Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 /~~~~\ /~~~~\ \ / \ / | |_____| | /~ ~\ /~~~~~-_| /~~\ /~~~\ |_-~~~~~\ \ ==== /| | O| | ^ | |\ ==== / ~-__-~ | |_---+--+----_| | ~-__-~ |/~ ~\| / \ ( O O ) `\ ./' ~-__________-~| | |\__/| | | |/~~\| | | /~~~~~~~~~\ | | | | | | | | | | | | | | | | | hahaha, gött.. äntligen funkar den : 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 27 april 2005 Trådstartare Dela Postat 27 april 2005 men god morgon. jag har en stukad vänsterfot+ jag e svinhungrig+ var fan e mina kryckor? Hört talas om dropp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 mja, men det va längesedan jag hade det. Enda jag har i närheten är coca cola, kanske funkar att köra intravenöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Jag vet inte vad jag ska skriva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 nu ska jag laga makaroner på ett ben. HÄJ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 nu ska jag laga makaroner på ett ben.HÄJ! Soppa på en spik har man ju hört talas om. Men makaroner på ett ben... Du är ett geni. Eller Joe Labero. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Nu är jag tillbaka. Det blev inga makaroner. Jag stekte hamburgare på foten istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Kan inte någon räkna ut hur lång tid det tar mellan varje inlägg och göra ett schysst diagram? Upp med lite visuell statistik, ni akademiker som sitter och surfar på arbetstid. Fy f-n nu fick jag med ett inlägg till. Undrar bara vad jag ska skriva nästa gång... /H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 (redigerat) Det blir ett länktips. Dagens Blocket Den här är oxå bra Slå till innan det är försent... Edit: La till en till länk Redigerat 27 april 2005 av Procedomani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Dagens Blocket Du menar Bocket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Det blir ett länktips. Dagens Blocket Den här är oxå bra Slå till innan det är försent... Edit: La till en till länk haha, fan va gött 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 VARNING: Förbjudet att citera detta inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Undrar vem som blir först? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 VARNING:Förbjudet att citera detta inlägg. Varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Det blev Hacke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Varför? Ajjajj. Hacke. Illa. Vi tar det i ringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 (redigerat) QUOTE (Olsberg @ 27 April 2005, 14:04) VARNING: Förbjudet att citera detta inlägg. Varför? vad blir konsekvenserna? tvångs-avtagning av hackes pilot(?)-glasögon? EDIT: 10 sekunder senare: aha! redaktören han före Redigerat 27 april 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 De kommer åka av i bara farten. Håll i hatten, nu kommer vänsterjabben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Varför? Ajjajj. Hacke. Illa. Vi tar det i ringen. Hehe.... ok, finns det USB på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Haha! Nej, den är från 70-talet så det är bara rs-232. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Haha! Nej, den är från 70-talet så det är bara rs-232. Lugnt, vi fixar det med en sån här. Då borde vi kunna koppla vars ett dylikt spel till serieporten på vår respektive PC och köra mot varandra över Internet. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Pass på, här kommer högern! HA! Leta nya brillor! Fan, Hacke! Är det du som är Jonas Gardell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 (redigerat) Fan, Hacke! Är det du som är Jonas Gardell? ok jag skriver det inte ofta. men nu kommer det. LOL Redigerat 27 april 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 😛😛 F-n Olsberg!!! Nu får du ta och gå över till kollegorna på Cap&Design. Det ser ut som du behöver deras hjälp... /H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 lång tråd blir det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Pass på, här kommer högern!HA! Leta nya brillor! Fan, Hacke! Är det du som är Jonas Gardell? Hahaaaa... vaf-n gör du med mig, din buse!?! Jag ser ju ut som en mupp!! 😛 Nu dj-vlarrrr... <smack> <smock> <pofffff> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 *tar skydd* 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 😛😛 F-n Olsberg!!! Nu får du ta och gå över till kollegorna på Cap&Design. Det ser ut som du behöver deras hjälp... /H haha, för att vara ihopkladdat på gissningsvis en halv minut och google-sökning på ytterligare en halv så gör jag inga anspår på perfektionism 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Pass på, här kommer högern!HA! Leta nya brillor! Fan, Hacke! Är det du som är Jonas Gardell? Hahaaaa... vaf-n gör du med mig, din buse!?! Jag ser ju ut som en mupp!! 😛 Nu dj-vlarrrr... <smack> <smock> <pofffff> Ähm... Olsberg? Kan jag få tillbaka mina brillor? Du passar ändå inte i dom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Aldrig! Darra, Hacke... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts