Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

KISS

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Per_a_55

1654

• Pazo

1476

• ViktorDenStore

1333

• Pico

665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat
glass är gott.

jag äter glass varje dag! det är mänsklighetens gåva!

Glass går lätt före musik

musiken går före! 😠

musik gör att jag har råd att äta glass varje dag 😆

fan om det ändå vore så... 😏

jäklar! jag börjar få skägg!!!! 😆

har precis kollat in spegeln. Hm det var minst en vecka sedan jag rakade mig.. hihi vilken grej 😆

Postat
glass är gott.

jag äter glass varje dag! det är mänsklighetens gåva!

Glass går lätt före musik

musiken går före! 😠

musik gör att jag har råd att äta glass varje dag 😆

fan om det ändå vore så... 😏

jäklar! jag börjar få skägg!!!! 😆

har precis kollat in spegeln. Hm det var minst en vecka sedan jag rakade mig.. hihi vilken grej 😆

OJOJOJ!! SHIT MÅLARN!

SKÄGG!!

kirgman.jpg

Postat

On=Studio - Off= allt annat ????

Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat

Postat
målarn? målarn MÅLARN? MÅLARN?

Aj - fick ont i örat 😏

Postat

Okej, det gick över rätt fort.

Postat
okey 😠

😏

Postat

Hola!

musik (oregistrerad)
Postat

Tjena!

Fick rådet av HP-supporten idag att avaktivera mitt interna ljudkort. Det hjälpte inte. Fick också rådet att tanka hem senaste BIOS. Men det är inte min sak tycker jag. Hursomhelst, lämnar in PC:n på fredag. Antagligen hårdvarufel. Märkligt, med en ny PC!

😏

:musik

Postat (redigerat)
Har du också tinnitus lr?  😏

Nä, ibland har jag lite tjut, men det går över rätt fort. Fast du skrek så högt.... 😠

edit: schpråk

Redigerat av Per_a_55
Postat
Tjena!

Fick rådet av HP-supporten idag att avaktivera mitt interna ljudkort. Det hjälpte inte. Fick också rådet att tanka hem senaste BIOS. Men det är inte min sak tycker jag. Hursomhelst, lämnar in PC:n på fredag. Antagligen hårdvarufel. Märkligt, med en ny PC!

😕

Inte så ovanligt kanske. Mitt TV-kort var helkass och det gick inte att installera om datorn när jag fick den. Har varit inne två gånger nu, och det blir nog en till....

musik (oregistrerad)
Postat

Hur går det Marcus? Hårddiskar som är lösa...

Jag fick reda på idag att dagens PC med Windows XP (till skillnad från Win 95/98) i princip kan ha hur många enheter som helst kopplade till samma irq-kanal. Min kanal 16 upptas av 6 enheter, bl.a. PCMCIA-porten där det där ljudkortet skulle in. Trodde att jag kommit på felet alltså, men icke...

😕

Postat

Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕

Postat

Musik, kika in i tråden om min fuckade dator så får du se 😕

Postat
Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕

Som vadå? Kaffebryggaren?

Postat
Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år  😕

Som vadå? Kaffebryggaren?

Nä, tvättmaskinen... Den brukar gå i nästan två år för mig. Har slutat laga skiten, köper ny när den lägger av 😏

Postat

Ja, det är väldigt underligt.

Nu ska jag köra en sån där diskdefragmentering.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.