Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Förlåt om jag bryter mot alla lagar 😄 Naturlagarna? 😆 Njae, tänkte mest på forumlagarna... Två obducenter sitter och samtalar i fikarummet efter dagens arbete. Den ena säger till den andra: - Det var en konstig arbetsdag idag. Du förstår, jag obducerade en kvinna tidigare och hon hade världens klitoris!! Den var som en saltgurka!! - Oh, fan!! Vad den så stor?? Sa den andra. - Nä, men så salt...svarade den första.
Pluffo Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 Förlåt om jag bryter mot alla lagar 😆 Det var skördetid och på ängarna låg det höbalar. Drängen gick tillsammans med den unga pigan, och när dom gick förbi en höbal låg det två personer där och pippade. - Vad gör dom? Undrade pigan som inte visste vad dom gjorde. - ööö, ja dom steker fläsk. - Jaså, jaha! De gick vidare hemåt bondgården då dom fick se ytterligare ett par som låg och pippade. - Vad gör dom då? Undrade pigan. - Ja, dom steker fläsk dom med. - Jaha! Drängen som var intresserad av pigan, frågade lite försiktigt: - Du, du skulle inte vilja steka lite fläsk? - Jo, det skulle jag gärna, men jag har inte gjort det förut. Drängen och pigan började på och pippa, och precis när det gick för drängen så la han av en redig brakskit. - Vad var det? Undrade pigan förskräckt. - Ehhhh! Det var stekpannan som sprack. - Jaha det kunde jag ge mig attan på för jag fick hela fettan full av flott! Allvarligt talat....denna var bara 😄
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Det var ett en kille och en tjej som var rumskamrater på en internatskola och de började så småningom närma sig varandra. Men de tyckte det var lite pinsamt att vara öppna med det så de bestämde sig för att säga "ska vi spela poker" istället för "ska vi ligga med varandra". Detta funkade jättebra tills en dag då killen frågade: - Ska vi spela poker? - Nej, jag ska spela fotboll nu, sa tjejen. Killen blev lite sur men accepterade det. Efter ett tag så kom tjejen hem och sa: - Matchen blev inställd så jag kan vara med på poker i alla fall. - Jag orkar inte, jag har redan lagt en passians.
Pluffo Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 Förlåt om jag bryter mot alla lagar 😄 Naturlagarna? 😆 Njae, tänkte mest på forumlagarna... Två obducenter sitter och samtalar i fikarummet efter dagens arbete. Den ena säger till den andra: - Det var en konstig arbetsdag idag. Du förstår, jag obducerade en kvinna tidigare och hon hade världens klitoris!! Den var som en saltgurka!! - Oh, fan!! Vad den så stor?? Sa den andra. - Nä, men så salt...svarade den första. Earrr....Nu börjar jag bli rädd på riktigt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Förlåt om jag bryter mot alla lagar 😛 Det var skördetid och på ängarna låg det höbalar. Drängen gick tillsammans med den unga pigan, och när dom gick förbi en höbal låg det två personer där och pippade. - Vad gör dom? Undrade pigan som inte visste vad dom gjorde. - ööö, ja dom steker fläsk. - Jaså, jaha! De gick vidare hemåt bondgården då dom fick se ytterligare ett par som låg och pippade. - Vad gör dom då? Undrade pigan. - Ja, dom steker fläsk dom med. - Jaha! Drängen som var intresserad av pigan, frågade lite försiktigt: - Du, du skulle inte vilja steka lite fläsk? - Jo, det skulle jag gärna, men jag har inte gjort det förut. Drängen och pigan började på och pippa, och precis när det gick för drängen så la han av en redig brakskit. - Vad var det? Undrade pigan förskräckt. - Ehhhh! Det var stekpannan som sprack. - Jaha det kunde jag ge mig attan på för jag fick hela fettan full av flott! 😄😆😆😆😄😄 Shit, helt jävla sanslöst. 😄
Pluffo Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 Det var ett en kille och en tjej som var rumskamrater på en internatskola och de började så småningom närma sig varandra. Men de tyckte det var lite pinsamt att vara öppna med det så de bestämde sig för att säga "ska vi spela poker" istället för "ska vi ligga med varandra". Detta funkade jättebra tills en dag då killen frågade:- Ska vi spela poker? - Nej, jag ska spela fotboll nu, sa tjejen. Killen blev lite sur men accepterade det. Efter ett tag så kom tjejen hem och sa: - Matchen blev inställd så jag kan vara med på poker i alla fall. - Jag orkar inte, jag har redan lagt en passians. Hihi 😄
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Patienten till den vitklädde mannen: - Snälla hjälp mig, när jag och min man knullar känner jag ingenting! Han låter kvinnan lägga sig på undersökningsbänken, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar. - Kände du något? frågar han henne efteråt. - Nej, svarar kvinnan! Då måste jag kalla på min kollega som jobbar i nästa rum, säger han. Han kommer, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar. - Kände du något? frågade han henne efteråt. - Nej, svarar kvinnan! - Då måste du nog prata med en läkare, för vi är bara målare!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Patienten till den vitklädde mannen:- Snälla hjälp mig, när jag och min man knullar känner jag ingenting! Han låter kvinnan lägga sig på undersökningsbänken, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar. - Kände du något? frågar han henne efteråt. - Nej, svarar kvinnan! Då måste jag kalla på min kollega som jobbar i nästa rum, säger han. Han kommer, tar fram sin kuk och knullar henne allt vad han orkar. - Kände du något? frågade han henne efteråt. - Nej, svarar kvinnan! - Då måste du nog prata med en läkare, för vi är bara målare! 😆😄😄😆😛😄😄😆
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 😄😆😆 Två par som kände varandra bestämde sig för att byta partner för en kväll. Bytet gjordes. Efteråt låg det ena paret och småpratade i sängen. - Ja, du Benny. Det här var inte så dumt! - Det har du rätt i Kenneth. Hur tror du att det går för brudarna?
Pico Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Bonden skulle gå ut på åkern, så han bad drängen hämta stövlarna åt honom. Drängen gick genast in i huset för att hämta stövlarna, men väl innanför dörren träffar han på frun. "Jaha, vad vill du då?" sa frun. "Jo, det är så här att din man vill att jag tillfredställer dig!" sa drängen. "Är du alldeles från vettet?" frågade frun. "Inte alls" säger drängen "jag skall ta pigan också sa herrn" Pigan tittar upp förvånat 😄 och oförstående. "Ja men, då frågar jag väl herrn då, om ni inte tror mig?" sa drängen. "Ja gör det!" sa pigan och frun i kör. Drängen öppnar fönstret och skriker ut mot åkern; "Skall jag ta båda?" "JA MEN DET FATTAR DU VÄL ATT DU SKA?" skrek bonden irriterat.
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Sexiga Sussie gick på gatan. Normaltaxan för en stund med henne var 500 kronor. nu tänkte Sussie ändra på taxan. Hon tänkte pröva att ta betalt per juck. alltså tio kronor för in, tio kronor för ut, tiokronor för in osv. Så träffade hon sin första kund. Han accepterade den nya betalningsformen. Han stoppade in den och låg sedan helt stilla. - Men rör på dej karldj-l, morrade Sussie. - Kan inte, gnällde kunden, jag har bara tio kronor.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 😄 😆 😆 Två par som kände varandra bestämde sig för att byta partner för en kväll. Bytet gjordes. Efteråt låg det ena paret och småpratade i sängen. - Ja, du Benny. Det här var inte så dumt! - Det har du rätt i Kenneth. Hur tror du att det går för brudarna? HAHAHA 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Bonden skulle gå ut på åkern, så han bad drängen hämta stövlarna åt honom.Drängen gick genast in i huset för att hämta stövlarna, men väl innanför dörren träffar han på frun. "Jaha, vad vill du då?" sa frun. "Jo, det är så här att din man vill att jag tillfredställer dig!" sa drängen. "Är du alldeles från vettet?" frågade frun. "Inte alls" säger drängen "jag skall ta pigan också sa herrn" Pigan tittar upp förvånat 😄 och oförstående. "Ja men, då frågar jag väl herrn då, om ni inte tror mig?" sa drängen. "Ja gör det!" sa pigan och frun i kör. Drängen öppnar fönstret och skriker ut mot åkern; "Skall jag ta båda?" "JA MEN DET FATTAR DU VÄL ATT DU SKA?" skrek bonden irriterat. 😆😆😆😄😄
Pico Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Sexiga Sussie gick på gatan. Normaltaxan för en stund med henne var 500 kronor. nu tänkte Sussie ändra på taxan. Hon tänkte pröva att ta betalt per juck. alltså tio kronor för in, tio kronor för ut, tiokronor för in osv. Så träffade hon sin första kund. Han accepterade den nya betalningsformen. Han stoppade in den och låg sedan helt stilla.- Men rör på dej karldj-l, morrade Sussie. - Kan inte, gnällde kunden, jag har bara tio kronor. 😄
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Tre möss sitter i en bar och försöker bräcka varandra i vem som är tuffast. Den första musen sänker en sexa whiskey, drämmer glaset i bordet och säger: - När jag ser en råttfälla lägger jag mig på rygg och utlöser den med foten. Sen fångar jag bygeln med munnen och kör bänkpress med den för att få upp aptiten innan jag kalasar på osten. Den andra musen blir måttligt imponerad. Han hamrar ner två tequila shots vänder sig mot den första musen och säger: - När jag hittar råttgift så samlar jag på mig så mycket som möjligt, maler ner det och tar lite till kaffet varje morgon på så vis blir jag lite skönt hög resten av dagen. Den första och andra musen vänder sig nu till den tredje som drar en djup suck, tittar på de båda och säger: - Nej, nu får det vara slut på det här skitsnacket, jag måste hem och sätta på katten.
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Mannen klär av sig framför sin fru, spelar med musklerna och utbrister: - Här kan du skåda hundra kilo ren dynamit! - Ja... Synd bara att stubinen är så kort.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
Pico Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Hmm, tungt att köra buskis-duell mot Per. Snacka stryk man får! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Lite OT i vitsar i OT: Emma. | Längtan efter sommaren. - 33 dagar till sommarlov. säger: Du är den mest kerson jag känenr.. Emma. | Längtan efter sommaren. - 33 dagar till sommarlov. säger: känner* Marcus Rombo/ säger: kerson? Emma. | Längtan efter sommaren. - 33 dagar till sommarlov. säger: person* Marcus Rombo/ säger: mest vadå? Emma. | Längtan efter sommaren. - 33 dagar till sommarlov. säger: knäppaste
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Hmm, tungt att köra buskis-duell mot Per.Snacka stryk man får! 😄 Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken: - Kan man komma till himlen med benen före? - Nej, Pelle lilla, det tror jag inte att man kan. - Det var konstigt, fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek "Ohhh Gud, jag kommer! Ohhh Gud, jag kommer!" Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Jag citerar Grahn: "...snart blir väl denna tråden längre än den andra tråden som snart är längst men som skulle bli den kortaste tråden om alla andra trådarna på detta forum blir längre än den där tråden som ska bli lång."
Pico Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid.... Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv? HAHAH! 😄
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig. - Syrran, Du kan väl ta av dig handduken? - Nämen Per! Vad är det du säger? Du har väl sett mig naken förut? - Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat... - Okey då. Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa: - Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!
Pico Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Hmm, tungt att köra buskis-duell mot Per.Snacka stryk man får! 😄 Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken: - Kan man komma till himlen med benen före? - Nej, Pelle lilla, det tror jag inte att man kan. - Det var konstigt, fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek "Ohhh Gud, jag kommer! Ohhh Gud, jag kommer!" Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne! 😄
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Mannen och frun ligger i sängen, han börjar smeka sin hustru över ryggen varpå hon säger - Inte ikväll jag skall till gynekologen imorgon. Mannen vänder på sig och försöker sova, en liten stund senare är han dock tillbaks med sina försök och smekningar, hustrun utropar en aning förargat - Älskling, jag sa ju att jag skall till gynekologen imorgon. Mannen svarar direkt - Javisst, men du skall väl inte till tandläkaren !!!
Recommended Posts