Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 "Mmm....hummersås, finns plats för en till."
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Jag vann!! Svar no 10000 😱 YOU BITCH! 😱
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Vad vann jag egentligen? 😱 En påhälsning av Grahn och Ernst. Grattis!
Matthew L Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nu måste jag gå och väcka min fru och min ettåriga dotter och berätta om min bedrift. De kommer bli mycket glada och stolta.
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då?
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra!
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört...
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn...
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!!
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts!
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också...
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte...
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv*
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp...
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp... Vadå vi... det va JAG som byggde den
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp... Vadå vi... det va JAG som byggde den Varejuinte...
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp... Vadå vi... det va JAG som byggde den Varejuinte... Vareju
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp... Vadå vi... det va JAG som byggde den Varejuinte... Vareju Varejuinte
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 HEJ Hej Viktor Hur är läget? Jodå, tack... det är fint! Du då? Jomen visst... förutom att det känns lite ensamt här så är det väl bra! Verkar ju bli fint väder imorrn har jag hört... Nej, jag tror det ska bli regn... Aha... men skit på dig då!!! Ah, du med din jäv*a idi*t!!! Du har föresten inget liv som sitter o snackar med dig själv mitt i natten på ett musik-forum Du har ju lika lite liv själv som sitter o svarar på mina posts! Jag svarar ju bara för att jag tycker synd om dig Men snälla nån, säg inte att du tänker bli snäll nu också... Jag är alltid snäll... och snygg Eh... okej... Var då? Jag ser det då inte... Här, här, o här... *pekar på sig själv* Hörrödu, vilken fin pyramid vi just har byggt upp... Vadå vi... det va JAG som byggde den Varejuinte... Vareju Varejuinte Okej då, ditt jäkla ego... det va väl båda tvårå... ... fast jag gjorde lite mer...
Recommended Posts