MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Joris Voorn och Alexander kowalski är jätte sköna 🙂 Voorn är brutal!
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Joris Voorn och Alexander kowalski är jätte sköna 🙂 Voorn är brutal! ohja! 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 färdig duschad! Bra! Let´s hångla! 🙂 Hell yeah!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nu skall jag kila ut! Ha det bra! Syns imorgon! 😄
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Har kanske bytt till mig en 32" videscreen monitor!!! 😄 Hoppas! Hoppas!! 😠 bytt med vadå? 😄
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Visst är det roligt när man sett fram emot att hitta på grejer med vänner man inte träffat/kommer träffa på länge för att sen höra av sina föräldrar att de har hittat på en alldeles ny plan åt en samma dag...
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Har ni lyssnat denna? https://www.studio.se/index.php?showtopic=14361&hl= nee...jag orkar inte nu heller...lyssnar på Marcus techno låt! techno Techno! Så jälla skönt!
herwhisper Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Sitter på jobbet!!!!!!!!Huuuuuuuu Vill ju hem och supa huvet av mig. Har inte supit på...ja...länge! Hmm, jag får la ta och festa imorrn...men...det går ju inte för jag JOBBAR!!!!!
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Ska vi köra "Hänga Studio-nörden" ? Vilken monitor tillverkare söker jag? _ _ _ _ _ _ 6 bokstäver
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Kom just på att Pizzeriorna har helg öppet i dag! Vi hörs! Jag va alldeles nyss på pizzerian här i närheten o köpte kebab 😄
herwhisper Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Kom just på att Pizzeriorna har helg öppet i dag! Vi hörs! Jag va alldeles nyss på pizzerian här i närheten o köpte kebab 😄 var i Turkiet förra året och köpte kebab där. Då kom jag på att den Svenska kebaben är mycket godare! Man får mindre ont i magen av den 😄
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Kom just på att Pizzeriorna har helg öppet i dag! Vi hörs! Jag va alldeles nyss på pizzerian här i närheten o köpte kebab 😄 var i Turkiet förra året och köpte kebab där. Då kom jag på att den Svenska kebaben är mycket godare! Man får mindre ont i magen av den 😄 😱 Klenis... tål du inte lite turkiska kryddor 😠
herwhisper Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Hehe. Nja, kryddor är la inte min starka sida. Och så är man ihop med en brud som har sitt ursprung i Sri Lanka, jisses. Tror du bruden kan krydda eller. Det är ju så att tapeterna ramlar ner...
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Redigerat 5 augusti 2005 av Per_a_55
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Hehe. Nja, kryddor är la inte min starka sida. Och så är man ihop med en brud som har sitt ursprung i Sri Lanka, jisses. Tror du bruden kan krydda eller. Det är ju så att tapeterna ramlar ner... 😄 Haha 😠 Jo, det låter farligt det där... det är bäst att ha en bringare vatten bredvid sig om man ska smaka hennes mat alltså... (eller filmjölk... det ska vara effektivare har jag hört) 😄
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 😄
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Min mage gillar inte kryddor 🙁 Citerat Viktors mormor: "Kryddor ska inte förändra smaken på maträtten, de ska ta fram de goda smakerna som redan finns i maträtten" 🙂 Den tanten pratar mkt strunt, men ibland får även hon till ett o annat 😉 EDIT: Det kanske märks att vi är släkt föresten? 🙁 Redigerat 5 augusti 2005 av ViktorDenStore
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä, nu ska jag spela spel... 😉 Vi syns älsklingar 🙁
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙁 Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer.......
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙁 Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer....... Idag? 🙁 ..ja själv skulle man knappt orka röra ett finger.... ....oops. Nu rörde jag ett finger. 😉 Njaeae, har ju varit fler dar i veckan...... Men jag har också druckit en massa kaffe, ätit några muffins, hjälpt grannen att såga ner en pil, tvättat några bilar, borstat tänderna och lite annat....
herwhisper Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙂 Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer....... Idag? 🙁 ..ja själv skulle man knappt orka röra ett finger.... ....oops. Nu rörde jag ett finger. 😉 En annan sitter på jobbet NU. Tyck synd om mig!!!! 🙁
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Vad gör Per såhär på fredagskvällen då? Nja, sitter och läser i nåt forum.... edit: skriver visst lite också Du verkar trött har det varit en hård arbetsvecka ... 🙁 Hm, för att vara semester - JA...... Har reparerat en vägg, spacklat och tapetserat samt målat densamma, fixat lite lite nya bräder till vindskivor som jag målat tre gånger, kört med trimmer i sex timmar hos pappa, klippt gräset (4.000 m2) på vårt torp så att gräsklipparen lade av, varit och lyssnat på jazz (wow), druckit en helvetes massa whisky och ännu fler öl, skrivat en onödig mängd OT-inlägg, övat på nya basen (YEAH!), ja nu orkar jag inte skriva mer....... Idag? 🙁 ..ja själv skulle man knappt orka röra ett finger.... ....oops. Nu rörde jag ett finger. 😉 Njaeae, har ju varit fler dar i veckan...... Men jag har också druckit en massa kaffe, ätit några muffins, hjälpt grannen att såga ner en pil, tvättat några bilar, borstat tänderna och lite annat.... Aha! 🙂 ..men det låter trevligt trots allt. Tummen upp!! Yeah, nice week edit: wow, sidan 333 är min, är det inte något magiskt med 333 (eller djävulskt eller nåt?) Redigerat 5 augusti 2005 av Per_a_55
Recommended Posts