MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Ska slagga nu. Är gubbtrött. Ska nog kila till Rothovs Parken imorgon. Den är go. (Låter jag som någon från götet nu?) Redigerat 5 augusti 2005 av MarcusRombo
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vet ni vad Saddam Hussein badar i? Irakvatten 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Vet ni vad Saddam Hussein badar i? Irakvatten 😛 😄
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Min mormor är dålig på det där med flexikoppel 😛 Go natt Viktor
Linus Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Hupp! Är det någon som vet vart man kan skaffa ett liv??? 🙂 Beställ från Ellos
Marängen Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Fy fan vilken otrevlig bild att vakna till Hackeman 🙂 (vart fan den nu tog vägen...men det var en snubbe med huvet i sin egen röv) Nu är min morgon förstörd så nu måste jag äta amerikanska pannkakor till frukost: Ingrediensertill 2 pers: 2 1/2 dl mjöl 2 tsk bakpulver 1/2 tsk salt 1 msk socker 2 1/2 dl mjölk 2 msk flytande marg. 1 ägg Lite margarin till stekningen. Tillagning: Blanda mjöl, bakpulver, salt och socker i en skål. Vispa i mjölk, smör och till sist ägget. Smält lite matfett i en het stekpanna. Lägg i en slev av den ganska fasta smeten och bred ut till 10-12 cm. Vänd pannkakorna när de får bubblor på ovansidan. Lägg dem på ett fat i 100° varm ugn om de inte ska ätas direkt. Servera med bär eller sylt. Pannkakorna passar bra som ett mellanmål. Sådeså. Lycka till! 😄 Redigerat 5 augusti 2005 av Marängen
Per_a_55 Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Spana in dom här tuffingarna! Såg detta av en slump i musikborsen på internet. 4st LP 1st LP Dom finns här också.
Linus Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Spana in dom här tuffingarna! Såg detta av en slump i musikborsen på internet. 4st LP 1st LP Dom finns här också. Mmm, de är tydligen bra enligt skojaren Svalander 😉 Det är sällan man hittar något som förutsättningslöst kan rekommenderas. Detta är dock en sådan produkt. Ljudet från svarta CDR är mycket lugnare och mera dynamiskt än från en "vanlig CDR" som kan vara nog så skramlig. Ljudet från en Verbatim CDR ligger nånstans mittemellan men kan inte mäta sig med dessa. Det skiljer dock i ljudet även på svarta CDR. 😳😄😮😆
red_house_painter Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Spana in dom här tuffingarna! Såg detta av en slump i musikborsen på internet. 4st LP 1st LP Dom finns här också. var ligger "HÄR" då? jag har också hört att svart skivor låter bättre EDIT: Räcker ju ifs att se på bilden att det står teknikmagasinet... åååååh... seeeeegheeeeet till max 🙂 Redigerat 5 augusti 2005 av red_house_painter
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Hej folket! vad mycket man missar när man inte sitter vid datorn en dag 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) öh. god morgon. är det här ett sådan däringa forum? Jag känner mig såhä'r just nu: EDIT: Det är alltså inte jag på bilden 🙂 Redigerat 5 augusti 2005 av MarcusRombo
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 uwara uwara uwara! Vad tycker ni om min trance bas? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Pasta + korv = 😉 pasta +bacon +svamp = 😄
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Va? Vilken bas då? ...den där? ---> Ompaompaompaompa 😉 uwara basen 😄 uwara uwara uwara umpa uwara!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 jag har inte ett enda program på datorn nu typ. msn + explorer +vlc + winamp är det jag har. väntar på att någon kan låna mig en xp skiva så jag kan göra mig av med den här disken.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 hmm, kanske borde spela basket någon dag snart, jag verkar fortfarande ha tekniken kvar i blodet 😉
Recommended Posts