MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Danne? Äsch, skitsamma 🙂 Verdict: Ibland är Tuna bor trevliga, ibland är dom det inte 😳 Jag är oftast trevlig! Förutom när jag är arg (nähe?)
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Vad fan hände?! Jag bara tappade ölen i golvet, inget farligt....
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Jaja, men jag spillde bara lite och det slickade jag upp direkt
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Jaså ni slickar på golvet ni... 😉 Bricka från Ikea för 9:90..... Inte golvet alltså....
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 (redigerat) HJÄLP! Jag har en bulle i ugnen! EDIT: Nej, jag menar; jag har muffins i ugnen! Grahn, jag har för första gången gjort muffins nu! 😉 Amerikanska Chokladmuffins, recept från dagensmuffin. Jag hade ingen vanlig olja, så jag tog olivolja, tror du det gör något Grahn? Vad föredrar du bäst själv, mörk eller ljus choklad? Redigerat 7 augusti 2005 av MarcusRombo
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 HJÄLP! Jag har en bulle i ugnen! EDIT: Nej, jag menar; jag har muffins i ugnen! Grahn, jag har för första gången gjort muffins nu! 😉 Amerikanska Chokladmuffins, recept från dagensmuffin. Jag hade ingen vanlig olja, så jag tog olivolja, tror du det gör något Grahn? Vad föredrar du bäst själv, mörk eller ljus choklad? Får man smaka?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 HJÄLP! Jag har en bulle i ugnen! EDIT: Nej, jag menar; jag har muffins i ugnen! Grahn, jag har för första gången gjort muffins nu! 😆 Amerikanska Chokladmuffins, recept från dagensmuffin. Jag hade ingen vanlig olja, så jag tog olivolja, tror du det gör något Grahn? Vad föredrar du bäst själv, mörk eller ljus choklad? Får man smaka? Självklart! 😆
nkai Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Om man skulle ta och göra sig en rejäl macka nu kanske? Inget kul på burken heller.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Fan vad goda dom blev 😆 Var la du min? Den la jag bredvid hur gammal är du tråden.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Jag nallar gärna en muffin också! 😆 Visst! här har du!
Recommended Posts