hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 1 Någon mer? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Passar på att skryta om mitt lilla spel jag började på igår (nu med musik) http://vacum.mine.nu/arkanoid.swf Snyggt gjort, VacUm! Körde igenom alla banorna (mha en och annan ljusgrön förstås 😄) och upptäckte inte en endaste bugg. Inte illa mtp att du började igår.. 😉 fan, måste lära mig Flash, verkar så simpelt att jobba med. Shadows Dx-prylar var det värre med... funkade inte alls när jag testade (på en burk med DirectX 9.0c).. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 (redigerat) 25983 Första försöket 26866 första. EDIT: Helskön retro! Redigerat 27 april 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Ny lek: Alla söker på sitt användarnamn i googles bildsökning. Torre genererade: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Passar på att skryta om mitt lilla spel jag började på igår (nu med musik) http://vacum.mine.nu/arkanoid.swf Snyggt gjort, VacUm! Körde igenom alla banorna (mha en och annan ljusgrön förstås 😄) och upptäckte inte en endaste bugg. Inte illa mtp att du började igår.. 😉 fan, måste lära mig Flash, verkar så simpelt att jobba med. Shadows Dx-prylar var det värre med... funkade inte alls när jag testade (på en burk med DirectX 9.0c).. 😄 Inte en bugg? Att bollen studsar helt tokfel ibland för mig galen. Testat allt snart men får det inte o funka riktigt. Får nog tänka om helt. Koden börjar bli oroväckande lång med tanke på att det inte funkar ett skit bättre sen den var hälften så många rader.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Inte en bugg? Att bollen studsar helt tokfel ibland för mig galen. Det där kan ju lika gärna vara en feature som en bug. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Ny lek: Alla söker på sitt användarnamn i googles bildsökning. Torre genererade: Här är min bild. The Big Empty. Tack så mycket, Google. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Nähädu Danny, försök inte... googlar jag på Danny Cort får jag upp dessa snyggingar: Vilken av dem är du? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Nähädu Danny, försök inte... googlar jag på Danny Cort får jag upp dessa snyggingar: Vilken av dem är du? 😄 Han med pennan & pappret förstås. Jag är låtskrivare ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Han med pennan & pappret förstås. Jag är låtskrivare ju. Ååhh.. såklart. Asså ja' ba' syntax error ba' 😱 Hittade en kul bild på Olsberg: Och ännu några ännu äldre: Måste säga att det går på rätt håll, Olsberg! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Jag hittade också en kul bild på Olsberg. Inte visste jag att du hade gigat med Bob Hund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Låter tystnaden tala sitt tydliga språk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Och på VacUm hittar vi..... medelst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Det kan man ju alltid säga...svårt att så noga vetq, dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 fan, jag går ååt. Min fot är blå. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 http://k-k-k.com/online_application.htm Den dära gillade jag inte! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Jag gjorde bildsökning i Google på "wonderboy", fick 2 160 träffar. Ingen av dem lämpade sig för publicering här. Vet Ni om det finns något bildforum för klinisk sexologi, djurförsök eller brevduvefanatiker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 inläggs-contest någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Förresten, hur lägger man in bilder på forumet som man hittar på nätet, Du som läst Audiovisuell IT och allt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 [IMG=http://dinadress.com/dinbild.jpg] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Vem gör inlägg nr 1 000 och vad bjuder Olsberg på då? Ett TDM-system, månne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 jadu. Hur som helst, vi får tävla om inlägg 1000. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Hittade en kul bild på Olsberg: Konstigt, när jag sökte på Olsberg hittade jag den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 och den här Ok Oldsberg kanske jag råkade söka på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Konstigt, när jag sökte på Olsberg hittade jag den här Det är bara dina undermedvetna drömmar om dominans som ger sig tillkänna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Det är bara dina undermedvetna drömmar om dominans som ger sig tillkänna. Undermedvetna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts