MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 😆 Jag tvivlar inte på att du gjort det 🥰
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 😆 tror inte det funkar lika bra... men testa! Kan ju alltid smälla blint för någon 😄 🥰😛😄 marquis; hon bor i boston. så det kan ha varit hon! det sägs ju att de har byggt en liten bro över från lysekil till boston
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 😆 tror inte det funkar lika bra... men testa! Kan ju alltid smälla blint för någon 😄 🥰😛😄 marquis; hon bor i boston. så det kan ha varit hon! det sägs ju att de har byggt en liten bro över från lysekil till boston Ja, jag har också hört det 😄 Går hon på Winslow High? 😄
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Här är ju fan bron mellan Boston och Lysekil!!! det måste ha varit min syster!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Här är ju fan bron mellan Boston och Lysekil!!! det måste ha varit min syster! 😆🥰😛😄 Kan jag få hennes nummer då? Jag måste få se den flickan igen.
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 😆 tror inte det funkar lika bra... men testa! Kan ju alltid smälla blint för någon 😄 🥰😛😄 marquis; hon bor i boston. så det kan ha varit hon! det sägs ju att de har byggt en liten bro över från lysekil till boston Ja, jag har också hört det 😄 Går hon på Winslow High? 😄 hon hoppade över skolan.. stod i boston times dagen efter om händelsen
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 😆 tror inte det funkar lika bra... men testa! Kan ju alltid smälla blint för någon 😄 😛😄😄 marquis; hon bor i boston. så det kan ha varit hon! det sägs ju att de har byggt en liten bro över från lysekil till boston Ja, jag har också hört det 😄 Går hon på Winslow High? 😄 hon hoppade över skolan.. stod i boston times dagen efter om händelsen Jävlar vad högt hon måste kunna hoppa! 😄 EDIT: Grahn hann före 🥰 Redigerat 25 juli 2005 av MarcusRombo
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Här är ju fan bron mellan Boston och Lysekil!!! det måste ha varit min syster! 😆🥰😛😄 Kan jag få hennes nummer då? Jag måste få se den flickan igen. äh, gå till boston och hälsa på istället!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) 😆🥰😛 Träd fram!
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Surströming. Nån som provat ragga med surströming? 🥰 tror inte det funkar lika bra... men testa! Kan ju alltid smälla blint för någon 😄 😛😄😄 marquis; hon bor i boston. så det kan ha varit hon! det sägs ju att de har byggt en liten bro över från lysekil till boston Ja, jag har också hört det 😄 Går hon på Winslow High? 😄 hon hoppade över skolan.. stod i boston times dagen efter om händelsen Det måste ha varit ett jätteskutt.... 😆 hon är jätteduktig på skutt!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Träd = Grahn, fram = fram hhhmmmmm
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) 😆 🥰 😛 Träd fram! HAHAHA 😄 "Träd fram" ...jo jag är ju nästan ett träd.... 😄😄 😄😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Fotboll i Vilsta på Onsdag, någon som är på?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) Träd bak!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 sådär ja... nu är jag framme. 😛 Hur blir man anonym? 😆🥰
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 jag ska åka buss idag! fast inte till boston. Men det är ju annars ett tips. grahn verkar veta vilka bussar som går till Boston. Se dock till att du tar en direktbuss. De andra ska jämt ta konstiga omvägar genom Peru osv..
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Fotboll i Vilsta på Onsdag, någon som är på? Vart ligger Vilsta? "Bakom" Sveriges femte mest kriminella område, Fröslunda. (Eskilstuna)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 My ghetto pop life, hotter than a hot slice
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Fan oxå va kissnödig jag blev.... 🥰 Håll dig! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Fotboll i Vilsta på Onsdag, någon som är på? Vart ligger Vilsta? "Bakom" Sveriges femte mest kriminella område, Fröslunda. (Eskilstuna) Aha! 🥰 😛 Min mor bor nästan i Fröslunda, på Västermalm. Men jag fattar inte, när jag är hemma så händer det aldrig någonting! Det är först när jag går ut det blir kriminellt 😆
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 SPAM SPAM 2 Nu förstår ajg det roliga med MAPS! 😆 😛 🥰
red_house_painter Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Näe nu ska jag hoppa i säng. Gonatt på er (och på mig själv)!!! 😆 Godnatt sa räven och bet tag i något surt...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 SPAM SPAM 2 Nu förstår ajg det roliga med MAPS! 😆 😄 🥰 😛
Recommended Posts