! 😄 Grattis!! 😆 Harru kolla in www.dagensmuffin.se? Ja! Jag fick receptet därifrån. Jag sa det igår men du kanske inte sett det 😆 Amerikanska chokladmuffins. Jajustja! After Eight Muffins skaru prova oxå. Förjäkla gott. Fett! 😆 Ska jag lätt prova 😆
Elvlis (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hej! Vilket är bäst?, 1: 2st MidiKeyboards bredvid varandra? eller 2: 2st MidiKeyboards ovanpå varandra? eller 3: 1st persondator med extra L2 cache + ROM ? MVH
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hej! Vilket är bäst?, 1: 2st MidiKeyboards bredvid varandra? eller 2: 2st MidiKeyboards ovanpå varandra? eller 3: 1st persondator med extra L2 cache + ROM ? MVH 1 persondator är fler än 4 midikeyboards! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Vart är alla? 😉 Näe, nu är det träning! Hejpa!
nkai Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Två guld och ett brons hittills. Det börjar arta sig pajks! 😉
ViktorDenStore Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Vem är kung? 🙂 you´re the king! Fan va ni fjäskar för honom... 😉 Gör som jag o ha åsikten att alla andra är sämre än dig själv... 😉
Recommended Posts