MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 boom thcika boomboom boom thcika!
Pazo Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 boom thcika boomboom boom thcika! pam pam ptish pam ump!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 juste du är ju yngre än mig Ja, så jag har ingen dotter. Det har väl inte du heller antar jag?
Pazo Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 (redigerat) mina skönaste braller håller på å gå sönder Redigerat 3 augusti 2005 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 boom thcika boomboom boom thcika! Det ser ut så här i en step sequencer: boom förkortas som b, och tchika förkortas som t 😛 b 2 3 4 t 6 7 b b 10 b 12 t 14 15 16 😄😛
Pazo Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 boom thcika boomboom boom thcika! Det ser ut så här i en step sequencer: boom förkortas som b, och tchika förkortas som t 😄 b 2 3 4 t 6 7 b b 10 b 12 t 14 15 16 😛😄😛
Pico Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 boom thcika boomboom boom thcika! Det ser ut så här i en step sequencer: boom förkortas som b, och tchika förkortas som t 😄 b 2 3 4 t 6 7 b b 10 b 12 t 14 15 16 😛😄😄 I second that... 😛
Björn Olsberg Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 (redigerat) Tjena Olsberg! Nänä, håll dig borta från mig. Jag är ingens dotter, bara så du vet. EDIT: Redigerat 3 augusti 2005 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Nänä, håll dig borta från mig. Jag är ingens dotter, bara så du vet. Det slog mig just att min mor hade bestämt sig för att jag skulle heta Emma, men i besvikelsen över att det kom en son så fick straffet bli Björn. PS. E:et i Björn E står inte för Emma, så roligt ska vi inte ha det.
Pico Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Nänä, håll dig borta från mig. Jag är ingens dotter, bara så du vet. Det slog mig just att min mor hade bestämt sig för att jag skulle heta Emma, men i besvikelsen över att det kom en son så fick straffet bli Björn. PS. E:et i Björn E står inte för Emma Ja men tack, där sprejade jag skärmen med äpple!
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hej Nu är jag tillbaka från sommarstället igen. Jag förstår att ni har haft det tråkigt utan mig... men nu är allt som vanligt igen
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hm, mycket döttrar blev det..... Nu har vi sett Hajar som hajar (har legat här i evighet, men nu blev det av). För info: Hon är söt (inte lik far alltså), och singel? (dom är kompisar sägs det). MarcusR, håll dig borta från min släkt..... 😆
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 123123222211 Ta fram klaviaturet o spela det där 😆
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Måste gå ner till pianot då, men det är upptaget 😆
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Måste gå ner till pianot då, men det är upptaget 😆 Ajfan, av vem? Annars kan du ju iofs spela det där i huvet...😠 1 = Grundton (Om C-dur = C) 2 = Stor sekund (Om C-dur = D) 3 = Stor ters (Om C-dur = E) .Viktor
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Måste gå ner till pianot då, men det är upptaget 😆 Ajfan, av vem? Annars kan du ju iofs spela det där i huvet...😠 1 = Grundton (Om C-dur = C) 2 = Stor sekund (Om C-dur = D) 3 = Stor ters (Om C-dur = E) .Viktor Tösen, men nu slutade hon för hon skall se en ny film (inte jag dock)
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Måste gå ner till pianot då, men det är upptaget 😆 Ajfan, av vem? Annars kan du ju iofs spela det där i huvet...😠 1 = Grundton (Om C-dur = C) 2 = Stor sekund (Om C-dur = D) 3 = Stor ters (Om C-dur = E) .Viktor Tösen, men nu slutade hon för hon skall se en ny film (inte jag dock) Den på SVT1 som börjar 21.00? En kompis sa att jag skulle se den så jag får väl lyda hans order... lycka till med piano-spelandet sålänge 😱
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Måste gå ner till pianot då, men det är upptaget 😆 Ajfan, av vem? Annars kan du ju iofs spela det där i huvet...😠 1 = Grundton (Om C-dur = C) 2 = Stor sekund (Om C-dur = D) 3 = Stor ters (Om C-dur = E) .Viktor Tösen, men nu slutade hon för hon skall se en ny film (inte jag dock) Den på SVT1 som börjar 21.00? En kompis sa att jag skulle se den så jag får väl lyda hans order... lycka till med piano-spelandet sålänge 😱 Ingen aning vilken kanal...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 (redigerat) MarcusR, håll dig borta från min släkt..... 😱 😲😉😠😮😉 EDIT: Men tösen då? NI är väl inte släkt hoppas jag 😆 Redigerat 3 augusti 2005 av MarcusRombo
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 MarcusR, håll dig borta från min släkt..... 😲 😉😮😱😛😉 EDIT: Men tösen då? NI är väl inte släkt hoppas jag 😠 Min tös=min dotter, så vi borde väl vara släkt? (hoppas jag 😆 )
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 MarcusR, håll dig borta från min släkt..... 😲 😉😛😱😎😉 EDIT: Men tösen då? NI är väl inte släkt hoppas jag 😠 Min tös=min dotter, så vi borde väl vara släkt? (hoppas jag 😆 ) Trodde du kallade frugan för tös 😮 tös=tjej&kvinna 🙂 För du är väl gift Per? Isåfall vill jag bli som dig när jag blir stor 🙂
Per_a_55 Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 MarcusR, håll dig borta från min släkt..... 😲 😉😛😱😎😉 EDIT: Men tösen då? NI är väl inte släkt hoppas jag 😠 Min tös=min dotter, så vi borde väl vara släkt? (hoppas jag 😆 ) Trodde du kallade frugan för tös 😮 tös=tjej&kvinna 🙂 För du är väl gift Per? Isåfall vill jag bli som dig när jag blir stor 🙂 Frugan = toppentanten Dottern = tösen Pojkarna = pojkarna? Gift = ja Övrigt = hm?
Recommended Posts