Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Eller om bil är för dyrt kanske en moped kan va nåt?
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Sorry om jag blir lite topic, men den här låter kanon!!!!!
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Varför tänker alla andra bara på sig själva? Varför är det bara jag som tänker på mig?
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Varför tänker alla andra bara på sig själva? Varför är det bara jag som tänker på mig? Bara för att du är så egotrippad Pluffo! Tänk lite på mig istället.
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt!
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy?
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl?
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart)
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte.
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte. Plankor? Nänä, äkta spånplatta ska de va!
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte. Plankor? Nänä, äkta spånplatta ska de va! Spånplatta? Jag tror att du har en skruv lös.
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte. Plankor? Nänä, äkta spånplatta ska de va! Spånplatta? Jag tror att du har en skruv lös. En hel låda! Skall användas i morgon ju.... (Skål förresten, jag kände att jag behövde en öl till innan jag lade mig)
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) => => Redigerat 5 augusti 2005 av Per_a_55
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte. Plankor? Nänä, äkta spånplatta ska de va! Spånplatta? Jag tror att du har en skruv lös. En hel låda! Skall användas i morgon ju.... (Skål förresten, jag kände att jag behövde en öl till innan jag lade mig) Hmm...sängfösare....
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, fan ska upp och bygga bokhyllor i morrn, natt! Billy? Nä, Herrman är det väl? Nä, egen konstruktion. Nu SKA jag lägga mig (snart) Nänä, Per. Två plankor som du limmar upp på tapeten under fyllan räknas inte. Plankor? Nänä, äkta spånplatta ska de va! Spånplatta? Jag tror att du har en skruv lös. En hel låda! Skall användas i morgon ju.... (Skål förresten, jag kände att jag behövde en öl till innan jag lade mig) Hmm...sängfösare.... Yupp, är slut nu!
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Jag är så MÄKTA uttråkad. Vad kan man göra åt saken?
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Hahaha fan jag vann just 4 raka på 8-ball. ÄR JAG BÄST ELLER? HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA HAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA....... 😱 Har du ett biljardbord vid datorn? You NERD!
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Hahaha fan jag vann just 4 raka på 8-ball. ÄR JAG BÄST ELLER? HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA HAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA....... 😱 Har du ett biljardbord vid datorn? You NERD! Hahahaha............ 😱 Näe jag lirar online. www.miniclip.com 😎 You NERD! 😆
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Hahaha fan jag vann just 4 raka på 8-ball. ÄR JAG BÄST ELLER? HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA HAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA....... 😱 Har du ett biljardbord vid datorn? You NERD! Hahahaha............ 😆 Näe jag lirar online. www.miniclip.com 😎 You NERD! 😎 Hahaha vaddårrå. Det är ju skithäftigt juh.... 😱😆 Jo, du har nog rätt. Vad som helst är nog bättre än att sitta på Aftonbladets chat och håna alla med IQ mindre än deras midjemått.
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Hahaha fan jag vann just 4 raka på 8-ball. ÄR JAG BÄST ELLER? HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA HAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA....... 😱 Har du ett biljardbord vid datorn? You NERD! Hahahaha............ 😆 Näe jag lirar online. www.miniclip.com 😎 You NERD! 😎 Hahaha vaddårrå. Det är ju skithäftigt juh.... 😱😆 Jo, du har nog rätt. Vad som helst är nog bättre än att sitta på Aftonbladets chat och håna alla med IQ mindre än deras midjemått. Hahaha!! ...you NERD!! 😎😆😆 Nej, nej...
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 ...oj. Jag måste kolla om jag fått nya mess på Lunarstorm.... 😱 😱😆😎😆😎😆😆
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Nån som vill ha Chips lr? 😱 FUCK YEAH!!
Pico Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Grillchips delux med XXL doggybag. 😱 INSER DU HUR LÅNGT JAG HAR TILL STATOIL?
Recommended Posts