MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 bilder är onda varelser. jag var i bildien ( deras hemland ) för en vecka sedan, jag blev påhoppad av fyra bilder,
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 bilder är onda varelser. jag var i bildien ( deras hemland ) för en vecka sedan, jag blev påhoppad av fyra bilder, 🙂 Men de kan vara roliga att titta på ändå! 😉 Som tur är håller jag mig på säkert avstånd från bilderna! Särskillt de m,örka bilderna! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Särskillt de m,örka bilderna! 😉 är du rasist? 😄😄🙂
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Sen finns de även de ultravita bilderna! Med ännu mer vitt på högerkanten! Brukar hålla ihop med bilder med kängor å bomberjackor!
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Va? Vilken bas då? ...den där? ---> Ompaompaompaompa 😕 uwara basen 😄 uwara uwara uwara umpa uwara! Jasså ahaaaaaa. Jadenvarettoriginalkörpåden. 😛 dekanjaglova! 😄 uwara pam pam uwara kick kick uwara umpa umpa!
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) tjej-rumpa 😕 Redigerat 5 augusti 2005 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Kika min nya demopost! Jag har dammat av lite gamla grejer och valt att dela med mig av dom 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HUr kommer detta gå! k9 utan - 😮 ...det kommer att bli helknäppt lixom. 😄😄😕 Det är ett för kort nick. 🙁 pluss att - & - har en viss betydelse i mitt "varumärke" också! 😛 I värstafall får jag väll regga ett nytt användarkonto!! 🙂 äsch! byt till k9 bara! 😄 eller 9k kanske? klass 9k på björkjunga skolan?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 man kanske skulle ta och duscha?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 undrar hur man skulle lukta om man ALDRIG duschat?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 HUr kommer detta gå! k9 utan - 😄 ...det kommer att bli helknäppt lixom. 😄🙂😕 Det är ett för kort nick. 🙁 pluss att - & - har en viss betydelse i mitt "varumärke" också! 😛 I värstafall får jag väll regga ett nytt användarkonto!! 🙂 äsch! byt till k9 bara! 😄 eller 9k kanske? klass 9k på björkjunga skolan? 🙁 Snälla magistern jag vill inte gåom en klass till!!! 🙁 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 undrar hur man skulle lukta om man ALDRIG duschat? 😄 Illa så klart!!! 😕 😄 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 man kanske skulle ta och duscha? 😕 Får man ett nytt namn då?? 😛 näe, du får 2 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Lyssnar på Turkarna nu! Soft YO! 😕 (hur gammal är den?) vet inte 😛 jag har ju bara den kopierade filen av den där, så det står ju inte när orginal filen är skapad 😄 Och project filen finns inte kvar
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 -K9-: Varumärke? Har du kennel eller nåt?! 😕😛 😄
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 -k9- döp om dig till knio, det låter lite ninja-aktigt...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 -k9- döp om dig till knio, det låter lite ninja-aktigt... Faktiskt! Eller typ kay_nine! 😕
nkai Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 -K9- : Har det öht någonting med jyckar att göra då? 😕
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 -k9- döp om dig till knio, det låter lite ninja-aktigt... Gillar inte ninjaprylen! 😕 Det skall vara Kinesisk kampsport!!!!! sorry - ta chnaijo då 😛
Recommended Posts