musik (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hej! HJÄLLLLPPPPPPPP!!!!!!!!!!! VAD har E-bay för e-postadress eller telefonnummer???? Vi råkade av misstag bjuda åt hillvette för mycket för en grej - snubblade på tangenterna. :musik 🙂
VacUm Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Sugen på paj? 🙂 Om man ändå visste vem som skulle få den i ansiktet... Känns fel att klaga på Firefox, för uppenbarligen är det en inkonsekvens i forumets sätt att hantera citat. Äh, jag tar en paj och har den i beredskap. EDIT: Fixade citatet Kollade igenom den genererade källkoden i firefox här nu. FF verkar tro att ganska mycket på slutet är kommenterat (kollade när det var fel). Välj visa källa när det strular nästa gång så ser du själv.
Björn Olsberg Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Kollade igenom den genererade källkoden i firefox här nu. FF verkar tro att ganska mycket på slutet är kommenterat (kollade när det var fel). Välj visa källa när det strular nästa gång så ser du själv. Bra tips. Kollar det genast när det händer igen.
VacUm Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 efter "<!--QuoteBegin--k9-+3 August 2005, 23:57-->" uppfade firefox ca 50-60 rader som kommenterade, och efter "<!--QuoteBegin-Per_a_55+3 August 2005, 23:57-->" var det inga som helst bekymmer (tidigare i koden). Måste va en bugg i firefox.
VacUm Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Olsberg: hur pass mycket koll har du på php? testa att slänga in ett \n efter den writear ut kommentarerna, eller lägg in en dummy-kommentar efter varje kommentar som garanterat funkar.
musik (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hej! Hur får man fram e-postadressen eller telefonnummer till E-BAY???? PANIK!!!!!!! Bjöd för mycket, feltryck! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hej! Hur får man fram e-postadressen eller telefonnummer till E-BAY???? PANIK!!!!!!! Bjöd för mycket, feltryck! 🙂
Pico Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hej! Hur får man fram e-postadressen eller telefonnummer till E-BAY???? PANIK!!!!!!! Bjöd för mycket, feltryck! 🙂 Haru läst mitt svar i din tråd? Kanske är en hjälp på vägen...
Pico Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Tja Hoj! Hej! Här blidde det nåt fel 😛 Jepp, så jag blir tvungen att spionera med IE. 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Det där felet är jag så trött på så jag läser numera forumet alltid i IE. Skall bli skönt att kunna byta tillbaka till Firefox sen när problemet är löst. För det här ordnar du väl Björn? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Jag vill också ha någe att gnälla över! 😛😉 Gnäll på mig, jag är van 😛😄🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Jag vill också ha någe att gnälla över! 😛 😉 Gnäll på mig, jag är van 😄🙂😛 Törs inte gnälla på dig om du är en halvgud! 🙂 Halvgud? Förstår nog inte riktigt nu. Pratar vi om Van Gohg, Van Halen eller Van Helsing?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Näe, nu skall jag slagga! Peace out!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 hej hopp tjollasnopp! jag har inte ens försökt sova 😉 men nu så! ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 (redigerat) EDIT: oj Redigerat 4 augusti 2005 av MarcusRombo
VacUm Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 k9! 😛 Det är du som sabbar forumet så det blir fel för oss FF-anv. NÄr nån citerar dig så får firefox spatt. Beror på att ditt nick börjar med "-".
hackeman Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 k9! 😳 Det är du som sabbar forumet så det blir fel för oss FF-anv. NÄr nån citerar dig så får firefox spatt. Beror på att ditt nick börjar med "-". Ehh... så Firefox klarar inte ens ett "-" ?! En sån bajsbrowser. 😛
VacUm Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 k9! 😳 Det är du som sabbar forumet så det blir fel för oss FF-anv. NÄr nån citerar dig så får firefox spatt. Beror på att ditt nick börjar med "-". Ehh... så Firefox klarar inte ens ett "-" ?! En sån bajsbrowser. 😛 Det är kommentarer den inte fixar.. <!--blahblah -k9--992 blabla--> den fattar dubbla "-" som helt fel och hittar inte endtaggen på kommentaren. Kass! Men byter -k9- nick eller om Olsberg moddar lite i php-scripten så är ju problemen ur världen.
musik (oregistrerad) Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Hej! Canon MVX40 mini-dv-kamera har audiodubbning (d.v.s. att lägga på ljud efteråt), endast via den inbyggda miken. Innebär det att man i princip inte kan göra en musikvideo med den kameran? Är det inte i ett videoredigeringsprogram man fixar ihop filmen med musiken? Alltså, först filmen jag videon och för över den till pc:ns hdd. Sedan lägger jag in låten från DAT/cd/annat till pc:ns hdd och slutligen, med användande av ett videoredigeringsprogram fixar ihop filmen med ljudet/låten. Är det inte så man gör? Och då går man väl inte via en kameras eventuella "analog in" för att få ihop det? 😛 :musik
Pluffo Postat 4 augusti 2005 Trådstartare Postat 4 augusti 2005 Hej! Canon MVX40 mini-dv-kamera har audiodubbning (d.v.s. att lägga på ljud efteråt), endast via den inbyggda miken. Innebär det att man i princip inte kan göra en musikvideo med den kameran? Är det inte i ett videoredigeringsprogram man fixar ihop filmen med musiken? Alltså, först filmen jag videon och för över den till pc:ns hdd. Sedan lägger jag in låten från DAT/cd/annat till pc:ns hdd och slutligen, med användande av ett videoredigeringsprogram fixar ihop filmen med ljudet/låten. Är det inte så man gör? Och då går man väl inte via en kameras eventuella "analog in" för att få ihop det? 😛 :musik Audiodubbning är till för otekniska morföräldrar som vill lägga kommentarer på Götes 70-årskalas. Fixa du det där i ett videoredigeringsprogram. En aaaaning smidigare 😳
Recommended Posts