nkai Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Bara för att vara riktigt nördig så måste jag bara vara med på denna sidan. 🙂
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Bara för att vara riktigt nördig så måste jag bara vara med på denna sidan. 🙂 Jag med... 🙂
red_house_painter Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Om 30min åker jag på date! 😄 🙂 hihi 😎 🙂 andas andas andas andas 🙂
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 (redigerat) Målarn på väg till date... ? 🙂 Asch, buggar... Uppklädd... Redigerat 1 augusti 2005 av Pico
red_house_painter Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Målarn på väg till date... ? 😄 Asch, buggar... Uppklädd... Hur i helvete fick du tag på min bild!? måste varit mamma som fotade med digitalkameran
red_house_painter Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 åååh jag är så nervös! Hon är lesbisk dessutom. Hur går man tillväga då? aja wish me luck! Skriver jag inte här inatt så är jag antingen död eller i himlen 😄
hackeman Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 åååh jag är så nervös!Hon är lesbisk dessutom. Hur går man tillväga då? 😄 Lesbisk? Då har du ju inte mycket att hämta. Du menar kanske att hon är bi?
red_house_painter Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 åååh jag är så nervös!Hon är lesbisk dessutom. Hur går man tillväga då? 😄 Lesbisk? Då har du ju inte mycket att hämta. Du menar kanske att hon är bi? nää jag menar lesbisk! haha hon ser ut som en... men hon vart sur när jag sa det då jag först träffade henne... FAN! JAG KANSKE INTE SKA PÅ DATE! HON KASNKE BARA SKA DÖDA MIG PÅ BIOSALONGEN! 😮
hackeman Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 åååh jag är så nervös!Hon är lesbisk dessutom. Hur går man tillväga då? 😄 Lesbisk? Då har du ju inte mycket att hämta. Du menar kanske att hon är bi? nää jag menar lesbisk! haha hon ser ut som en... men hon vart sur när jag sa det då jag först träffade henne... Haha... vafan... smidigt att kalla en främmande tjej för lesbisk första gången man träffar henne... 😮 Fast om hon ändå träffar dig efter det kanske du hade rätt. 😉
tordA Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 min sommarstuga och jag som har brutit benet... 😮 😄 inte !
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Hård träning idag. Ska äta lite nu. AJ näe, jag sitter nog kvar här
Veronica (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Som ny på detta forum kan man inte missa att bidra till denna oerhört spännande tråd! Ehh... Lycka till på dejten, hoppas du har nån som kollar att du kommer hem ordentligt. Kan tänka ut ett och annat öde som väntar nån som ger en sån kommentar. 🙂
Pico Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Borde finnas varningstext från Socialstyrelsen på denna tråd. Den är beroendeframkallande!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Borde finnas varningstext från Socialstyrelsen på denna tråd. Den är beroendeframkallande! 😉🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Hej! 3800 kr för en plastpåse. Är det dyrt? Såg en som såldes som regnskydd till videokameror. Transparent (såklart), lite kraftigare bara kanske, men inget märkvärdigt alls, lite ned nedtill såg det ut att vara... Hmm. 🙂 :musik
Recommended Posts