Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.

- Syrran, Du kan väl ta av dig handduken?

- Nämen Per! Vad är det du säger? Du har väl sett mig naken förut?

- Snälla Snälla Snälla...

Efter mycket tjat...

- Okey då.

Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:

- Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

😄😄😆😆😆😆😆😆

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat
Mannen och frun ligger i sängen, han börjar smeka sin hustru över ryggen varpå hon säger

- Inte ikväll jag skall till gynekologen imorgon.

Mannen vänder på sig och försöker sova, en liten stund senare är han dock tillbaks med sina försök och smekningar, hustrun utropar en aning förargat

- Älskling, jag sa ju att jag skall till gynekologen imorgon.

Mannen svarar direkt

- Javisst, men du skall väl inte till tandläkaren !!!

😆😄😆😄😆

Postat

Det var en man som var på ett vernissage i stan. Han gick runt och tittade på tavlorna och efter en stund stannade han vid en speciell tavla som han tyckte var intressant, motivet var 3 negrer bland en massa berg.

Det intressanta var att en av dem hade en vit pitt. Han hade stått framför tavlan nu mer en halvtimme och detta hade konstnären uppmärksammat så han gick fram och frågade:

- Jag har sett att du har stått här väldigt länge, du är kanske intresserad av konstverket?

- Nja det är ju en fin tavla men det är en sak jag inte förstår.

- Jasså, vad kan det vara då?

- Jo, jag undrar varför en av de tre negrerna har en vit pitt?

- Nej, nej, nej, du har missuppfattat det hela. Detta är inte tre negrer utan tre kolarbetare ifrån Anderna där en av dem varit hemma på lunchen.

Postat

När lille Filip en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att där stod mamma och drog fram och tillbaks med pappas snopp.

Filip undrade på barns vis vad det var som föregick. Hans mor fann sig snabbt och svarade:

- Jo du förstår pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden så jag släpper bara ut lite luft ur honom.

Fadern log generat men lättad över hustruns kvicka svar.

- Det är ingen ide. sa Filip: Så fort du åkt iväg till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.

Postat
Vi är snart där!!

Jo, lite kul så länge...

En liten pojke kommer in i köket för att äta frukost. Eftersom han bor på en bondgård frågar hans mamma om han gjort sina morgonsysslor.

- Nej, inte än svarar pojken.

- Det måste du göra innan det blir frukost, säger mamman.

Pojken blir sur så när han matar kycklingarna sparkar han till en av dem. Han gör samma sak mot korna och samma sak mot grisarna. Pojken går sedan in för att äta sin frukost och på bordet står endast en tallrik med flingor framdukad.

- Varför får jag inte bacon och ägg? frågar pojken. Och varför får jag ingen mjölk till flingorna?

- Jag såg hur du sparkade till en ko så därför får du ingen mjölk svarar mamman. Jag såg även hur du sparkade på en kyckling och en gris och därför får du inte ägg eller bacon heller.

I samma sekund kommer pappan i familjen in i köket, han får syn på en mus som han sparkar till. Pojken tittar då upp på sin mamma, ler sitt största leende och säger:

- Ska du eller jag berätta?

Postat
Vi är snart där!!

Jo, lite kul så länge...

En liten pojke kommer in i köket för att äta frukost. Eftersom han bor på en bondgård frågar hans mamma om han gjort sina morgonsysslor.

- Nej, inte än svarar pojken.

- Det måste du göra innan det blir frukost, säger mamman.

Pojken blir sur så när han matar kycklingarna sparkar han till en av dem. Han gör samma sak mot korna och samma sak mot grisarna. Pojken går sedan in för att äta sin frukost och på bordet står endast en tallrik med flingor framdukad.

- Varför får jag inte bacon och ägg? frågar pojken. Och varför får jag ingen mjölk till flingorna?

- Jag såg hur du sparkade till en ko så därför får du ingen mjölk svarar mamman. Jag såg även hur du sparkade på en kyckling och en gris och därför får du inte ägg eller bacon heller.

I samma sekund kommer pappan i familjen in i köket, han får syn på en mus som han sparkar till. Pojken tittar då upp på sin mamma, ler sitt största leende och säger:

- Ska du eller jag berätta?

HAHAHAHA!

😄

Postat

Mannen till kvinnan: - Fan har du tatuerat en sol på musen?

- Ja nu har du klagat på vädret hela sommaren. Nu kan du ligga här och lapa sol hela vintern.

Postat
Mannen till kvinnan: - Fan har du tatuerat en sol på musen?

- Ja nu har du klagat på vädret hela sommaren. Nu kan du ligga här och lapa sol hela vintern.

😆😆😄😄😆😆

Postat

En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa.

- Jag ser att du också är omskuren.

- Omskuren?!! Nej här i norrland kallar vi det för slitage.

Postat

Den äldre kvinnan stod naken i badrummet när hennes make kom in. Han sa:

- Din kropp är lika vacker som den var för fyrtio år sedan. Tänk när du även kunde gå ned i spagat.

- O ja, sade hustrun, det kan jag fortfarande. Och gick ned i spagat. Slurp! Och så satt hon benhårt fast i golvet som en sugpropp. Maken försökte få upp sin hustru men lyckades inte utan var tvungen att ringa till doktorn.

När doktorn kom stod han en lång stund och tittade på eländet. Sedan fick han en idé och gick fram till kvinnan och började smeka hennes bröst. Hennes make blev förbannad och sa:

- Vad gör du? Sluta genast med det!

- Ta det lugnt, sade doktor, om ett tag blir hon fuktig och då kan vi dra henne över till golvbrunnen där borta.

Postat

Undrar varför jag alltid blir lika rädd för brödrosten?

Postat

Bögen som tog sin polare bakifrån kände att det tog stopp och utbrast:

- Du har något hårt och vasst i arslet!

- Nej men vad säger du, det kan jag väl inte ha?

- Jo, jag lovar.

- Ta ut det då!

- Men vad fan... det är en Rolex!

- Ha den äran!

Postat
Bögen som tog sin polare bakifrån kände att det tog stopp och utbrast:

- Du har något hårt och vasst i arslet!

- Nej men vad säger du, det kan jag väl inte ha?

- Jo, jag lovar.

- Ta ut det då!

- Men vad fan... det är en Rolex!

- Ha den äran!

😆😆😄😄😆

Postat

Vart tog alla vägen?

Postat

- Mamma, hur kom jag till egentligen? frågade 5-åriga Lisa sin mamma.

- Jo, sa mamma, du förstår att när pappas spermier befruktar ett ägg i min mage så gror det till ett litet barn.

- Ja men hur får du spermierna i magen då? Sväljer du dom?

- Nej, sa mamma, inte när jag ska ha barn. Men när jag vill ha en ny klänning så händer det.

Postat

Nä, nu får det vara nog med dåliga skämt! 😄

Postat
- Mamma, hur kom jag till egentligen? frågade 5-åriga Lisa sin mamma.

- Jo, sa mamma, du förstår att när pappas spermier befruktar ett ägg i min mage så gror det till ett litet barn.

- Ja men hur får du spermierna i magen då? Sväljer du dom?

- Nej, sa mamma, inte när jag ska ha barn. Men när jag vill ha en ny klänning så händer det.

😆😆😄😄😆😆

Postat
Nä, nu får det vara nog med dåliga skämt! 😄

😄😆😆 Nej, fortsätt!

Postat
Nä, nu får det vara nog med dåliga skämt!  😄

😄😆😆 Nej, fortsätt!

Nej, man kan ju få bra rykte ju....

Postat

Mintpastiller!

Postat

hoppas inte Olsberg kikar in och stänger igen tråden pga alla konstiga ord 😄

Postat (redigerat)

Hepp!

Edit: En kvar!

Redigerat av Per_a_55
Postat

ja nu jävlar! 😄

Postat

Undrar vem som kommer ta den? 😄

Postat

Blir väl du, jag satsade på 299 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.