MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Hej! 3800 kr för en plastpåse. Är det dyrt? Såg en som såldes som regnskydd till videokameror. Transparent (såklart), lite kraftigare bara kanske, men inget märkvärdigt alls, lite ned nedtill såg det ut att vara... Hmm. 🙂 :musik 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Ska vi ta ett till inlägg kanske?
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Är det meningen att jag ska dra till på volley eller en språngskalle då? När kommer inlägget? 😉 :musik
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus?
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Tog semester! Åkte till Stockholm och jobba lite! Jobba? Det har jag glömt hur man gör..... Men Internet, finns inte det i Stockholm också?
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. Snyggt citat?!?! 😄
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. 😉😄
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) What the hell? Citerade ju Pers "finns inte internet i Stockholm?" Redigerat 1 augusti 2005 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. 😉😄 Men jag påpekade ju precius det där 😛 Har ni inte sett mitt inlägg eller låtsas ni bara om som jag inte finns? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. Snyggt citat?!?! 😄 SER NI!!? 😄
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Och nu när jag försöker citera blir det var-mep-mep whatever... <insert code-snippet here>
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. 😉😄 Men jag påpekade ju precius det där 😛 Har ni inte sett mitt inlägg eller låtsas ni bara om som jag inte finns? 😄 Vem är du?
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 What the hell? Citerade ju Pers "finns inte internet i Stockholm?" Tappade visst lite text då, men nu hajar jag! (kanske?)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Och nu när jag försöker citera blir det var-mep-mep whatever... <insert code-snippet here> 😉 Det skulle vara kul att börja rediera citaten nu va Per? 😉
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? nepp, finns inte där!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. 😉😄 Men jag påpekade ju precius det där 😄 Har ni inte sett mitt inlägg eller låtsas ni bara om som jag inte finns? 😄 Vem är du? I'm the ninja 😛
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😛 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. Snyggt citat?!?! 😄 SER NI!!? 😄 😉 Tomt inlägg!! Av vem??? 😄 Inga tomma här - använd IE edit: enligt Picos önskan Redigerat 1 augusti 2005 av Per_a_55
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😉 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? nepp, finns inte där! 😄😄😄😛😄😄
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 😄 FAN! Vad ni harskrivit grabbar! 😉 😄 Hej knio, var fan håller du hus? Nepp, finns inte där. 😉😄 Men jag påpekade ju precius det där 😄 Har ni inte sett mitt inlägg eller låtsas ni bara om som jag inte finns? 😄 Vem är du? I'm the ninja 😛 Jaja, det förklarar allt 😄
Per_a_55 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Nu fick Pelle det där var-mep. Jag har ingen war-mep, vad är det? nÅgon ny kul leksak till studion?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Den här tråden är magisk. Det händer massa skumma grejer! 😉
Recommended Posts