red_house_painter Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 glass är gott. jag äter glass varje dag! det är mänsklighetens gåva! Glass går lätt före musik musiken går före! 😠 musik gör att jag har råd att äta glass varje dag 😆 fan om det ändå vore så... 😏 jäklar! jag börjar få skägg!!!! 😆 har precis kollat in spegeln. Hm det var minst en vecka sedan jag rakade mig.. hihi vilken grej 😆
Fnykis Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 glass är gott. jag äter glass varje dag! det är mänsklighetens gåva! Glass går lätt före musik musiken går före! 😠 musik gör att jag har råd att äta glass varje dag 😆 fan om det ändå vore så... 😏 jäklar! jag börjar få skägg!!!! 😆 har precis kollat in spegeln. Hm det var minst en vecka sedan jag rakade mig.. hihi vilken grej 😆 OJOJOJ!! SHIT MÅLARN! SKÄGG!!
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 On=Studio - Off= allt annat ???? Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat Allt annat
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 målarn? målarn MÅLARN? MÅLARN? Aj - fick ont i örat 😏
musik (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Tjena! Fick rådet av HP-supporten idag att avaktivera mitt interna ljudkort. Det hjälpte inte. Fick också rådet att tanka hem senaste BIOS. Men det är inte min sak tycker jag. Hursomhelst, lämnar in PC:n på fredag. Antagligen hårdvarufel. Märkligt, med en ny PC! 😏 :musik
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 (redigerat) Har du också tinnitus lr? 😏 Nä, ibland har jag lite tjut, men det går över rätt fort. Fast du skrek så högt.... 😠 edit: schpråk Redigerat 27 juli 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Tjena! Fick rådet av HP-supporten idag att avaktivera mitt interna ljudkort. Det hjälpte inte. Fick också rådet att tanka hem senaste BIOS. Men det är inte min sak tycker jag. Hursomhelst, lämnar in PC:n på fredag. Antagligen hårdvarufel. Märkligt, med en ny PC! 😕 :musik Inte så ovanligt kanske. Mitt TV-kort var helkass och det gick inte att installera om datorn när jag fick den. Har varit inne två gånger nu, och det blir nog en till....
musik (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Hur går det Marcus? Hårddiskar som är lösa... Jag fick reda på idag att dagens PC med Windows XP (till skillnad från Win 95/98) i princip kan ha hur många enheter som helst kopplade till samma irq-kanal. Min kanal 16 upptas av 6 enheter, bl.a. PCMCIA-porten där det där ljudkortet skulle in. Trodde att jag kommit på felet alltså, men icke... 😕 :musik
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Musik, kika in i tråden om min fuckade dator så får du se 😕
Pico Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕 Som vadå? Kaffebryggaren?
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕 Som vadå? Kaffebryggaren? Nä, tvättmaskinen... Den brukar gå i nästan två år för mig. Har slutat laga skiten, köper ny när den lägger av 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Varför skall det behöva vara så krånligt med PC? Andra maskiner fungerar ju ofta helt okej i flera år 😕 Ja, det är väldigt underligt. Nu ska jag köra en sån där diskdefragmentering.
Recommended Posts