Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Vädret kl 14:00

S 3 m/s. 21°C.

Lördag eftermiddag

SO 4 m/s. +18 / +16°C.

Växlande molnighet och en del regnskurar.

Hmpf... 😏

En kallfront rör sig under eftermiddagen över mellersta inlandet...äsch fan det gick inge bra...kan det inte åska ur nu rejält så man får bort den dunkande tinningen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Veronica (oregistrerad)

Jag måste komma ifrån denna blåbärsstämpel! Det är ju bara att posta en massa inlägg men har inget vettigt att säga.. Så denna tråd passar mig alldeles utmärkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag måste komma ifrån denna blåbärsstämpel! Det är ju bara att posta en massa inlägg men har inget vettigt att säga.. Så denna tråd passar mig alldeles utmärkt.

😏 Dina inlägg här räknas inte. Skulle dom göra det skulle jag och Grahn och Per tillsammans ha många många många många miiiljooooner inlägg!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
...bara jag kniper 500 såååeeee....

😏

Fan jag har inte käkat nånting idag. Håller på att dö.... 🙁

Hihi

Jag käkade mat från Eriksons nyss (lokal hamburgerresataurant kedja). Jubileumsmålet + dipp. Jävlar vad fint det satt. Sen har jag 400g chips + 2 liter citron iste till filmerna ikväll. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Hihi

Jag käkade mat från Eriksons nyss (lokal hamburgerresataurant kedja). Jubileumsmålet + dipp. Jävlar vad fint det satt. Sen har jag 400g chips + 2 liter citron iste till filmerna ikväll. 😛

Vablire för filmer ikväll då? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...