musik (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Röda Ögon har jag sett i specifikationerna för kameror, men Blåa Ögon? Nää... 🙂 :musik
Per_a_55 Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Röda Ögon har jag sett i specifikationerna för kameror, men Blåa Ögon? Nää... 🙂 :musik När djävulen är iskall får han blå ögon (gammalt Harplingeordspråk!) edit: 7,2 och Laphroig befrämjar inet stavningen 🙂 Redigerat 2 augusti 2005 av Per_a_55
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Uhm... skrev jag just ett inlägg åt Marcus? Fan vilken skum läsare/board det här är. Tack i så fall 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag vill ha en egen måne! 😆 Gärdestads? Nej en egen! Du kan ju ta hans, han lär ju inte behöva den mer 😆😆😆😆😆😆😆😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag vill ha en egen måne! 😆 Gärdestads? Nej en egen! Du kan ju ta hans, han lär ju inte behöva den mer 😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Äh!! Det är snyggare med peruk..... 😆 hmm, jag vet inte det jag.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Efter 2 dagars relativt hård träning nu är mina lår HELT SLUT. Ska bli skönt med 1 (!) dags vila nu. Kan knappt gå 😆 Och ända skall jag gå på stan med Ida imorgon, ska vi slå vad om hur många meter jag orkar? Hej då, dagboken!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Är det en synd att laga mat så här dags? 😆 Absolut inte, det är det aldrig.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Har föresten ändrat mig jag vill inte ha en egen måne längre! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Har föresten ändrat mig jag vill inte ha en egen måne längre! 😆 Vad ser du så sur ut för? Jag är besviken. 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Har föresten ändrat mig jag vill inte ha en egen måne längre! 😆 Vad ser du så sur ut för? Jag är besviken. 😆 Varför då? För att jag redan köpt en åt dig. 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Har du moonat mig? Så trevligt! 😆😆😆 😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Du får lite extra prylar med, 3 prostituerade jag plockade upp på vägen hem. EDIT: Mjukare språk Redigerat 2 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Vem är den där classic som inte skriver?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 KOLLA IN DEN NYA AVDAMMNINGEN! NU! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Kom igen nu! Det här avsnittet handlar ju om hamstrar! 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 På teve eller? Men snälla Grahn! Minns du när jag dammade av din gamla snutt tråd? Jag har gjort det igen. Fast nu har jag istället dammat av Pluffos hamster tråd 😄😉😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 På teve eller? Men snälla Grahn! Minns du när jag dammade av din gamla snutt tråd? Jag har gjort det igen. Fast nu har jag istället dammat av Pluffos hamster tråd 😄😛😏 JASSÅÅÅÅ NU....ser jag!! 😉 Sorry!!!! 😄😆😆 😛😄😆😄😛 Se så! Check it out! 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Nu stack Grahn till hamster tråden! 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 GRAHN! Nu skriver du här eller i hamster tråden, annars måste jag tyvärr komma hem till dig och göra dig mer OT!!! Det kan bli Kanal 5s nya serie! Extreme off topic makeover
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 GRAHN! Nu skriver du här eller i hamster tråden, annars måste jag tyvärr komma hem till dig och göra dig mer OT!!! Det kan bli Kanal 5s nya serie! Extreme off topic makeover ...det låter trevligt. 😆😏😛 Eller nej jag menar: ...kollade på hamster videon. Värst vad råttorna spelar. 😛 😆😛😉😄😄😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 😉 Lavalampa är riktigt cool, var och snodde min systers idag, det är rött grejs i den 😆 Väldigt fascinerande 😏 Nöjd med min stöld faktiskt 😄 Förresten, det är skönt att din gamla avatar är tillbaka 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Du grahnnen! Nu ska jag sova! Syns imorgon! P's! 😏
Marängen Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Morrn morrn! Korv Stroganof En falukkorv En lök 1 msk margarin 3 dl mjölk 3 msk tomat puré 3 tsk vetemjöl persilja till garnering 1. Skala och haka löken. Bryn den sedan i stekpannan. 2. Strimla falukorven och bryn den. 3. Blanda mjölk, tomatpurén och vetemjölet i redningsbägare innan det hels över de andra ingredienserna. 4. Rör om och låt koka på svag värme. 5. Lite persilja på toppen. Servera med ris eller makaroner. Lycka till!
Pico Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hmm, det var en bra idé, korv stroganof... Får det tamme tusen bli till middag. Var länge sedan nu... 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Vad fan? Vad är det här nu då?! Ibland händer det, det finns helt enkelt ingen återvändo! Jag känner mig rätt vilse. Vem fan är jag?
Recommended Posts