Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Joris Voorn och Alexander kowalski är jätte sköna 🙂

Voorn är brutal!

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

färdig duschad!

Postat
färdig duschad!

Bra! Let´s hångla! 🙂

Hell yeah!

Postat

Nu skall jag kila ut! Ha det bra! Syns imorgon! 😄

Postat

Visst är det roligt när man sett fram emot att hitta på grejer med vänner man inte träffat/kommer träffa på länge för att sen höra av sina föräldrar att de har hittat på en alldeles ny plan åt en samma dag...

Postat

Sitter på jobbet!!!!!!!!Huuuuuuuu

Vill ju hem och supa huvet av mig. Har inte supit på...ja...länge!

Hmm, jag får la ta och festa imorrn...men...det går ju inte för jag

JOBBAR!!!!!

Postat
Kom just på att Pizzeriorna har helg öppet i dag! Vi hörs!

Jag va alldeles nyss på pizzerian här i närheten o köpte kebab 😄

var i Turkiet förra året och köpte kebab där. Då kom jag på att den Svenska kebaben är mycket godare!

Man får mindre ont i magen av den 😄

Postat
Kom just på att Pizzeriorna har helg öppet i dag! Vi hörs!

Jag va alldeles nyss på pizzerian här i närheten o köpte kebab 😄

var i Turkiet förra året och köpte kebab där. Då kom jag på att den Svenska kebaben är mycket godare!

Man får mindre ont i magen av den 😄

😱 Klenis... tål du inte lite turkiska kryddor 😠

Postat

Hehe. Nja, kryddor är la inte min starka sida.

Och så är man ihop med en brud som har sitt ursprung i Sri Lanka, jisses. Tror du bruden kan krydda eller. Det är ju så att tapeterna ramlar ner...

Postat (redigerat)
Vad gör Per såhär på fredagskvällen då?

Nja, sitter och läser i nåt forum....

edit: skriver visst lite också

Redigerat av Per_a_55
Postat
Hehe. Nja, kryddor är la inte min starka sida.

Och så är man ihop med en brud som har sitt ursprung i Sri Lanka, jisses. Tror du bruden kan krydda eller. Det är ju så att tapeterna ramlar ner...

😄 Haha 😠

Jo, det låter farligt det där... det är bäst att ha en bringare vatten bredvid sig om man ska smaka hennes mat alltså... (eller filmjölk... det ska vara effektivare har jag hört) 😄

Postat

Min mage gillar inte kryddor 🙁

Postat (redigerat)
Min mage gillar inte kryddor  🙁

Citerat Viktors mormor:

"Kryddor ska inte förändra smaken på maträtten, de ska ta fram de goda smakerna som redan finns i maträtten"

🙂 Den tanten pratar mkt strunt, men ibland får även hon till ett o annat 😉

EDIT: Det kanske märks att vi är släkt föresten? 🙁

Redigerat av ViktorDenStore
Postat

Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙁

Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer.......

Postat

I'm joining the force... starwars.gif

Postat

Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer.......

Idag? 🙁

..ja själv skulle man knappt orka röra ett finger....

....oops. Nu rörde jag ett finger. 😉

Njaeae, har ju varit fler dar i veckan...... Men jag har också druckit en massa kaffe, ätit några muffins, hjälpt grannen att såga ner en pil, tvättat några bilar, borstat tänderna och lite annat....

Postat

Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙂

Idag? 🙁

En annan sitter på jobbet NU.

Tyck synd om mig!!!! 🙁

Postat (redigerat)

Idag? 🙁

Njaeae, har ju varit fler dar i veckan...... Men jag har också druckit en massa kaffe, ätit några muffins, hjälpt grannen att såga ner en pil, tvättat några bilar, borstat tänderna och lite annat....

Aha! 🙂

..men det låter trevligt trots allt.

Tummen upp!!

Yeah, nice week smoke.gif

edit: wow, sidan 333 är min, är det inte något magiskt med 333 (eller djävulskt eller nåt?)

Redigerat av Per_a_55
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.