Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 Fan vad smart man är ibland! Handlade på Jam i Fjollträsk och släpade på mitt nyförvärv genom hela riket och kom just på att de står för frakten om man handlar över nätet! 😉😉 Vad blev det då?
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Weeeeeeeeeeeee, kan läsa igen! 😄 Hmm, firefox antar jag...
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😱 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😄 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. Snyggt citat?!?! 😛 SER NI!!? 🙁 😳 Tomt inlägg!! Av vem??? 😳 Inga tomma här - använd IE edit: enligt Picos önskan Tackar! 😄
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) 😳 Fan vad smart man är ibland! Handlade på Jam i Fjollträsk och släpade på mitt nyförvärv genom hela riket och kom just på att de står för frakten om man handlar över nätet! 😄 😳 Vad blev det då? En Focusrite Trakmaster pro, bidde det. En såddan häringa? edit: eller nåt sånt... Redigerat 1 augusti 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😳 Fan vad smart man är ibland! Handlade på Jam i Fjollträsk och släpade på mitt nyförvärv genom hela riket och kom just på att de står för frakten om man handlar över nätet! 😄 😳 Vad blev det då? En Focusrite Trakmaster pro, bidde det. En såddan häringa? edit: eller nåt sånt... Jopp! Nice! Nä, nu ska jag sova, natti!
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) Ahh men va fasen! Nu hakade det sig på k9's post. GRRRRRRRRRRRRRRR! Och så släppte det? 😄 Redigerat 1 augusti 2005 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Nu äter jag mackor med soltorkade tomater från södra italien, det ni! 😄😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) Nu äter jag mackor med soltorkade tomater från södra italien, det ni! 😄 😳 Coolt! 😄 ...äre gott da? Heeeelt sjuuukt gooott! 😱 Jag älskar soltorkade tomater. Kommer nog få en överdos snart 😳 Imorgon har jag tänkt baka amerikanska choklad muffins. Jag vill bli en riktigt muffin människa 😛 EDIT: baka heter det ju! inte baba Redigerat 1 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Nu äter jag mackor med soltorkade tomater från södra italien, det ni! 😄 😳 Coolt! 😎 ...äre gott da? Heeeelt sjuuukt gooott! 😱 Jag älskar soltorkade tomater. Kommer nog få en överdos snart 😳 Imorgon har jag tänkt baka amerikanska choklad muffins. Jag vill bli en riktigt muffin människa 😛 EDIT: baka heter det ju! inte baba Grattis!! 😄 Du får dela med dig av dina bästa recept sen Grahn! 😄 Nu ska jag spela Diablo, hoppar in här sen! 🙁
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Ja, det är väl bättre att lägga upp den än att lägga ned den? Zööööööööööva! 😄 :musik
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 k9.... Vad är det för skillnad på en villa och ett hus? Och en lantgård och en villa? prosit//:musik
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Hmm... Frågade en gubbe om han bodde på lantgård. Då frågade han arg: nä, alla bönder bor i hus! Tror du jag bor bland grisarna eller? 😄 :musik
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Så om man bor i villa bor man alltså i hus? Då är det samma sak. Eller vad gör en villa till en villa? Extra smala stuprännor? :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Go natt! Har du fått lov att vara här? Är inte du en sådan däringa typ som faktiskt pysslar med musik? I sådant fall borde du inte komma hit igen. Här hänger bara vi oseriösa töntar utan socialt liv. 🙂 EDIT (utan en faktisk edit, mest för att det är kul): 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 ' ajd | is my head still on? säger: För några kanske de är så. Är man kär så är man då spelar inget annat roll don't cha wish ya boyfriend was hot like me? säger: Nej, det är kanske lite sant. don't cha wish ya boyfriend was hot like me? säger: Men jag tycker inte om hela den där prylen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Nighty Naughty!! 🙂 :musik 😆 Natti!
Recommended Posts