Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 blev det inget av grahnen eller? 😎 ne tydligen inte! Ska vi börja prata med oss själva då? Javisst, varför inte. Viktor klarade ju av det! å vi ska ju inte vara sämre! Ne juste! Så då laddar vi upp med bra musik å visar hur bra vi är 😄 Vi är fan bäst! ingen slår oss! vi är rediga supermän! Ne nu ska du inte vara så skrytsam å katig! Fyyy! 🙂 vad ska folk tro om dig! Men ursäkta mig då! dumfan är vad du är! Sluta! Jag gillar inte personanklagelser! jag är en snäll pojk! 🙁
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 blev det inget av grahnen eller? 😎 ne tydligen inte! Ska vi börja prata med oss själva då? Javisst, varför inte. Viktor klarade ju av det! å vi ska ju inte vara sämre! Ne juste! Så då laddar vi upp med bra musik å visar hur bra vi är 😄 Vi är fan bäst! ingen slår oss! vi är rediga supermän! Ne nu ska du inte vara så skrytsam å katig! Fyyy! 🙂 vad ska folk tro om dig! Men ursäkta mig då! dumfan är vad du är! Sluta! Jag gillar inte personanklagelser! jag är en snäll pojk! 🙁 Jaha du är en sån! Då ska jag sluta mobbas! Vad göru för nåt då?
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Oj sorry. Jag ramlade utanför internet ett tag... nu är jag här igen. Vänta ska hämta kaffe.... Hej! 😎
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 blev det inget av grahnen eller? 😎 ne tydligen inte! Ska vi börja prata med oss själva då? Javisst, varför inte. Viktor klarade ju av det! å vi ska ju inte vara sämre! Ne juste! Så då laddar vi upp med bra musik å visar hur bra vi är 😄 Vi är fan bäst! ingen slår oss! vi är rediga supermän! Ne nu ska du inte vara så skrytsam å katig! Fyyy! 🙂 vad ska folk tro om dig! Men ursäkta mig då! dumfan är vad du är! Sluta! Jag gillar inte personanklagelser! jag är en snäll pojk! 🙁 Jaha du är en sån! Då ska jag sluta mobbas! Vad göru för nåt då? ja snällt! Jag sitter å skriver på frum och twirlar med trumpinnen!
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 blev det inget av grahnen eller? 😎 ne tydligen inte! Ska vi börja prata med oss själva då? Javisst, varför inte. Viktor klarade ju av det! å vi ska ju inte vara sämre! Ne juste! Så då laddar vi upp med bra musik å visar hur bra vi är 😄 Vi är fan bäst! ingen slår oss! vi är rediga supermän! Ne nu ska du inte vara så skrytsam å katig! Fyyy! 🙂 vad ska folk tro om dig! Men ursäkta mig då! dumfan är vad du är! Sluta! Jag gillar inte personanklagelser! jag är en snäll pojk! 🙁 Jaha du är en sån! Då ska jag sluta mobbas! Vad göru för nåt då? ja snällt! Jag sitter å skriver på frum och twirlar med trumpinnen! nämen vad trevligt! Själv sitte4r jag å tänker och leker med en grön/rosa plastkniv 🙁
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Jag tycker vinterbilden är snygg 😎 Sånna vintrar får vi häromkring...extremt snygt när man åkte buss till skolan och såg soluppgången i dalen mot de frostiga träden.... 🙂
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 mmmm...Man har ju sett tjejer som är fulare än ferraribilar 😎
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Jao. Grå/Svart är jäligt snyggt. Faktiskt. 😛 mmmmmmmmm 😛
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 (redigerat) 2... EDIT: Juste! Ny sida också! 😛 Redigerat 6 augusti 2005 av Pazo
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 😛 Tänk at tlilla jag en regning "sommardag" skule komma så "långt" upp i postningslistan 😛
Marängen Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Mörrn mörrn gossar! Regnar gör det och visst är det häääärligt! 😛
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Mörrn mörrn gossar! Regnar gör det och visst är det häääärligt! 😛 här regnar det inte! Men de gjorde de under natten och morgonen medans jag sov! Ibland när man vaknade till lite hörde man regnplasket! Ussschhh så skönt å mysigt 😛
Pazo Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 oj vad är det med mig! Jag skrev faktiskt i en icke OT sektion av forumet 😛
Recommended Posts